On...on... To ne!
Dan se lÃbal s Luckou pÅ™ed Å¡kolou. ZaÄaly se mi kutálet slzy po tvářÃch a neÅ¡lo to zastavit. VidÄ›la jsem jak se najednou Dan od tý mrchy odtáhnul a zaÄal jà nÄ›co Å™Ãkat. MÄ› to bylo ale fuk. Nedokázala jsem v tu chvÃli ani dýchat. Jakoby jsem mÄ›la v sobÄ› prázdno, dÃru. Ta mrcha mi zase zniÄila život. Celou tu dobu mÄ› Kuba objÃmal a utěšoval, že to může být omyl nebo nÄ›co takovýho, ale ne omyl to vážnÄ› nenà to co jsem vidÄ›la vážnÄ› ne...
Kuba: ProsÃm už nebreÄ, to se nÄ›jak vysvÄ›tlÃ. MusÃme do Å¡koly. Zkus aspoň to pÅ™edstÃrat, že nebreÄÃÅ¡..
Já: Kurva vážnÄ›?! PochopÃÅ¡, že Lucie mi bude niÄit život dál než neumÅ™u a já na tohle nemám vážnÄ› ne...ZaÄala jsem zase nehoráznÄ› breÄet na tohle nemám..
Já: Kubo, uděláš pro mě něco?
Kuba: PovÃdej.
Já: Omluv mě ve škole, že se mi udělalo ráno špatně, třeba. Děkuju.
Bez odpovědi jsem ho obejmula a se slzama jsem se šourala domů..
Když jsem koneÄnÄ› doÅ¡la domů běžela jsem se slzami v oÄÃch do pokoje. Asi hodinu jsem jen ležela na posteli a breÄela. ZkouÅ¡ela jsem si to nÄ›jaká vysvÄ›tlit, ale vÅ¡echny nápady mÄ› hned rozbreÄely. KoneÄnÄ› jsem se zvedla z postele. NamÃÅ™ila jsem si to do koupelny. Byla jsem jak mrtvola, která se jen hýbe. Sundala jsem ze sebe to užmoulaný obleÄenÃ, hodila jsem ho do praÄky a vlezla jsem do vany. Napustila jsem si horkou vodu s pÄ›nou. Jen jsem tam tak ležela a pÅ™emýšlela. Jen když jsem si vybavila dneÅ¡nà ráno tak jsem zase zaÄala breÄet. Do ruky jsem si vzala žiletku, dala jsem si ji k ruce. Vůbec jsem nevÄ›dÄ›la co dÄ›lám. ZaÄala jsem žiletkou pohybovat po ruce. Jako bych se probudila z tranzu. Hned jsem odhodila žiletku na zem. Koukala jsem na to co jsem udÄ›lala, to jsem nemÄ›la dÄ›lat...ZaÄala jsem si to lehce mÃt jen vodou, ale i to nehoráznÄ› Å¡tÃpalo. Omyla jsem se a vylezla jsem z vany. Okolo tÄ›la jsem si omotala ruÄnÃk. Hodila jsem žiletku do koÅ¡e. ZaÄala jsem rychle hledat nÄ›jakou velkou náplast. Nakonec jsem koneÄnÄ› naÅ¡la, zalepila jsem si to opatrnÄ›. Hodila jsem si na sebe tepláky a triÄko. Zalezla jsme do postele a po chvÃli jsem usla.
...
Probudila mě až mamka..
Mamka: Niki, stalo se něco že nejsi ve škole?
Já: Mami... Já...
Zase jsem se rozbreÄela. Mamka mÄ› pevnÄ› objala a já vÄ›dÄ›la, že jà to musÃm Å™Ãct..
Já: No mami, když jsem doÅ¡la pÅ™ed Å¡kolu tak jsem vidÄ›la jak se tam Dan s Lucii lÃbaj...
KoneÄnÄ› jsem to ze sebe vykoktala a zaÄaly mi zase téct proudy slz.
