14.

38 3 0
                                    

Párty byla v plném proudu. Zrovna jsem tancovala s nějakým klukem, myslím že se jmenoval Tobiáš, ale nevím to jistě. Už jsem měla celkem vypito, takže jsem nějak neřešila jestli se k němu moc nemám, ale vím jistě že on ke mě jo. Když zkončila písnička tak jsem se šla do kuchyně něčeho napít. Když jsem tam v kuchyně tak stála tak jsem hledala Kubu, nikde jsem ho neviděl ani Áďu. Bylo to divný, protože ostatní tady byly. Tobiáš za mnou přišel jestli si sním zase nezatancuju, proč ne, tak jsem šla. Po asi dalších 4 písničkách, mě začal líbat samozřejmě, že jsem spolupracovala za 1. jsem byla na půl opilá za 2. začal si on a já jen spolupracovala. Když jsme došli do druhýho parta, Tobiáš otevřel zrovna můj pokoj. Nemohla jsem věřit co jsem uviděla...

Z pohledu Kubi před hodinou..

Když už jsem byl celkem na mol, přišla ke mě Adél, taky byla už celkem nalitá. Chtěla si semnou zatancovat, proč by ne žejo, tak jsme šli tancovat. Po asi půl hodině tancování, jsem ji zničehonic dravě políbil, nevěděl jsem proč, ale nějak jsem chtěl a ještě ta příležitost, Áďa spolupracovala. Takhle jsme se nějak dostali až do mýho a Nikči pokoje. Nijak jsem to neřešil, prostě jsme pokračovali dál. Položil jsem ji na postel, byl jsem nad ní ona si pomalu svlíkala šaty a já triko. Jen se na mě usmála a řekla..
Aďa: Chci to! Teď hned a stebou, jen stebou!
Já jsem se usmál a pokračoval dál....

Z pohledu Niki..

Tobiáš: No tyvole, půjdeme jinam?
Já: To si dělají prdel ne?!
Tobiáš: Hele kotě asi ne jak tak vidíš a neodpověděla si mi na otázku.
Já: Hele asi ne, už nechci.

Utekla jsem dřív než zkusil cokoliv říct. Potřebovala jsem na vzduch. Ano Kubu nemiluju nic takovýho, ale je to můj nejlepší kámoš a ona moje nejlepší kamarádka, takže rozhodně to pro mě není nic dobrýho..
Došla jsem ven, už byla tma ale to mi bylo jedno. Sedla jsem si na lavičku.. řekla jsem si pro sebe, že musím teď mluvit s jedním jediným člověkem, takže jsem mu zavolala..
Já: Dane, vůbec nevím kolik je hodin, ale to je nějak teď fuk potřebuju stebou mluvit hned teď..
Dan: Niki, ty si nalitá?!
Já: Možná..
Dan: Vysvětli mi to a řekni mi všechno..
Řekla jsem mu úplně všechno i stím Tobiášem, což jsem asi neměla dělat, protože po tom všem co jsem mu řekla tak mi nic neodpověděl...
Já: Dane si tam?
Dan: Jo..
Já: Dane, prosím odpověz mi něco!
Dan: Nevím co bych měl odpovědět. Hele Kuba a Adél byly asi spíš no určitě opilí, protože to co si mi o nich vyprávěla tak by to normálně neudělali a co se týče tebe a Tobiáše je to tvoje věc no...
Já: Dane, já nechtěla. Já tě totiž miluju a teď si to vyčítám a hodně..
Dan: Niki, tohle mi teď neříkej, řekneš mi to až nebudeš opilá ano? Teď bych šel rád zase spát, takže dobou noc.
Já: Dobrou.

Položila jsem to, sklopila si obličej do dlaní a říkala jsem si jak jsem to všechno posrala a ještě k tomu mě neskutečně bolí hlava.

Po chvíli mi už byla zima tak jsem šla dovnitř. Zamířila jsme si to do kuchyně abych si vzala prášek na bolest hlavy a zalila to asi vodkou co tam ležela. Teď už mi bylo vážně úplně všechno jedno, moje nejlepší kamarádi se spolu vyspali a přišli o panenství, já to posrala s Danem.. určitě mě nenávidí. Nikoho na tomhle světě už nemám.
Vzala jsem si do ruky láhev s čistou vodkou a začala pít, vždy při každým napití jsem si řekla, že jsem kráva, která nikoho nemá, je hnusná, posrala i to co jí zbylo..
Pak už si nic nepamatuju...


Co říkáte na pohled Kubi? Mám psát častěji jiný pohledy než z pohledu Nikol?
Začíná velký zvrat...

Sad girlKde žijí příběhy. Začni objevovat