Season 2-Chapter 19(+15)

689 25 2
                                    

В края на главата има секс сцена. Четете на ваша отговорност.

Най на края дойде и края на седмицата. Ние с момичета щяхме да ходим на пазар за срещата на Дже Ха, след като се върна от университетите.
Часовете минаха скучно, единствено Те ме развеселяваше дори ме покани на обяд,но му отказах заради Ха.
Отидохме в мола.
Първо се разбрах да си купим дрехи преди да ядем, защото щеше да стане много зле,ако бяхме яли първо.... усетихте иронията нали? Дже Ха стоеше в пробната и мереше една жълта рокля на цветя с презрамки,а аз оглеждах късите панталонки.Ким Чом не издържа пред гледката на сладоледа и побягна натам,а Джунг Бона стоеше на една пейка и си ровичкаше нещо в телефона.
След миг Дже Ха излезе.
-Оле,много си сладка в нея!-Възкликнах.
Тя изглеждаше така:

-Мерси,а тази да я пробвам ли?-Защо толкова държиш на жълта рокля с цветя?-Защото Намджун харесва жълто,а аз обичам цветя

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


-Мерси,а тази да я пробвам ли?
-Защо толкова държиш на жълта рокля с цветя?
-Защото Намджун харесва жълто,а аз обичам цветя.-Отвърна ми с перлена усмивка.
-Ох милата ми тя.-Засмяхме се.
След това влезе в пробната и не след дълго излезе.

