Ráno mě probudilo pípání mýho budíku, vypla jsem ho a vstala z postele. Šla jsem do koupelny, jako každý den jsem si udělala ranní hygienu, rozčesala jsem si vlasy a nakulmovala jsem si je. Udělala jsem si lehký make-up, který jsem dokončila výraznou růžovou rtěnkou. Ze skříně jsem si vzala rychlý, ale zároveň hezký a podzimní outfit.
Vzala jsem si jen malou kabelku, protože dnes máme ve škole jen nějakou přednášku. Seběhla jsem schody do kuchyně tam jsem si vzala jablko, který si sním cestou do školy a vyrazila jsem směr ten hnusnej ústav. Před školou jsem už viděla jak na mě mává Dan, běžela jsem k němu a objala ho, objetí mi opětoval. Šli jsme spolu do velkého sálu ve škole pro přednášky. Hned jsem si všimla partičky, která na mě hnusně koukala..byl tam Kuba, Melisa, Lucka a dalších pár kluků a holek, které jsem ani neznala. S Danem jsme si sedli vedle sebe do třetí řady, co nejdál od tý hnusný partičky tam vzadu, zkoušela jsem je ignorovat a ignorovat ty hnusný a smějící se mi pohledy od ostatních. Chvíli jsme si povídali s Danem o všem možném a pak začala přednáška. Byla nudná, takže jsem ji vůbec nevnímala a myšlenkama byla úplně jinde. Když zkončila přednáška tak do mě Dan musel strčil, jednak bych tam seděla až do teď.
Dan: Niki?
Já: Ano?
Dan: Hele nechtěla by si někam odpoledne zajít?
Já: Jasně moc ráda.
Dan: Dobře kde?
Já: Hele asi u mě, když to tu moc neznáš a já ti to tu aspoň odpoledne ukážu jo?
Dan: Dobře, tak v 15:00 u tebe, ahoj.
Já: Pa
Když jsem došla domů tak jsem si zapla Óčko a byla chvíli na mobilu, po asi hodině mě to přestalo bavit tak jsem se pomalu šla chystat. Na sebe jsem si hodila podzimní šaty, abych Danovi nedělala ostudu. Vzala si moje oblíbený kozačky a byla jsem hotová.Šla jsem do kuchyně si udělat něco k jídlu. Měla jsem ještě 20 minut čas tak jsem se rozhodla si udělat těstovinový salát se zeleninou. Když už jsem ho měla málem hotový tak někdo zazvonil, šla jsem otevřít. Stál tam krásný Dan, měl na sobě černý džíny napůl rozervaný, světle modrou košili a na hlavě měl sladěnou s košilí kšiltovku otočenou do zadu, chápete. No byl dokonalej až jsem se musela kousnout do rtu. Na pozdravení mě objal.
Dan: Moc ti to sluší Niki!
Já: Nápodobně. Hele zrovna jsem uvařila těstovinový salát, dáš si?
Dan: Moc rád, voní to lahodně.
Po dojezení jsem nádobí uklidila do myčky a mohli jsme vyrazit.Dan: Niki, kam to jdeme?
Já: Na moje nejkrásnější místo, kam chodím jen já, ale od teď to bude i tvoje místo.
Dan: Bude to naše místo.
Já: Dobře
...
Já: Tak jsme tu.
Já: Dane?
Dan: Je to nádherný místo. Jak si ho objevila, dyť je úplně zastrčený.
Já: Jednou jsem byla smutná a hledala jsem nějaký klidný místo a narazila jsem na tohle a od tý doby jsem chodím pořád, je to prostě moje místo a když jsem tu jakoby se zastaví čas a jsem jen já.
Dan: To věřím, je to tu kouzelný a takový klidný.
Já: Tak a teď to je i tvoje místo. Aspoň máme něco společnyho.
Dan: Ano, je to NAŠE místo. Jsem rád, že jsem na tebe v lese narazil, čím dál tím víc se mi zamlouváš.
Já: Nápodobně Daníku.
Dan: Hele neříkej mi Daníku, je to jak na psa.
Já: Jseš můj Daník.
Dan: Hele! Já tě zlochtam
Já: Neee prosím. Dobře vyhrál si, jsi brouček.
Dan: Ty jsi princezna.
Já: Dobře, to se mi líbí.
Dan: Pojď někam, mám už celkem žízeň.
Já: Jo jdeme.
Dan: A kam? Já to tady neznám.
Já: Do Costa coffee, mají tam nejlepší kafe.
Dan: DobřeMám ho čím dál tím víc ráda, jsem sním sama sebou a jsme stejní i když si to zatím nepřiznáváme.
Já: Tak jsme tu.
Dan: Co si dáš? Samozřejmě že zvu a žádný výmluvy.
Já: Dobře no. Dám si cappuccino a čokoládový dort se šlehačkou, děkuju.
Dan: Ty si ale náročná.
Já: Říkal si že zveš, tak toho přeci musím využít brouku.
Dan: Jak myslíš princezno, jednou si to vyberu.
Dan to všechno objednal a šli jsme si sednou, servírka nám to donesla a já začala hned jíst nejlepší dortík na světě. Když jsme dopili, dojedli a dopovidali, tak Dan zaplatil a já jsem mu šla ukázat zbytek města(okolí).
Dan mě potom doprovodil až domů.
Dan: Děkuju za dnešek byl moc fajn. Zítra ve škole princezno, mám tě rád.
Já: Nemáš zač. Zítra, pa.
Když jsem zabouchla vchodový dveře, tak na mě zakřičela mamka ať jdu jíst, že je večeře. Najedla jsem se a celá unavená jsem sebou flákla do postele. Asi po půl hodině mi pípla zpráva na mobilu, byla od Dana.
Dan: Ahoj princezno, vážně moc děkuju za dnešek. Musíme si to zopakovat!❤
Já: Ahoj broučku. Samozřejmě, klidně hned zítra. Ve škole se domluvíme. Jdu do vany a pak spát, tak dobrou noc.💞
Dan: Dobře, zítra před školou budu čekat, dobrou noc princezno.❤
Dala jsem mobil na poličku a šla si napustit vanu. Vylezla jsem z vany, vzala si pyžamo a hned zalezla do postele. Po chvíli jsem upadla do říše snů..
ČTEŠ
Sad girl
Teen FictionNajednu stranu je šťastná na druhou smutná a nešťastná. Věřila svým kamarádům, ale ty ji ji sklamali. Kamarádi ji ničí život... Jmenuji se Nikola Vítová...