Мин А лежеше на пода с посинясали устни , имаше тъмни големи кръгове около очите,а цялото ѝ лице бе пребледняло.
Тялото я болеше,нямаше сили да се изправи, яденето, което ѝ носеха беше ужасно само колкото да не умре от глад.
- Колко дни минаха?- Запита се.
- Ще умра ли? Или ще живея? Но аз си го заслужавам. Няма смисъл да съществувам. Нося само неприятности на хората ,които обичам...може би съм просто една ,,черна котка". Простете ми Тае, Джънгкук не исках да ви нараня... и двамата ви обичам. Не ми остава много време,усещам го,но моля ви простете ми...съжалявам....много съжалявам.- Сълзи се стекоха по бледожълтото ѝ лице.
- Дже Ха ,Ким Чом и вас много ви обичам и от вас искам прошка,че ви лъжех. Джънг Бона знам,че не се разбирахме,но моля те и ти ми дай прошка затова че бяхме в лоши отношения заради мен. Рин от теб моля за най-голямата прошка... прости ми ,че ти се държеше с мен,като с най-добра приятелка, помагаше ми , а аз спах със съпруга ти. Не те заслужавам Рин ,много те моля прости ми...
В болницата при Рин
Изведнъж Рин отвори очи.
- Се Ху!- Бяха първите ѝ думи.
Сестрата в стаята излезе ,за да повика доктора.
- Най на края се събудихте.- Започна той.- Как се чувствате?
- Ами имам главоболие и леки спазми в корема.-Тогава си спомни какво стана.- Бебето! Как е бебето? Добре ли е?- Притесни се.
Докторът замълча за момент.
- Не знам как да го кажа...но Вие абортирахте.
- Какво? Какво говорите? Как ще съм пометнала? - Започна да крещи и заплака.
-Не е възможно! Не може да бъде!- Буйстваше и крещеше.
Сестрите я хванаха.
-Госпожо, моля ви, успокойте се.- Говореше лекарят спокойно.
-Как!? Как да се успокоя!? Знаете ли какво преживявам!? Какви лекарите сте вие как не го спасихте!?- Крещеше.
Сестрите и лекаря не можеха да я удържат.
В този момент Тае и Джънгкук отиваха при Рин и чуха виковете ѝ в коридора.
Затичаха се и видяха Рин да крещи и да плаче.
Лекаря и би спринцовка и тя заспа.
- Докдоре ,какво става с нея?- Попита го Куки.
-Загуби детето и не можа да го преживее. Принудихме се да ѝ сложим успокоително затова сега заспа.
-Какво?- Куки се разплака.
Той клекна и обви лицето си в шепи.
Макар да не обичаше Рин,колкото Мин А той очакваше детето с нетърпение.
Таехюнг се опита да го изправи.
- Хайде братле ставай. Трябва да бъдеш силен. Трябва да успокоиш Рин,когато се събуди. Как ще го направиш ,като дори ти самият си слаб? Как ще защитиш всички? Хайде,изправи се и си отмъсти.
Отъмъсти си за всичко сторено от този нещастник. Покажи гордост и сила Куки!
В този момент Джънгкук стана.
Гневът беше облял цялото му тяло.
Беше решен да си отмъсти онзи паразит.
Щеше да го накара да си плати всичко с лихвата.
- Тае,каквото и да се случи с мен, защити Мин А на всяка цена. Нека заедно да победим този психопат.
- Ще направим много повече от това Куки,ще видиш.
Няколко часа по-късно
Навън се бе стъмнило, а Тае и Куки стояха пред вратата на Рин.
Изведнъж се чу шум от вътрешността на стаята.
Женско ридание.
Тае побутна заспалия Куки и влязоха бързо вътре.
Джънгкук прегърна Рин и се опита да я утеши.
- Няма го ,Куки. Никога повече няма да го има.- Намокри рамото му.
- Не се тревожи аз все още съм тук.
Имаш ли нужда от нещо?- Попита я.
- Само от теб.- Отвърна.
Тае и Джънгкук се спогледаха тъжно.
- Рин,знам,че не е удобно да говорим сега ,но искам да говоря с теб за нещо. Много е важно и може да е свързано с причината за смъртта на бебето.
Рин се отскубна и го погледна.
- Какво има?
- Имаш ли брат?
-Да,но ми е доведен. Не съм го виждала от години. Защо?
- А какви бяха вашите отношения?
Рин се разтрепери. Не знаеше какво да каже,но реши да каже истината.
- Бяхме интимни,но това беше преди да те срещна.
- Няма проблем, но трябва да знаеш нещо. Той се е върнал. Станал е убиец , пласира дрога и жени и е отвлякъл Ми...Се Ху. Той е убил сестрата на Ким Таехюнг и в момента иска да убие Рин, ако не те заведем при него.
- Йе Джонг Сък е станал такъв?-Изуми се Рин и сложи ръка на устните си.- Но той беше добро момче ,имаше добри оценки в училище,учителите го харесваха и беше много общителен. Постоянно бе заобиколен от приятели. Как това момче е станало такова? И защо е дошъл чак сега? Не мога да си го обясня.
- Имала ли си контакт с него скоро време?- Попита Тае.
-Не ,не съм го чувала от сватбата си.
- Но какво ще правим? Иска Рин в замяна на Се Ху.- Обади се Тае.
- Тогава ме заведете при него. Нямам какво да губя повече. Не ме интересува нищо друго ,след като загубих момиченцето си.
-Момиче ли щяхме да имаме?- Очите на Куки блеснаха.
