30

29 1 1
                                    

Já: Myslíš to vážně?
Dan: Niki, myslíš si, že kdybych to nemyslel vážně tak tady stojím jak debil a vyjadřuji ti city k tobě?
Já: To asi ne.
Dan: Tak vidíš, všechno co jsem ti tady řekl, tak je pravda.
Já: Dane, já já nemám slov. Tolik si mi ublížil a dohnal si mě k tomuto a..

Ani jsem to nestihla dopovědět a cítila jsem jeho rty na těch mích. Po chvíli jsem se dostala z toho šoku a hned začala spolupracovat. Jeho rty chutnají, tak vážně dobře, už nikdy ho nechci nechat odejít... pomyslela jsem si.
Po chvíli jsme se od sebe odtáhli, abychom se nadechli.

Po 3 měsících

Od té doby, co ke mě Dan vyjádřil city nám to šlape dobře. Přestala jsem kouřit, přestala se řezat a hlavně Dan mě dostal i od Kláry, ano měla jsem ji ráda ale přivedla mě ke kouření a já si uvědomila, že tohle přátelství je vlastně nepřátelství. Začala jsem tolik neřešit ostatní a hlavně to nejdůležitější věnovat se nejlepšímj klukovi, kterýho celým srdcem miluju.

The and

Ahojky lidičky, strašně bych se chtěla omluvit, že jsem málem půl roku nevidala díl, spíše tento příběh vůbec neukončila. Hlavní důvod byl, že tento příběh byl i napůl z mého života a já jsem se pak už nechtěla vracet do minulosti a připomínat si ty steré časy, proto jsem to utnula. Ale jak jsem si všimla, nějací blázínci, co tuhle knížku čtou nebo četli, tak se tady našli. Proto jsem se rozhodla tímto definitivně uzavřít příběh Sad girl.
Děkuju všem, kteří ji vůbec četli a nebo dokonce dali, že se vám to líbí. Jak ste si mohli všimnout, začala jsem psát nový příběh Přitažlivost, ale mám dilema jestli to dál vůbec psát, takže mi kdyžtak můžete napsat jestli chcete abych psala a nebo nějaký návrhy klidně na další nový příběh.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 20, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Sad girlKde žijí příběhy. Začni objevovat