Ano dnes je ten slavný den, mám narozeniny! Nikdy jsem to nijak neslavila. Vždy mi jen moje rodina popřála a dala dárky nic víc. Neměla jsem žádný praví kamarády, s kterýma bych to oslavila, nic. Dneska poprví strávím celý den svých narozenin s člověk, kterýmu věřím, mám ho nehorázně ráda, jsem sním ráda a hlavně jsem sním šťastná jako nikdy, po dlouhé době.
...
Po vylezení z vany jsem se nalíčila, vlasy jsem si nechala rozpuštěné a na sebe si vzala toto..Poklidila jsem si pokoj a šla jsem se nasnídat. Ke snídani jsem si dala do misky různý cereálie a zalila mlíkem. Sedla jsem si na barovou židli a pomalu jedla. Najednou jsem ucítila nějaké ruce na mých očích, byla to mamka...
Mamka: Zlatíčko, vydrž chvilku.
Já: Mami, co se děje?!
Mamka: Můžeš!!
Já: Ježíši, děkuju moc!!
Předemnou byl kinder dort, kdyby ste nevěděli proč mi to udělalo takovou radost tak já kinder čokoládky miluju.Ale nebyl tam jen dort, byla vedle něj obálka. Pomalu jsem ji otevřela a tam stálo:
Nikolka moje jediná, takže dnešek strávíme jen spolu to ti slibuju! První zastávkou kam půjdeš bude kde jsme se poprvé setkali, kde to všechno začalo.
S láskou tvůj brouček.Já toho kluka zbožňuju.
Koukla jsem se na mé rodiče, takovým tím kukuč ,,Všechno můžu jít?"
Mamka: Ještě minutku. Tady máš ještě jeden dárek, doufám že se ti bude líbit.Pomalu jsem to rozbalila a když jsem uviděla co v tý krabici je, nemohla jsem tomu uvěřit. Byly tam jedny šaty, který jsme si zkoušela jednou s mamkou když jsme byly ve městě. Moc se mi líbily, ale byly až moc drahý. A teď, je mám...
ČTEŠ
Sad girl
TeenfikceNajednu stranu je šťastná na druhou smutná a nešťastná. Věřila svým kamarádům, ale ty ji ji sklamali. Kamarádi ji ničí život... Jmenuji se Nikola Vítová...