Chapter 15

631 36 2
                                    

Събудих се по-рано,за да се приготвя за училище, защото отдавна не бях ходила.
Отидох в банята и си взех един душ, после си измих зъбите, сресох косата си и я изсуших. Облякох униформата си и излязох от в къщи.  Когато пристигнах видях Джънгкук седнал на мястото си, той ме погледна злобно и отклони погледа си от мен. След това звънеца звънна и учителя влезе с двама нови ученика. Изненадах се , когато видях,че единия е ученик е Таехюнг.
-Това са новите ни ученици. Г-ца Йе Рин и г-н Ким Таехюнг. Моля разкажете по нещо за себе си.- Каза учителя по история,нашия класен.
-Аз съм родена в Сеул,но живеех в Токио от 3 годишна. -Съобщи Йе Рин.
-Аз идвам от гимназия ,,Ким Чон". - Обади се Ким Таехюнг.
-г-це Йе Рин седнете до г-ца Мин Ан,а вие г-н Ким Таехюнг до г-ца Дже Ха.-Рече учителя. Аз се опознах с  Йе Рин , оказа се доста добро момиче.
Неутрален разказвач
Мин Ан седеше на своя чин и необръщаше  внимание на никого, тя бе много замислена заради предишната нощ. Колкото и Таехюнг и Джънгкук да и бяха сърдити,те и хвърляха по някой поглед. След часовете,първия, който излезе от стаята беше Джънгкук,а след него и останалите. Мин Ан се бавеше, както обикновенно,а Таехюнг я чакаше,защото искаше да говори с нея.След като стана готова,тя тръгна да излиза,но той я хвана за ръката и я притисна в стената, като сложи ръцете и над главата и.
-Таехюнг какво правиш?
-Не ми отговори на предишния въпрос?Защо Мин Ан?
-Не мога да ти кажа.
-Защо?
-Таехюнг оставиме. Не мога!
-Мин Ан  това да не ти е някаква децка игра?А!?Защо ни го причини?
-Защото така исках!
-,,Защото така исках", това не е отговор!-Отговори.
-Оставиме вече!Пусни ме!
-Няма!-Той разби усните си в нейните. Мин Ан опита да се бори, но не успя да се измъкне от силната му хватка.Накрая се отпусна,но не му отвърна.-Защо причини това на Джънгкук?Нали го обичаш?-Той смекчи тона си.
Мин Ан отвърна глава настрани.
Ким Таехюнг я пусна и излезе от стаята. Ан се свлече на земята и заплака.
Изминаха няколко месеца оттогава. През тези месеца Джънгкук нарочно флиртуваше с Йе Рин,за да дразни Мин Ан, Таехюнг наблюдаваше Мин Ан, защото беше притеснен за нея, той искаше да разбере какво крие тя. Онзи пращаше най-различни съобщия на Мин Ан и  караше да прави отвратителни неща. 
Мин Ан
Днес приключи поредния учебен ден. Всичко вървеше спокойно, но Джънгкук не спираше да ме наранява с всеки изминал ден. Явно това ми беше наказанието.
Онзи непознат ми пращаше всякакви съобщение от гадно до по-гадни. Както вървях към дома си, видях Джънгкук да целува Йе Рин,когато той ме видя  нарочно задълбочи целувката си ,докато  ме гледаше. Джънгкук отново го правеше,отново ме нараняваше, но този път това бе фатален удар.
Сърцето ми се разби на хиляди части,усетих как душата ми се пречупва. Нима той ме е заменил толкова лесно,нима вече ме е забравил?
- Знам,че аз си заслужих всичко това,че направих огромна грешка,но това бе само защото исках да те защитя Джънгкук.-Казах си наум и капките сълзи падаха от очите ми. Аз се затичах, колкото се може по-бързо към в къщи.
Джеон Джънгкук
Нарочно целунах Йе Рин, защото видях Мин Ан. Все още не съм и простил за това,което беше направила. Исках да страда така, както аз страдах в момента. Да си получи заслуженото за действията си. 
-Ще бъдеш ли моя приятелка Йе Рин?-Усмихнах и се.
-Да.-Усмихна ми се.  Аз я хванах за ръката и се насочихме към едно интернет кафене.
Мин Ан
Прибрах се у дома и си измих лицето. Явно Йе Рин и Джънгкук вече бяха станали гаджета. 
-Е какво да се направи?-Погледнах се в огледалото и видях,че съм с подпухнали червени очи.- Явно загубих моя Куки завинаги.-Опитах да се успокоя,да се усмихна, но не можах. Сълзите ми надделяха. Отново получих съобщение.
,,Скоро ще дойде и твоето завършване. Когато вземеш дипломата си,аз ще те взема. Бъди готова. Заминаваме за Америка."
,,Кога ще ме оставиш на мира?Не искам да отивам никъде с теб!Ти ми отне всичко!"
,,Не е така сладко зайче. Просто те отделих от хората,които не заслужават да те имат."
-Какво има  предвид? Ох Господи защо ме забърка с този психопат?- Въздъхнах.

Какво ли ще стане?Ще разберете, ако четете?Моля дайте вашите мнения за историята, за да знам дали ви харесва.

I Want To Save YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin