"Csodálatos nyár. Az eddigi legjobb. Elmentünk Kanadába, nyaralni,majd meglátogattam az unokatestvéreimet is."
"Legjobb élményem a nyáron,hogy eljuthattam egy régészeti ásatásra a szüleimmel. Nagyon jól éreztem magamat. Jó volt az idő is.."
Olvastam le a lapról ezeket az átlagos és unalmas mondatokat. Az osztály fele ezek szerint jól érezte magát a nyáron, eseménnyel teli volt számukra. Nekem átlagos, olyan mint a többi. A haverokkal lógtam, bulikról-bulikra jártam, dohányoztam, ittam, dolgoztam.Jelen pillanatban szeptember másodika van, és már most nyári beszámolót kell írni. Nem értem az egészet. Minek kell ilyet írni? Utolsó évünk a gimibe, semmi értelme folyton ugyanazokat írnom a lapra.
-Lejárt az idő! Tollakat letenni, lapokat előre adni.- szólt szigorúan tanár úr.
Mindenki írt valamit a kis papirkájára, rajtam kívül. Már negyedik éve hogy üresen adom be a dolgozatnak nevezett fogalmazásomat,nincs mit írnom. Tovább adva a kupacot, hátra néztem a bandámra. Úgy bizony, az én bandámra, mi vagyunk a gimi megrontói. Holott csak lázadunk és kitartunk az igazunk mellett. Mindenki fél tőlünk. (Vagy is inkább tőlem,ami egyszerre tölt el büszkeséggel és undorral.) Csöngetéskor felkaptam a fekete pulcsimat, gyűrűimet visszatettem ujjaimra, majd kiindultam a teremből. A csapatom csatlakozott hozzám és így vonultunk végig a folyosón egészen az ebédlőig. Az utunk a saját asztalunkhoz vezetett.Mindenkinek meg volt a maga asztala. A focisoktól kezdve, a strébereken, színjátszó szakkörön, zenészeken, pom-pom lányokon is túl, egészen a lúzerekig. Persze volt 2 olyan asztal ami azoknak a személyeknek volt kitalálva akik nem találták a helyüket, akik csak úgy voltak. Leülve a saját asztalunkhoz körbe néztem: semmi se változott. A csapatomból mindenki meg várta mire helyet foglalok, hogy aztán ők is leülhessenek.
Velem szembe Dinah White foglalt helyet. A csapat új tagja, körülbelül két hónapja csatlakozott hozzánk. Semmi komolyabb gond sincs vele, csak szeretne valakikhez végre tartozni, és neki mi kellünk. Fekete hajú, kék szemű, jó stílusérzékkel rendelkező lány.
Dinah White mellett Stacie Carter foglalt helyet. Stac egy olyan személy, akit jobb ha 5 méteres körzetben elkerül az ember. Ha kinéz magának örök életeden át szívatni fog, megkeseríti az életed. Szőke haját mindig kiengedve hordja, de egy kis tincs össze van neki fonva. Ez nála egy kisebb jelkép, jelképezi a nagymamáját. Amikor ő tinédzser volt, ugyan így hordta. Úgy mondván a nagymamája az ő példaképe. Stacie 1 évvel alattunk jár. Általános hetedik osztály óta ismerem őt, akármilyen problémája adódott mindig hozzám fordult, bizalommal.
Dinah másik oldalán Ryen Flores foglalta el helyét. Ry jó ember, ezért nem is értem hogy miért van itt. Jó tanuló is lehetne belőle, de inkább szarik az egészbe. Habár a csapatban ő az a személy akire mindent rá lehet bízni, minden olyan piszkos munkát, amivel a saját, vagy a többiek kezét nem szeretném bepiszkítani. Továbbá olyan eldugott helyeket tud, amire sokszor szükségem van. Sötét barna árnyalatú haja van, aminek a vége be van festve egy minimális árnyalattal világosabbra. Ettől olyan rossz fiúsnak tűnik.
Jobb oldalamon Ally Blake ül. Ally az a személy akiről mindent tudok, ahogy ő is rólam. Na jó, az igazat meg vallva nem mindent. Benne bízom meg a legjobban a csapatban, már olyan mintha a húgom lenne. Mindig ki áll mellettem és a döntéseim mellett. Ha valahol elakadok tanácsokkal halmoz el. Ha jelen pillanatban nem tudok a bandával lenni valami oknál fogva ő a főnök. Na meg persze ő tudja hogy hol vannak a legjobb bulik a városban. Rendőrségi ügyei is voltak már, de csak kisebbek: rongálás, csendháborítás. Barna göndör hajú, nagyon szép zöld szemei vannak. Ártatlan egy lánynak tűnek,de ha jobban meg ismered, egyből megváltozik róla a véleményed.
YOU ARE READING
Change
Romance---Change--- Sokan azt hiszik hogy egy rideg banda vezér nem fog megváltozni, egy olyan személy miatt akit nagyon megszeret! Ren Davidson lesz az elő példa hogy meg tud majd változni, Alissa Gash miatt? Helyre teszi az életét? Vajon ki lép a bandábó...