Мин Ан
Измина 1 седмица, откакто с Джънгкук бяхме заедно,аз спрях да се занимавам с онази професия,а Тае, като почудо нямаше нищо против. Днес за първи път щях да изляза на среща с Джънгкук и бях много щастлива. Мащехата ми си намери мъж в Русия и замина да живее при него. Засега всичко вървеше добре. Изкъпах се и сплетох косата си на две плитки, облякох тип скъсани светло-сини дънки,лилава туника-пуловер и черни боти,също сложих и една лилава барета. Получих съобщение да изляза,защото Джънгкук вече беше дошъл.
-Здравей Куки!-Метнах се на врата му.
-Ще ме удошиш.-Засмя се той.
След това се целунахме набързо и той потегли.
-На кино в мола ли?-Попитах въпросително.
-Как успя да ми прочетеш мислите?
-90% от първите срещи винаги са на кино.-Намигнах му.
-А останалите 10%?
-На пикник в парка едните 5%, а другите 5% на ресторант.-Усмихнах се.
-Брей,ти си била голям дървен философ.
-Знам.-Хилнах се насреща му.
Попътувахме още 10 минути в мълчание и слязохме от колата.
Бяхме на центъра,той хвана ръката ми и започнахме да се разхождаме. Беше ми много странно, за първи път в живота ми имах истинско гадже и човек до мен,а не някой ,който да ми плати за 1 нощ. Обикаляхме магазините, Джънгкук ми взе тонове нови дрехи дори не знам защо,после отидохме в кафето и хапнахме по торта и изпихме по едно фрапе. След като бяхме готови,решихме да иден на кино.
Гледахме екшън. Не искахме някакви любовни лиготии. След филма си говорихме и се смяхме много. Изведнъж някакъв дойде до мен и хвана ръката ми.
-Ей ти не приключи ли вече с него. Сега е мой ред.-Той ме дръпна.
-Какво си мислиш,че правиш!?- Джънгкук ме дръпна от лапите му и ме постави зад себе си.-Кой си ти?
-Тя е проститутка ,нали?Време е вече да ме дари с удоволствие.-Усмихна се оня.
Джънгкук
Този как смее да говори така за приятелката ми!?Ядосах се, направо ми кипна и го ударих. Онзи стана и също ме удари. Започнахме да се боричкаме.
-Момчета спрете!-Извика Мин Ан.- Джънгкук!-Той ме удари и аз усетих как ми причернява.
Видях как хваща Мин Ан за ръката и я води на някъде.
-Пусни ме!Оставиме!Вече не съм такава!
-Млъквай!Курвата си остава курва!- Каза той,а Мин Ан се стъписа. Не можех да лежа така, станах,но едвам се крепях на краката си. Дръпнах Мин Ан и с всичка сила го ударих право в лицето,след това той припадна.
Замалко щях да падна,но Ан ме хвана.
-Добре ли си?Уплаши ме?
-Да,не се тревожи. Знаеш,че ти обещах винаги да те пазя,нали?
-Знам,но Куки притесних се. Помислих,че той ще те убие.
-Спокайно Мин Ан.Хайде да си вървим.- Казах и преметнах ръката си на нейното рамо.
Качихме се в колата и потеглихме.
Мин Ан
Пристигнахме пред дома ми.
-Хайде отивай да спиш.-Усмихна ми се.
-Ти сега гониш ли ме?-Посочих се.
-Да хайде.-Засмя се.
-Куки не мога да те оставя в този вид. Ела да промия раните ти.
-Късно е трябва да си почиваш. Утре сме на училище.
-Куки!-Настоях.
-Ох добре.-Най-накрая се съгласи.
Той слезе и се настанихме в хола. Аз взех аптечката, извадих спир, памук и лепенки.
-Ауч!-Извика леко.
-Не бъди бебе.-Засмях се.
-Не щипе теб,нали?-Повдигна едната си вежда.
-И се радвам.-Засмяхме се.
-Ях ти.-Разроши косата ми. Това си бе негов редовен номер.
-Престани!-Раздразних се, както винаги.-Вече си готов. Изчезвай!-Станах да го бутам навън.
-Не ме ли искаш?-Показа кучешка муцунка.
-До преди малко ти ме гонеше.-Засмях се.
-Е не искаш ли твоя силен и красив Джънгкук да те пази от тъмното тази вечер?-Повдигна вежди въпросително.
-Яяя!Изчезвай,хайде!-Изгоних го навън,но бързо се целунахме за чао. Видях как си тръгва и заключих врата. Изведнъж звънеца звънна. Отидох да проверя кой е. Беше Таехюнг. Не го бях вижда,откакто с Куки се събрахме. Отворих вратата.-Тае защо си тук?
-Мин Ан,аз...-Той облегна глава на гърдите ми.
-Тае добре ли си?
-Мин Ан аз те...Какво ли ще каже Таехюнг?Ще разберете,ако четете.
VOCÊ ESTÁ LENDO
I Want To Save You
FanficДа продаваш тялото си всяка вечер за Мин Ан беше отвратително. Тя бе принудена да го прави заради мащехата си,още когато баща и умира в катастрофа. Джеон Джънгкук е момчето,което Мин Ан мрази. Те се ненавиждат от прогимнаназията , защото тя му беше...