Kerem elini Zeynep'in ağzına sıkıca bastırmıştı.Çünkü Zeynep elini çekerse büyük ihtimalle bağırıp ona küfürler yağdırmaya başlıyacaktı ki bu keremin en son istediği şeydi.Kerem elini Zeynep'in ağzından çekip kapıyı kontrol etmeye gitti.Kapıyı yavaşça açıp başını dışarı uzattığında annesinin ona doğru geldiğini görüp tekrar kapıyı kapattı.Zeynep hala keremin neden böyle davrandığını bilmiyordu.
Napıyorsun?delirdin mi?Ya biri görürse.Zeynep gittikçe sesini yükseltiyordu.Keremse ısrarla eliyle sus işareti yapıyordu.
Yalvarırım sus bi!Kerem elinde ıslaklık hissedince önlüğüne sürdü elini burnuna götürdüğünde.Ne bu?Zeynep elinde ki şeyi göstererek.
Görmüyor musun idrar.Başka ne olmasını bekliyorsun.Burası bi hastane.Ve bizde bunları atarız.
Cidden çöp toplayıcısından başka bişey değilsin...O ara keremin telefonu ısrarla çalmaya başladı.Kerem ekrana bakınca arayanın annesi olduğunu görünce zeynebe.
Sus lütfen tamm mı?
Yaaa neden susacakmışım.Kerem eliyle zeynepin ağzını kapatıp telefona cevap verdi.
Evet anne..Zeynepin gözleri yuvalarından fırlamıştı keremin neden böyle davrandığını anlamıştı.Neden hastaneye geldin ki zaten akşam görüşecektik ya.Kapıyı açıp annesinin nerede olduğuna bakmak istemişti ki kerem bu yanlış bir hareket olmuştu çünkü annesi kapının tam önünde duruyordu.
Nerden biliyosun hastanede olduğumu.
Aferim sana Kerem Sayer iyi pot kırdın topla şimdi.Usulca kapıyı kapattı kerem.Aaa şeyy nerden olacak acil işim vardı bende koşarken oradan geçtim ordan gördüm evet.Evet evet öyle oldu.
Haa öyle mi?Yolumun üstündeydi geçerken uğradım vaktin varsa konuşalım.
Hayır yok olmaz gelemem şimdi çok ama çok işim var ohooo büssürü böyle kucak kucak hemde yarına kadar bitmez o kadar yani.Evet efendim geliyorum.Annem bu numarayı hep yerdi.Anne şef çağırıyor gitmem lazım hadi ben seni ararım tamm hadi.Kerem telefonu kapatmış rahatlamış bir edayla sırtını duvara yaslamıştı.Ama hala bir sorun vardı Zeynep...
Yaa kerem.Ne yapıyorsun şimdi.
Anlamadın mı?Bulaştırdığın sidiği temizliyorum.Ellerini üzerine sürüyordu biryandan da.
Neden ben senin annenden kaçıyorum?İş yeri burası.Annenden kaçıp saklanarak oyun oynaya bileceğimiz bir çacuk yuvası değil?
Bu yüzden kaçıyoruz ya zaten.Kutsal iş yerimde buraya şıkıştık.Tıpkı pul biber gibi.Sence annem bizi fark ederse susup kabullenir miydi?
Ne pul biber mi?ne saçmalıyorsun.
En azından pul biber senden kullanışlı.Sense boş boş dolanıyorsun seni böyle gördükçe insanlığımdan utanıyorum.Defol git burdan elinde sonunda kovulacaksın hem bu daha az aşalayıcı olur senin için.Değil mi?
Zeynep keremin söyledikleri karşısında iyice kudurmuştu.Çünkü her seferinde onu aşalamaktan başka bişey yapmıyordu.Elinde ki idrar torbasını açıp keremin suratına fırlattı.Bütün idrar artık torbada değil keremin suratında ve kıyafetlerinde duruyordu.
Hey seni yaaaa napıyorsun.Keremin sesi bütük odayı inletmişti.
Neden senin annenden kaçmak zorundayım ki?Sonuçta biz boşandık ve aramızda ne varsa geçmişte kalddı öyle değil mi?Bunu daha en başta söyleyen sen değil miydin SAYER!Kerem her defasında beni kırmayı başarıyordu.Ama bu sefer fazlasıyla kırılmıştı.Boşanmıştık ama hala o benim eski kocamdı.Annesi beni hiç bir zaman istememişti zaten.Keremde her defasında bunu yüzüme vurmaktan çekinmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek ve Kadın
DragosteEvlenirsin ve hayatını onunla birleştirirsin herkesin yaptığı gibi.. Boşanırsın ve hayatlarınız ayrılır... Peki her şey bu kadar kolay mı? Yaa kaderler bir yazıldıysa? Kadere inanmak gerekir... Çünkü onlar birbirlerinin kaderiydi.