Chapter 3

1K 49 0
                                    

Неутрален разказвач
Мин Ан стоеше под завивките на своето легло. Беше и писнало да бъде такава,хората да я сочат с пръст и да я обиждат.
Още повече,че точно Джънгкук и го каза.  Тя стана и взе един нож, тъкмо щеше да си пререже вените, когато звънеца звънна.
-Онази вещица да не си е забравила ключовете?Ако ме види с прерязани вени ще ме спаси,а аз не искам това.-Оставих ножа и отворих вратата. Беше Джънгкук, но той какво правеше тук?-Махай се.-Тъкмо щях да затворя вратата, а той ми попречи с крак. -Джънгкук върви си!Нали съм гнусна и извратена!?Защо си тук!?Нали не  можеш да ме гледаш!?-Той ме бутна вътре и влезе.-Какво искаш?-Смекчих тона си.
-Да те спася. Искам да ти помогна.
-Не можеш Джънгкук,никой не може.
-Този,който не иска помощ, не може да бъде спасен.
-Защо искаш да ми помогнеш?Ти ме мразиш.
-Така е,но не искам моя враг да падне толкова ниско. Не е честно спрямо теб.-Намигна ми.
Ние се засмяхме.За първи път  с него не се карахме.
-Ще ти издам една тайна. Исках да умра и ако не беше дошъл навреме, сега щях да съм мъртва.
-Тя е искала да умре!?-Той се уплаши.-Не бих допуснал ти да умреш. Иначе кой ще дразня така като теб.-Той  я разроши.
-Ей спри!-Скарах се и се засмяхме.
Изведнъж вратата се отвори. Беше доведената ми майка.
-Какво става тук?Кой е този?- Попита ядосано.
-Аз съм...-Започна Куки,но бе прекъснат от Мин Ан.
- Клиент!Той ми е клиент, който сега дойде.
-О ясно.-Тя се усмихна вече топло.- Колко ще плати?
- 1 000$ за час.
-О значи обичайното.
-Да.
- Е тогава се забавлявайте, аз няма да ви преча.-Те отидоха в стаята и.
-Хубава стая. Не бях идвал тук от
4-ти клас.-Засмя се.
-Да.
-Не знаех,че доведената ти майка е такава.
-Тя ме принуждава да го правя.    
-Откога правиш това?
- От 2-ра година. Първия път ми беше ужасен,защото ме изнасилиха.- Погледнах в земята тъжно.
-Съжалявам.
-За?
-За това,че не бях до теб да те предпазя.-Той ме прегърна. Беше ми приятно,усетих нежния му аромат. Почуствах  защита и обич от толкова време,която много ми липсваше.
-Какво стана с онази тиквена глава?- Засмях се.
-Пак ли започваш?-Извъртя очи.
Неутрален разказвач
-Започнахте ли?-Чу се провикване.
-Тя ще се осъмни,ако не направим нещо. Куки направи го с мен. Свикнала съм.
-Не мога.
-Куки ,ако не го направиш, тя ще те нарани. Много е злобна,а мен може да ме убие.
-Мин Ан  аз...-Прекъсна го.
-Моля те Джънгкук не искам да пострадаш.
-Добре.-Въздъхна. Той не искаше да го прави. Онази вещица отиде да подслушва на вратата.
Куки се съблече и Мин Ан. Джънгкук бе притеснен, огледа Мин Ан и се облиза,леко се разтрепери. Тя хвана ръката му.
-Спокойно.-Усмихна му се.
Легнаха на леглото и и той се завря бавно и нежно в нея. За първи път на Мин Ан  и беше приятно да го прави с някой. Може би, защото имаше тайни чуства към Джънгкук и той се чустваше по същия начин. Те се изпотиха, а Мин Ан наистина издаваше звуци на истинско удоволствие.  Щом мащехата чу това се усмихна и се махна от там. Джънгук започна бавно,после забързваше темпото си.  След това свършиха на леглото и. Куки беше уморен и легна до нея.
-Как се чустваш?-Попита го.
-Странно.-Отговори.
-Дествен ли беше?
-Д-да.-Притесни се.
-Спокойно. Благодаря ти,че ми помогна.
-Май вече ще трябва да тръгвам.
-Добре.-Станаха и се облякоха.
-Ето.-подаде и парите.Мин Ан отново се почуства гадно.
-Защо?
-Майка ти няма ли да се осъмни?
-Не ми е майка.  А и щях на да и дам спестени пари.
-Не ,вземи  ги.
-Благодаря.-Поех ги. С онази изпратихме Куки и подадох парите му на нея.
-Не знаех,че вече ги водиш в къщи.-Засмя се гадно.
-Дадох ти парите.Оставиме.-Мин Ан отиде в стаята си.

Какво ли ще се случи след това? Ще разберете скоро.

I Want To Save YouWhere stories live. Discover now