След това влезе в пробната и не след дълго излезе

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-Тази е твоята рокля!-Казах.
-Дали ще му хареса?
-Със сигурност!- Успокоих я
-Момичетата къде са?-Огледа за тях.
Аз набързо ѝ обясних и тя се засмя,защото го очакваше.
-Да отидем да ядем. Сигурно вече сте умрели от глад щом Чом се е нахвърлила на сладоледа. -Засмя се.
-Да,но първо обувки за роклята.- Вдигнах пръстче.
-Ох добре.-Замяхме се.
-Май си по-гладна от мен.-Казах през смях.
-И още как.-Отвърна ми.
След това събрахме момичетата взехме обувки и отидохмеда ядем.
-Вие защо не си купите нещо?- Попита Дже Ха.
-Аз си взех.- Джунг Бона показа една торба с марка на нощно бельо.
-Аз дойдох за храната.-Отвърна нагъващата бургер Чом.
-Как още си слаба?- Изуми се Бона.
-Казва се бърз метаболизъм и спорт.-Намигна ѝ и ние се засмяхме.
За да не се караме с Бона аз и тя отбягвахме да говорим заедно или да се поглеждаме.
-Ами ти Се Ху?-Попита ме
-Аз си взех едно къси панталони и къса розова блузка и една книга.
- Щом всички сте доволни се чудех дали искате на кино или да си ходим?-Попита Чом.
-Съгласни сме!-Казахме в един глас.
-Супер,ще дават ,,Диви и щастливи" някакъв български филм.- Каза Чом.
- Заглавието звучи интересно.- Каза Дже Ха
-И аз така мисля.- Казах.
След това тръгнахме към киното.
Аз взех храната,а Дже Ха пуканките,Ким Чом билетите,а Бона отиде до тоалетната.
Джунг Бона
Излязох от тоалетната кабинка и си измих ръцете. Огледах се, пооправих  косата си и излязох.
Изведнъж някой ме хвана зад кръста и ме бутна към стената.
Аз се уплаших и държах очите си затворени, когато ме е страх си затварям очите.
-Ох скъпа,уплаши ли се от твоя добър приятел?-Усетих облизване на бузата си.
Гласът ми се стори познат.
Отворих очи и видях Джей-Хоуп.
-Ти!-Ядосах се.
-Яяя, не викай в мола.-Сложи си  ръката на устните ми,а аз го ухапах,след това ме пусна.
-Ей!Ти какво си?А?Кръвопиец!?-Скара се,докато си държеше ръката всякаш съм отхапала цялото месо.-Ох месцето ми,милото ми.-Щеше да зареве.
-Оф я не ми се прави на бебе!- Ударих го зад врата.
-Айш, безсърдечна вещица!
-Аз ли съм вещица!? Ти си лудия,който ме притисна от нищото в стената!
Двамата се гледахме злобно почти на кръв.След като се успокоих и прекъснах злобните ни погледи се обадих.
-Защо ме притисна и какво правиш тук?-Погледнах в очакване да ми каже.
-Исках да те изплаша.- Засмя се.
-Да ме изплашиш?-Казах спокойно с един ужасяващ поглед и повдигната вежда. Той видимо трепна от страх.
След това го настъпих по болния крак.
-Ау,ау!-Започна да подскача на един крак. Аз го бутнах и той падна на земята.
-Ако го направиш още веднъж ще сънуваш кошмари до края на жалкия си живот!-Ритнах го и се извих с гръб към него,след което тръгнах.
Забелязах,че някакво момиче отива към него.Видимо бе все още дете на 17 години някъде.
-Господине,добре ли сте?- Клекна до него,за да му погне да стане.
Той хвана ръката ѝ  и каза.
-Добре съм, много ти благодаря.- Погледна я с фалшива невинна усмивка и миловиден поглед.
Видимо тя падаше в капана му.
Аз изпофтях и се върнах при него.
Хванах го под рамо,а тя ме изгледа объркано.
-Разкрай се.-Погледах я със студен поглед. Тя се стресна и избяга на някъде.
Джей-Хоуп ме гледаше леко изумено.
-Уао кой да предложи че някой ревнува.-Засмя се , аз го ударих с юмрук в корема,а той се изкашля от болка.
-Защо?-Почти заплака притискайки си корема.
- Слушай ме внимателно аз не искам да говори и спасих момичето от теб. Все пак е дете,но понеже перверзен мозък това на теб не ти пречи.- Казах съвсем спокойно с лека заплашителност.
-Ако те оставя тук ще се лепнеш за друго момиче.За това ще те закарам в дома ти.
-За да правим неща за големи?- Намигна ми.
-Не!-Отново го ударих в корема.- Не и в мечтите ти!
-Зла жена.
Качих го в колата му и се обадих на момичета,че се прибирам,защото не ми е добре.
След това го заведох в дома му той отключи и аз го оставих на дивана.
-Сега си тръгвам.-Хоуп хвана ръката ми.
-Какво?-Попитах объркано.
-Може ли да ми направиш от твоята пилешка супа, която правеше преди. Липсва ми вкуса ѝ,а и отдавна не съм ял домашна храна.-Очите му бяха някак тъжни , докато го казваше.
