24-Bela Geliyorum Demedi!

671 21 17
                                    

Sen ne hakla buraya gelirsin ha dedim üstüne yürürken.O benim kardeşimdi ama ondan nefret ediyordum.Bizi hiç birşe demeden terk etmişti.

Bak geri geldim ve herşey için özür diliyorum.

Ne özürü ha ne özürü sen gittikten sonra annem ne hale geldi biliyo musun.O sıra gözüm anneme takılmıştı.Ayakta duramayacağını anlamış olacak ki sandalyeyi tutunuk oturuyordu.Anne iyi misin? diye üzerine atıldım annemin.

İiyiyim birşey yok sende üzerine gitme geri geldi.Oda benim yaptığım gibi bir hata yaptı ve şimdi pişman.Ben affettim onu sende affet.

Ama anne o..

Kızım lütfen.Annemi ilk defa böyle çaresiz görmüştüm.Aslında ilk değildi.Çünkü babamın öldüğünü bize derkende böyleydi.Peki dedim usulca.

Abla ben özür dilerim.Gitmek istedim.Gidersem belki unuturum sandım.Ama öyle olmadı.Ben gidince bütün kötü yaşanmışlıklar arkamda kalacak sandım.Ama nereye gitsem beni takip ettiler.Ben ben 

Daha fazla dayanamayıp ona sarılmıştım.Evet onu çok özlemiştim.Birlikte yaptığımız kavgaları.Yemekleri herşeyi.O benden küçük olmasına rağmen daha cesurdu.Küçücük boyuyla beni döven birine diklenmişti.

Tamam geçti bak birlikteyiz tamam mı?

Afettin mi dedi burnunu çekerken.

Tabi ki de affettim.Ben senin ablanım.Şimdi üzerini değiş ve yemeğe gel hadi bakalım.Tam giderken arkasından bağırdım.Pelin.Hoşgelddin tekrar evine.Kafasını sallayıp odaya girdi.

Pelin odada üzerini değiştirirken.Bir yandanda etrafı incelemeye başlamıştır.O sırada çantadaki telefonu çalmaya başlar.

Ben sana demedim mi ben seni aramadan beni arama diye.Karşıdaki kimse onu uyarıyordu Pelin.

Evet inandılar bana.Ama parayı alabilmek için güvenlerini kazanmam gerek.O iş bende merak etme sen.Tamam görüşür.Eğer bişey olmadan beni ararsan seni tuvalet kağıdı niyetine kullanırım.

Pelin telefonu kapatıp tekrar çantasına geri koyar.Üzerindeki kıyafetleri çıkarıp valizindeki bahçivan pantolonla beyaz gömleğini giyip saçınıda topuz yapıp odadan çıkar.

Hmm kurt gibi de acıktım ya.Dedi pelin sofraya otururken.

Kimdi arayan diye sordu Zeynep.

Ha şeydi ya bir arkadaşım.Gelip gelmediğimi sordu da.

İyi bakalım.Ben çıkıyorum anne geç kaldım işe hadi görüşürüz.

Çantamı alıp evden çıkmıştım.Kardeşimin gelmesi beni biraz tedirgin etmişti doğrusu.Ve onda büyük bir değişiklik vardı.Taksiden inip asansöre bindiğimde Kerem'in hala aramadığı aklıma geldi.Allah allah kıyamet günü mü acaba bugün.

Asansörden indiğimde gördüğüm ilk kişi Ezgi olmuştu.

Nasılsın canım iyi misin?

İyi asas seni sormalı dün gece ki neydi öyle ya uf hala aklımda.Evet geçen gece hala benimde aklımda Aşkım benim ya ne kadarda hazırlanmış.

Evet aynen Kerem'i gördün mü bu arada.

Evet koşturuyodu.Hastalarla başı dertte.Dedi ezgi gülerek.

Erkek ve KadınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin