Chapter 17-The End

625 42 0
                                    

Днес беше денят,в който аз завършвах.
-Мин Ан!-Извика директора и аз отидох да си взема дипломата.
Бях завършила с отличен 6, наистина съм много горда от себе си.-Джеон Джънгкук!-С Куки се разминахме и си хвърлих ме по един поглед, аз усетих студенина около него и видях празнотата в очите му. Въздъхнах тежко.-Йе Рин!-Тя отиде,а после беше ред на Таехюнг. Йе Рини и Джънгкук се целунаха.
-Е хайде на пица да опразнуваме завършването!-Провикна се Тае към тях. Може би, ако не бях толкова слаба и глупава ,сега щях да бъда на нейното място.
Таехюнг и Джънгкук станаха доста добри приятели,за което бях много щастлива,че те двамата се разбираха така добре. След това Куки прегърна Йе Рин през рамо и тръгнаха да ядат пица.
-Защо боли толкова много?- Попитах се. След това се прибрах и си събрах нещата. Изведнъж получих съобщение.
,,Отвън те чака черен джип. Качи се. Вече ще видиш кой съм аз."
Това бе мигът на истината, бях притеснена и много уплашена.
Излязох и видях джипът.
Шофьора слезе и остави багажа ми в багажника. Сложих ръката си на вратата на колата. Поех си дъх и отворих. Фигурата вътре ми си стори позната,той носеше слъчеви очи. Когато влязох не можех да повярвам на очите си. Та това бе Джеон Канг,брата на Джънгкук.
-Защо?Защо ми го причини? Защо точно ти?Та ти ми помагаше толкова много.
-Защото ти ми отказа. Ти беше първото момиче, което ме плени. И когато ме отряза ми разби сърцето.
-Ами Джънгкук?Как можа да му го причиниш?Та той ти е брад!
-Не ми пука за Джънгкук, винаги съм го мразел. Той не те заслужава!
-Ти си ненормален!
-Млъкни!-Кресна ми и аз се уплаших. След това тръгнахме към летището.
,,Съжалявам за всичко."- изпратих го на Джънгкук и Таехюнг.
Неутрален разказвач
Двете момчета получиха съобщението от Мин Ан. Те се ококориха и бързо отидоха до дома и. Видяха,че я няма и се насочиха към летището. Когато пристигнах започнаха да търсят Мин Ан.
Тя тъкмо се качваше в самолета с Джеон Канг.
-Извинете самолета за Америка кога тръгва?-Попита Джънгкук жената на рецепцията.
-Сега.-Тя го посочи.
-Не!-Извикаха двамата в един глас.
Мин Ан погледна през стъклото на самолета и видя Джънгкук и Таехюнг.
-Сбогом момчета.-Сълзи започнаха да капят от очите и.-Сигурно никога повече няма да се видим, но ще ми липсвате страшно много.- Каза тя.
-Гладна ли си?-Попита я Джеон Канг.
-Не.-Отговори му студено Мин Ан.
-Скоро ще станеш моя съпруга. Предупредена си.-Съобщи той.
На Мин Ан и се идеше да заплаче с цяло гърло. Тя си спомни, когато Джънгкук и бе казал,че ще я направи своя съпруга. Тъгата обвзе сърцето и душата и. Момичето гледаше облаците и си спомняше хубавите моменти с Джънгкук. Особено първи път, когато го направи с него. Тя затвори очи и се онесе в сладък сън.

Това бе финала на сезон 1. Дано историята да ви е харесала. Очаквайте сезон 2 скоро.

I Want To Save YouWhere stories live. Discover now