-Добре.- Отидох в кухнята направих супата заедно с малко чай и му ги занесох.
- Хапни с мен.-Поканиме.
-Да нямаш треска?Защо си толкова мил?
-Просто ми липсваше....супата и бях много гладен. Трябваше да ме нахраниш,защото ме преби без причина.-Хилна ми се насреща.
-Без причина ли!?Та то си имаше причина!
-Ама това не беше нещо сериозно. Просто си търсиш доводи за всяко нещо,за да ме сриташ.-Каза почти като дете.
-Ще те сритам и без доводи!- Обърнах се да си ходя ,но той ме хвана за ръката и ме бутна под него.
-Какво правиш?- Гледахме се в очите.
-Ти ми провали свалката за ноща. Не може да си тръгнеш просто така.-Намигна ми.
-О мога!-Ударих приятелчето му и той изохка след това го бутнах и станах.
Взех си якето,отворих врата и тръгнах да слизам,но някакъв човек ме дръпна и ме върна вътре.
- Камсамида Лей,а сега си свободен.- Каза му.
-Какво ти става?-Попитах го ядосано.
-Докато не кажа няма да си тръгнеш.- Хоуп ме бутна в стената и сложи ръце от двете страни на главата ми.
Ментовият му дъх се заби в лицето ми. Очите му бяха като звезди толкова много ми липсваше,но никога няма да забравя как ме нарани.
Аз заплаках.
-Пусниме ,моля те.-Сълзите се стекоха по лицето ми.
Болешеме заради любовта ми, която все още не се бе изпарила, затворените ми чуства и липсата на неговите ласки.
-Не плачи. Мразя да те гледам така.- Изтри сълзите ми.
После погали лицето ми.
-Защо?-Погледнах го тъжен и наранен поглед.
-Липсваше ми.- Прегърна ме.
-Ти ме нарани, изостави ме.- Плачех,чувствах се твърде слаба в този момент.
Толкова много разчитах преди на него,но заради това,аз самата изгорях. Искаше ми се да ме пази така,както преди.
- Знам, съжалявам. Знам,че каквото и да кажа няма да ми повярваш,но никога няма да те оставя да бъдеш в беда. Винаги ще те пазя Бона.- Изведнъж ме целуна.
Аз се опитах да го избутам,но държеше ръцете ми.
После не издържах и се оставих на чуствата ми.
Целувката продължи дълго,но ни трябваше въздух. Тя бе нежна, изпълнена със спомени, страст, болка и нежност.
Джей-Хоуп внимателно ме остави на леглото и започна да ме целува от врата до долу. 
Съблече внимателно дънките ми и ги свали,застана между краката ми и започна да ми носи удоволствие.
Аз се чувствах като кучка и стенех от всяко негово действие.
Той изкара езика си и бръкна с пръсти в мен.
-Ох колко си станала тясна. Отдавна не си била пипана.  Заради мен ли?- Усмихна ми се по флиртаджийски начин.
-Млъкни или ще останЕШ..-В този момент той ги извади рязко и аз изстенах.-..на сухо.- Въздъхнах.
-Дали?-Намигна ми.
След това опипа гърдите ми и захапа едната,настани се внимателно на входа ми и влезе.
Аз започнах да стена силно.
-Точно така,добро момиче.- Стисна гърдата ми ,а другата я целуваше.
Аз стенех бях почти на предела си.
След това ме целуна и излезе,а аз истенах в целувката.
Хоуп ме накара да стана и си показа члена.
-Хайде, давай.-Оскубаме.
Започна да се държи като доминант над мен,а аз го погълнах.
-Браво,добро момиче. Ще получиш награда.-Стенеше леко и ме скубеше.
След това приключи в устата ми,а аз облизах остатъка.
Извадих от леглото му един камшик и го бутнах.
-Какво ще правиш?-Погледна ме възбудено.
-Млъкни ,аз съм господарката.- Ударих го силно по задника.
Той започна да стене от силните удари на удоволствието.
-Каква съм аз,кажи го!-Заповядах и го ударих.
-Господарка!
-Каква съм!?Не чух!-Ударих го.
-Господарка!-Извика силно.
Хвърлих камшика и сложих език на цепката му.
След това сложих пръст и бръкнах дълбоко. Той викаше по-силно и от мен в началото.
-Невероятна си,господарке.
-Знам.-Ударих задника му и станах.
-Тръгвам си.-Казах.
-Недей.-Каза ми.-Спи до мен.
Хвана ме и ме бутна до него.
Още веднъж навлезе в мен,но много по-бързо,аз останах без глас от викане,след което заспахме.
Аз бях обърната с гръб към него,а той ме притискаше в себе си.
Усетих нежни целувки по гърба си.
-Лека нощ,мила моя.-Усетих как се унесе.
-Лека нощ.-Казах.

Главата стана доста дълга. Надявам се,че не била скучна и досадна.

I Want To Save YouDonde viven las historias. Descúbrelo ahora