Mamka: NikuÅ¡ko, to bude dobrý. To se tÅ™eba nÄ›jak vysvÄ›tlÃ..
Já: Mami, na tom nenà co vysvÄ›tlovat. PÅ™emýšlela jsem o tom a prostÄ› mi Lucka chce zniÄit život a právÄ› teÄ vyhrála. Můj život je na malinký kousÃÄky..
Mamka: Ale zlatÃÄko, hlavnÄ› zkus už nebreÄet. ChceÅ¡ udÄ›lat palaÄinky?
Já: Jo, děkuju mami. Mám tě ráda.
Mamka: Za nic, já tebe taky zlatÃÄko moje. A teÄ se troÅ¡ku uprav, protože...I když jak tÄ› teÄka vidÃm...
Já: Co?
Mamka: Měl přijed Patrik.
Já: Cože? Jako vážně?
Mamka: Ano. Takže to nemám rušit?
Já: RozhodnÄ› ne. ZkusÃm se nÄ›jak upravit.
Mamka: DobÅ™e, jdu na ty palaÄinky.Patrik je můj bratránek neboli můj nejlepÅ¡Ã kamarád je mu 20 a je nehoráznÄ› sexy. Už 3 roky jsem ho nevidÄ›la, protože jel do Ameriky hrát hokej. Jsem na nÄ›j pyÅ¡ná, že to dotáhl až takhle, ale zase je to dálka a hlavnÄ› straÅ¡nÄ› moc mi chybÃ. Dneska ho koneÄnÄ› uvidÃm. Sedla jsem si k mému kosmetickému stolku udÄ›lala jsem si lehký make-up a hlavnÄ› jsem si zakryla ty obrovský kruhy pod oÄima a ty opuchliny, no straÅ¡ný. Na sebe jsme si vzala toto a byla jsem tak nÄ›jak hotová...
Mamka na mě volala ať jdu dolů. Když jsem uviděla kdo sedà u stolu nemohla jsem dýchat...
Já: Ty... Co tady kurva ještě děláš?!
Dan: Niki, já ti to chci vysvÄ›tlit. Nenà to vůbec tak jak to vypadá, věř mi prosÃm.
Já: Já už ti nevěřÃm ani slovo. VÃÅ¡ jak si vůbec mÄ› ranil? Už stebou nechci ani mluvit, takže vypadni!ZaÄali se mi zase kutálet slzy z oÄÃ, hned jsem si je setÅ™ela. Å la jsem ke dveÅ™Ãm, otevÅ™ela jsem je a ukázala gestem aÅ¥ vypadne.
Dan: Já se tě, ale nevzdám Niki. Já ti to chci vysvětlit. Chápeš to Lucka a já...
Já: MlÄ a odejdi prosÃm.Hned jak zaÅ¡el ven zabouchla jsem za nÃm dveÅ™e. ChtÄ›lo se mi Å™vát a breÄet, ale udržela jsme to v sobÄ›. Sedla jsem si ke stolu. Mamka nic neÅ™Ãkala, protože ona vÄ›dÄ›la, že teÄ potÅ™ebuju ticho a nic neÅ™eÅ¡it. PÅ™edemÄ› postavila takový palaÄinky jako nikdy...
Mamka: Tady máš.
Já: Děkuju moc, mami.
Mamka: Potřebuješ to. Jo a školu ti samozřejmě omluvim.
Já: Děkuju. Jo a kdy přijede Patrik?
Mamka: Má tady být každou chvÃli, neboj už zachvilku.
Já: Moc se na nÄ›ho těšÃm. Tak moc mÄ› chybÄ›l.
...
ČTEŠ
Sad girl
Teen FictionNajednu stranu je šťastná na druhou smutná a nešťastná. Věřila svým kamarádům, ale ty ji ji sklamali. Kamarádi ji ničí život... Jmenuji se Nikola Vítová...