Chapter 12

755 41 0
                                    

Събудих се към 14:32 часа,очудих се защо съм станала толкова късно. Проверих си телефона бил е без звук , имах 100 пропуснати от Джънгкук и съобщения, аз се усмихнах,защото се радвах,че го  е грижа за мен. Спомних си,че днес съм на училище и се ударих с възглавницата,изпуснала съм целия ден. Изведнъж на вратата се звънна. Аз отворих.Пред вратата имаше  един кашон.  Взех кашона и го разопаковах. Имаше черен дантелен сутиен,който бе свързан с бикините и дълги черни дантелени чорапи, както и заешки уши.
-Какво за Бога е това?-Погледнах в кашона имаше бележка.
,,За моята курва. Дано ти хареса ;). Облечи го  и ми прати снимка,ако откажеш Джънгкук ще пострада."
-Кой е този!?Какво иска от мен!?- Възкликнах. Ами ако наистина наранеше Куки,нямаше да си простя,ако нещо му се случеше. Той е единствения човек, който наистина ценя и обичам.
Получих съобщение.
,,Тик так времето тече.😉"
-Явно нямам избор.-Облякох костюма и сложих заешките уши.
Застанах пред огледалото и се снимах. След това изпратих снимката.
,,Чудесно зайче. Утре ще получиш друг кашон."
Този май си играеше с мен, но не можех да рискувам да нарани Джънгкук. Чу се звънеца. Отидох да отворя,но когато отворих забравих,че съм с костюма. Защастие беше Куки,но когато ме видя се облиза.
-Харесва ми тази изненада.-Отбеляза той. Аз се зачервих и му клопнах вратата пред лицето. Бързо се преоблякох с клин и тениска. После Кук влезе.- Защо се преоблече, знаеш ли само колко секси беше?
-Ей перверзник!-Ударих го зад врата.
-Ама какво толкова казах? Та това си бе самата истина.
-Млъквай.-Извъртях очи.
-Защо днес не дойде на училище? Много се притесних.
-Видях имам 1000 съобщения от  теб.-Засмях се.-Просто се успах.
-Ясно,а защо беше облечена така?
-Ами това...това е...-Трябваше бързо да измисля неща.- това е изненада за теб. Пробвах костюма,но забравих,че съм с него и провалих изненада .
-Моето прекрасно момиче.-Завъртя ме във въздуха и ме целуна.
-Куки отдавна не сме го правили.- Казах.
-Мин Ан онова беше изключение. Няма да го правим,докато не ми станеш жена.-Намигна ми.
Аз се зарадвах. Нима той искаше да се ожение за мен. Усмихнах се широко и го прегърнах силно.
-Мин Ан ще ме убиеш от гушкане.- Засмя се.
-Сега какво ще правим?
-Да гледаме филм?-Предложи.
-Добре,ти направи пуканките и топлия шоколад,аз ще избера филма и ще донеса одеала.- Всеки изпълни своята част. Завихме се и се гушкахме. Гледахме комедия.
Отново се звънна на вратата.
-Чакаш ли някой?-Попита Куки.
-Не.Сега ще проверя.-Отворих и видях Таехюнг.-Тае какво пак правиш тук?-Той ме избута и влезе. Джънгкук се изненада при вида му. Тае отиде при хладилника и започна да яде.
-Яяя Тае марш от хладилника!-Изрепчих се.
-Ама Мин Ан къщата ми изгоря и съм гладен.-Отговори ми.
-Как така?-Очудих се.
-Някой от враговете ми е  разбрал къде живея и е запалил дома ми. Защастие се измъкнах невредим.
-Радвам се,че си добре.-Аз го прегърнах,защото се бях уплашила.
Ким Таехюнг
Оплаках се на Мин Ан и тя ме прегърна , като  каза,че се радва, че съм добре. Почуствах се странно, стана ми много приятно и леко се усмихнах.
Тя се осъзна и се отдръпна веднага.
Мин Ан
Усетих се,че съм прегърнала Таехюнг и се почуствах леко неловко. Бързо се отдръпнах от него. После видях,че Куки гледа лошо на вратата,отидох и го целунах
-Спокойно ревнивецо.-Засмях се.
Ким Таехюнг
Тя отиде и целуна Джънгкук. Не знам  защо изобщо не ми стана приятно. Искаше ми се да го цапна  с един тиган. Но какво ми става?  Аз да не би да ревнувам. Аз май съм се влюбил в Мин Ан.
-Таехюнг искаш ли да останеш у нас,докато си намериш нов дом?- Видях,че Джънгкук гледа шокиращо.
-Мин Ан той може да иде на хотел.- Каза Джънгкук.
-Той ми е приятел. Не мога да го оставя да си пръска парите по хотели.-Отговори му. Не знаех, че с нея вече сме приятели. Аз леко се усмихнах.
-Ама той е богат.-Възпротиви се Джънгкук.
-Джънгкук!-Сопна му се.-Е ще останеш ли?-Усмихна ми се.
-Щом настояваш ще остана.-Усмихнах се.
-Ако той остане и аз оставам.-Обади се Джънгкук.
-Ох добре мой ревнивецо.- Засмя се. Ах този звучен свях. Мога да го слушам винаги.
Джънгкук
Щом този идиот остава,оставам и аз. Не искам те да останат насаме в една къща. Прибрах се и си събрах нещата. След това се върнах и какво да видя. Те бяха на земята,а онзи беше застанал върху нея. Не мога да повярвам,а ги оставих само за няколко минути.
Ким Таехюнг
Без да искам се подхлъзнах и паднах върху Мин Ан. Двамата с нея се спогледахме. Тя имаше наистина изумително красиви очи.
Мин Ан
Тае падна  върху мен,аз загледах в очите му,те бяха красиви,но Джънгкук бяха неустоими. Видях Куки да ни гледа много ядосано. Ние станахме от земята.
-Аз без да искам паднах върху нея.-Веднага обесни Таехюнг.
-Да бе ,без да искаш.Аз пък сигурно съм Бионсе.-Извъртя очи.
-Куки истина е.-Добавих.
-Както и да е.-Извъртя очи.
-Момчета тъй като стаята за гости е една,вие ще спите в нея.
-С този!-Те се посочиха един друг.
-Да.-Усмихнато кимнах с глава.
-Ама Мин Ан този сигурно е въшлясъл. Не искам да се заряза!- Каза Тае.
-Кой е въшлясъл бе маймуняк!?- Те започнаха да се карат.-Кой знае колко бълхи си донесъл!?
-Шшшшттт!-Скарах се и млъкнаха.- Отивайте си в стаята!Веднага!-Почуствах се като родител и им посочих вратата.
Те направиха тъжни физиономии и отидоха в стаята.
После се настаниха.-Те ще ме уморят още малко.-Въздъхнах.

Какво ли ще се случи?Ще разберете, ако четете.

I Want To Save YouWhere stories live. Discover now