Той си мечтаеше да има момиче, което да показва на всички колко е силна и да я наблюдава как разцъфтява.
- Да.- Хвана ръцете му.- Пазех го в тайна,за да те изненадам.- Усмихна му се и горчиви сълзи се пророниха.
Куки ги изтри.
- Ще го накажа затова което се случи. Заклевам се!
- Рин ще те използваме за примамка.- Съобщи Тае.
- Готова съм,въпреки че ми е брат,аз също ще го накажа като негова по-голяма сестра трябва да му покажа грешката. Преди време ми изпрати адрес, където да ходя да го посещавам. Но е доста далеч от Сеул. В някаква провинция беше...мисля...че беше в Хан. Точно така в провинция Хан.
-Знам това място. Тук се укриват само по-бедните и слаби мафиоти. Добър избор,никога нямаше да се сетя. - Каза Тае.
-Но той ни изпрати място в Бусан, където да се срещнем.- Рече Джънгкук.
- Планира нещо и със сигурност иска да ни обърка. Знаел,че ще говорим с Рин рано или късно. Той си мисли,че с няколко хода напред, но не знае,че именно аз съм ,,Кралят на Мафията".- Усмихна се Таехюнг.
Взе телефона си и звънна на някого.
- Проследи тези адреси (той ги издиктува). Проучи ги и ми прати информация. - След това затвори.
След около половин час получи съобщение.
- Слушайте адреса в Бусан е изоставен склад за замръзено месо,а това в Хан е във ферма за ягоди.
-Йе Джонг Сък много обичаше ягоди.- Каза Рин.- като дете беше обсебен от тях.
- Значи той се укрива в провинцията, но съм сигурен ,че ще ни очаква. Как ще го издебнем.
- В склада има бомби. Те са крити в няколко фризера,а във фермата няколко минни. И в двата случая се мъртви. Затова изпратих хора ,които да проникнат в щаба му и да обезвредят бомбите. Те ще ми докладват неговите намерения. Мисли се за умен ,а това ще му изиграе лоша шега. От преди имам такива,които дори сега са му доверени,но никога не съм предполагал,че ще ги използвам, тъй като съм изпратил при всички влиятелни мафия и за негово нещастие той е там,след като проверих. Мин А е заключена в някаква стая и не я хранят добре, доколкото разбрах умира.
- Този!- Тропна Куки в стената.
-Коя е Мин А?- Попита Рин.
- Се Ху,първата ми приятелка от гимназията.- Каза Куки.
- Спомних си,но защо тя работеше за нас под друго име? Обърквам се вече.
Джънгкук и разказа всичко без часта със секса.
- Не мога да повярвам. Как нещата се преобръщат на 360°. Сънувах я,тя се извиняваше на всички. Започна с вас двамата и каза,че съжалява,че ви е използвала. После с момичетата и на края с мен,но...тя каза,че е спала с теб...това вярно ли е?- Гледаше го в очите.
Тае и Джънгкук се спогледаха.
- Да, тя ми беше любовница.
- Ти...ти ...ти си ми изневерявал с нея,а ааа...аз бях толкова наивна. Каква глупачка съм била? Аз забелязах,че сте близки,но не чак толкова. Ти ме измами! Знаеше ,че съм бременна, мамка му, знаеше! Как можа? Не бях ли достатъчно добра за теб,а? Не бях ли достойна за любовта ти? Или просто не можеш да забравиш жалката проститутка? Колко ѝ плащаше? По-хубав секс ли правеше от мен? Кажи ми как я изчука? Покажи ми! Шибан извратеняк! Ти копеле ! Тази жалка проститутка ли!
Изведнъж Джънгкук я удари.
-Достатъчно!- Извика.
Рин си хвана бузата и го погледна невярващо. Никога досега не ѝ беше посягал .
От очите ѝ излязоха сълзи.
Този ден беше кошмарен за нея.
Получи два смъртоносни удари за един ден.
Първият загубата на бебето ,а второто изневярата от съпруга ѝ.
Коя жена би го понесла? Коя жена би го преживяла особено такава ,която е обичала истински.
- Рин,Рин прости ми.
- Махай се! Излез!
-Рин...-Понечи да я докосне ,но избута ръката му.
- Махай се! Махай се! Мразя те! Не искам да те виждам! Излез! Веднага излез!- Тя започна да се задушава получи пристъп.
- Ще извикам доктора.- Каза Тае и излезе.
Те дойдоха и започнаха да се грижат за нея.
- Не трябваше да разбира поне не днес.
- Все някога щеше. Горката преживя много. Нека я оставим да си почине засега и да подготвим плана.
-Добре, когато се оправи ще говоря с нея.
Двамата излязоха от болницата и се насочиха към скривалището.
Оставиха няколко пазачи пред болницата за по-сигуно.
Но не знаеха,че техния враг ги наблюдаваше с усмивка в далечината.
- Тръгвай.- Нареди и потегли.
-Играта те първа започва мишленца.- Засмя се като истерик.Нова глава! Горката Рин. Какво мислите за нея в нейното положени е? Как щяхте да постъпите на нейно място? А дали ще спасят Мин А?
JE LEEST
I Want To Save You
FanfictieДа продаваш тялото си всяка вечер за Мин Ан беше отвратително. Тя бе принудена да го прави заради мащехата си,още когато баща и умира в катастрофа. Джеон Джънгкук е момчето,което Мин Ан мрази. Те се ненавиждат от прогимнаназията , защото тя му беше...