Джънкук
Седях до късно в офиса си и оправях разни документи също така си ѝ мислех за Се Ху и Те.
Исках да ги разделя , защото се дразнех да бъде и в обятията на друг мъж,но също така се чувствах зле и за бременната ми съпруга.
Все пак скоро щях да ставам баща и започнах да се притеснявам все повече.
Реших вече да се прибирам.
Станах от бюрото взех сакото си от закачалката облякох го и тръгнах да излизам,но изведнъж се сетих,че си забравям куфарчето и се върнах за него.
Когато го взех забелязах писмо на пода.
- Това от къде се взе? Не помня да е било тук преди.- Зачудих се.
Вдигнах го и вътре имаше диск.
-Странно?- Повдигнах вежда.
Инкогнито
Не знаете много за мен ,но това сега не е важно.
Аз съм този,чиято цел е да съсипе отношенията между Джънгкук и Мин Ан. Чудите се защо? Аз съм просто непознат.
Всъщност съм много повече,от колкото си мислите.
И правя всичко с причина.
В момента носех черни дрехи, маска и шапка.
Наблюдавах Джънкук през камерите в кабинета му.
Всъщност имам камери дори в дома му.
Знам всичко за него дори аферата му със Се Ху или по-скоро Мин Ан...тази,която търси,а всъщност е под носа му.
Винаги истината излиза наяве, тя никога не оставя скрита без значение какво.
Преди Джънгкук да влезе в офиса си се маскирах като чистач, влязох бързо и сложих диска да го види преди да влезе. Но понеже е наистина разсеян рядко забелязва неща. Голяма блейка ( тук е моментът да попитам има ли блейки?😂Аз съм😂😂).
Скоро щях да разделя Се Ху или по-скоро г-ца Ан от Джънгкук и Техюнг. Ще я запратя там,където и човешки крак не е стъпвал.
Мисли си,че преди не я убих,защото ще ми носи информация,но всъщност тя ми трябва за друго.
Ще разберете по-нататък *смее се*.
Джънгкук
Започнах да разглеждам диска,но реших да го гледам вкъщи.
Бях в колата си и пътувах към дома.
Вече пристигнах и слязох от колата.
Влязох вътре,но беше много тихо.
Качих се в стаята си и заварих Рин да ме чака на леглото и да чете книга.
Тя повдигна глава от книгата си и ме поглежда.
-Здравей.- Усмихна ми се приветствено.
- Здравей,мила.- Отидох и я целунах внимателно.
- Защо не спиш?- Попитах я.
- Не можех. Затова реших да почета малко. Как мина работата ти?
- Добре. Еднообразно,както винаги.
-Разбирам. Скъпи,отдавна не сме излизали искаш ли утре да идем на вечеря?- Погледна ме миловиден поглед ,с леко наведена глава и слънчева усмивка.
Нямаше как да ѝ откажа в този вид .
- Ще отделя време за теб и ще излезем.-Отвърнах.
Започнах да свалявам вратовръзката си,след това ризата,панталона и чорапите си.
Легнах до нея,а тя се гушна в мен.
Прегърнах я и погалих косата ѝ.
- Много те обичам,Куки.- Каза ми тя.
- И аз те обичам.- Обичах я,но сърцето ми принадлежеше на друга.
Всъщност аз обичам съпругата си.
Тя е мила,добра,искрена,никога досега не ме е лъгала, не ме е предавала,била е до мен в най-трудните моменти.
За това я ценях и се грижех добре за нея.
Но Ан след толкова години тя все още е в сърцето ми.
Все още я помня и не мога да я забравя.
Остави огромен белег в мен,в душата ми.
Аз ги обичах- Рин и Мин Ан.
А Се Ху тя беше моя заместител на Мин Ан ,моята краткотрайна дрога.
Сега осъзнавам,че за мен Се Ху не е приоритет, а е просто момичето приличащо на нея.
За това исках Се Ху , харесвах я заради лика ѝ подобен на Мин Ан, ревнувах я ,защото усещах Мин Ан в нея и затова исках да разкарам Техюнг.
Се Ху е моята вещ,която за в момента ми е нужна,но когато я открия,както всяка вещ ще я изхвърля от живота си.
А Рин ще остане в живота ми като майка на детето ми,но Мин Ан ще
бъде моята цел,моята амбиция, моята любов и най-вече моята страст.
Знам. Егоист съм . Мисля само за себе си и моето щастие.
Но така трябва да оцелява човек.
В този свят всички са зли.
Дори и Мин Ан да откаже да се върне при мен ще я принудя.
Без значение как и какво ще направя тя ще бъде само моя.
Любовта ми е токсична до някъде.
Но това засега не ме интересуваше нито ми пукаше.
Аз съм злодей ,който винаги взима това, което иска...Оп! Разкрих ви една част от характера на Куки.
Неговата лоша черта от характера. Какво мислите за него в момента? Той не е злодея в историята,но се мисли за лош, защото обстоятелствата са го променили. Какво да се прави любовта променя хората било към лошо или добро.
Вижте в колко добро настроение съм днес! Две глави за един ден! То ще стане нещо дано да е за хубаво! 😂😂😆😉😉❤️❤️П.С:Моля давайте мнения,за да знам дали ви харесва досега.❤️❤️❤️
STAI LEGGENDO
I Want To Save You
FanfictionДа продаваш тялото си всяка вечер за Мин Ан беше отвратително. Тя бе принудена да го прави заради мащехата си,още когато баща и умира в катастрофа. Джеон Джънгкук е момчето,което Мин Ан мрази. Те се ненавиждат от прогимнаназията , защото тя му беше...