Kapının açılmasıyla içeriye süzülen Kerem'i görmüştüm.Yüzü her zamankinden farklıydı.Yattığım koltuktan doğrulup ona doğru baktım bana gülümsüyordu yüzü o kadar sevimli görünüyordu ki onu ısırmak istiyordum.
Ne o ne gülüyorsun ya diyip arkamdaki yastığı ona fırlattım.Yastığı yakalayıp bana yaklaştı ve kulağıma eğilip.Çünkü çok tatlı görünüyorsun demişti.O konuşurken tenime değen nefesi içimi bir hoş etmişti.Karnımda kelebekler uçuyor gibiydi.Elime detan sinek kıranı alıp içime sıkasım geldi bir an ne yalan diyim.Benden ayrılırken yüzünde aynı gülümseme vardı.Elini bana doğru uzattığında ise ne yapacağımı bilemedim.O elşi bir kere tutmuştum evet.Ancak bir daha tutmak bilemiyorum ya yine aynı şey olursa.Ama Kerem'i geri çevirmek hiç bir zaman beni mutlu etmemişti.Sonunun kötü olacağını bile bile bunu yapmak ne biliyim ya.Elini tuttuğumda ellerimin bir daha ne kadar soğuuk olduğunu anladım.
Ellerin benden sonra dahada soğumuş.Eveet doğruydu ellerim hep soğuktu.Genelde ellerimi Kerem ısıtırdı.Ondan ayrıldıktan sonra bir daha ellerimi ısıtan biri olmadı.Ellerini belime koyup bana yaklaşmaya başladı.Nefesini yüzümde hissedebiliyordum artık.Tam bana yaklaşırken başımdaki ağrıyla yerimden fırladım.Merhaba Zeynep gerçek dünyaya hoş geldin! neydi şimdi bu rüya mı? Kafamı arkaya çevirdiğimde şu anın rüya olmasına dua ettim.
Ne o kör cahil bu kadar yakışıklı bir insanı ilk defa bu kadar yakından mı görüyosun demişti Kerem sırıtırken.
Yok canım senin gibi bir hıyar nasıl bu zamana kadar yaşamış diye merak ediyorum.
Huzursuzca yattığım yerden doğrulmaya çalıştım.Neredeydim ben ve en mühim soru bana ne oldu.En son hatırladığım şefin odasına yürüyodum.Sonra kapı açıldı.Aman tanrım yoksa ben.Etrafıma baktığımda burası şefin odasıydı peki o nerdeydi?
Kerem şef nerde gördün mü?
Sanane şeften napacaksın onu.Zeynep'in uyanır uyanmaz şefi sorması sinirimi bozmuştu.Halbuki daha 10 dk önce adımı sayıklıyordu.Siz şimdi nerden biliyor diyeceksiniz ben anlatayım.Cenk'in yanına gitmekten vazgeçtim.Daha fazla dayanamayıp şefin odasına doğru yürümeye başladım.Kapıyı çaldığımda ses gelmeyince bende kapıyı açtım.Kapıyı açtığımda Zeynep'i uyurken görünce etrafı kolacan edip içeriye girdim.Uyurken o kadar tatlı görünüyordu ki sandalye çekip onu izlemeye başladım.Bir şeyler mırıldanıyordu.Sonra adımı mırıldandığını anlayınca sırıtmamak için dudaklarımı birbirine bastırdım.Ancak pek fayda etmedi.Gülümserken onu izlemeyide ihmal etmiyordum.Birden gözüm dudaklarına takıldı.Soğuk olduğu için dudakları çatlıyordu.Sorumsuz kadın nemlendirici kullanmıyor mu bu?Bu sorunun cevabını bildiğim halde kendime soruyordum.En kısa zamanda nemlendirici alıp Zeynep'in çantasına atmam lazım.Bir dakika ben onu niye düşünüyorum ve en önemlisi niçin ona yaklaşıyorum.En sonunda dayanamayıp kafasının altında ki yastığı çektim.Zeynep kalkıp şaşkın şaşkın bana bakınca gülmemek için kendimi tuttum.Eminim ki şuan rüyanın etkisinde.
Haklısın sana sormakta hata ettim.Kalkıp kendim bakarım.Zeynep tam koltuktan kalktığı sırada Savaş elinde iki kahveyle içeriye girdi.Kalktın demek ee nasılsın aldın mı uykunu koca kaya.Bir yandanda kahveleri masaya bırakıyordu savaş.
Aaa evet teşekkür ederim kusura bakmayın yani yorgun olunca ken...
Tamam koca kaya açıklama yapmana gerek yok.Şimdi kahveni iç ve dinlen sonra evine git ve uyu anlaşıldımı.Bu arada sen burada ne arıyorsun kerem işin yok mu senin?
Özür dilerim efendim ben şey Zeynep'e bakmıştım yani şey?
Ne yani Kerem beni merak mı etmişti ? wowwww inanmıyorum şu an halay çekesim geldi.Ne diyorum ya ben.
İyi gördün ve şimdi çıkarken kapıyı da arkandan kapat.Demişti savaş kahvesini yudumlarken.İstemsizce gülümsemişti Zeynep Kerem'in bu haline.Kerem odadan çıkıp gittikten sonra Zeynep'te kahvesini alıp yudumlamaya başlamıştı.
Neler olduğunu biliyorrum.
Zeynep elinde ki kahveyi masaya bırakıp şaşkın gözlerle savaşa bakıyordu.
Keremi korumaya çalışma Zeynep kerem'in hastanede olmadığını ve geç geldiğinden haberim var.Savaşın söylediklerinden sonra Zeynep şaşkınlıktan büyümüş gözlerle savaş'a bakıyordu.
A-aa ş-eyy ee-efendim ben ya-n-ii...
Açıklama yapmanı istemedim senden bu yüzden laf geveleyip durma.Ve artık başkalarını korumaktan vazgeç.Kahven bittiyse çıkabilirsin.
Zeynep elindeki bardağı bırakıp dışarıya çıkmıştı.Aklından olanları ve Savaş'ın söyledikleri geçiyordu.Aslında belkide haklıydı Savaş.Yani neden kendini sürekli tehlikeye atıyordu ki hemde onu umursamayan bir adam için....
Aklımda sürekli şefin söyledikleri dolaşıyordu.Aslında itiraf ediyorum gördüğüm o rüyayı düşünüyordum.Off nerden gördüm ben o rüyayı.Yoksa bu bir işaret mi?Ne saçmalıyorum ben ya.Yemek haneye doğru yürüdüğümde kerem masada oturmuştu.Karşısında bilim bakalım kim var.ashmin etmek zor değil.Ezgi.Bu kızı Kerem'in yanında görüne nedense kedi görmüş köpek gibi oluyorum.Bneden sonra yemekhaneye gelen Savaş'ı görünce onun yanına gitmeye karar verdim.Çünkü kerem savaş'ı sevmiyordu.Sanki beni ondan kıskanıyordu ve buda beni çok mutlu ediyordu.Şefin yanında sıraya girdim ve ona sürekli sorular sormaya başladım.Arada da kerem'i kolluyordum.Ezgi'den sıkılmış olacak ki sürekli oflayıp pufluyordu.Canım ya.Ne canımmı be canı çıksın!Önüme döndüğüm sırada omuzumda bir el hissettim.Arkamı döndüğümde bana sinirle bakan kerem'i fark etmemek için kör olmak lazımdı.
Zeynepçiğim benimle gelir misin?
Evet kerem Zeynepçiğim dediğine göre kesinlikle sinirlenmişti.Kafamı sallayıp onu takip ettim.Terasa doğu çıkmaya başladık yoksa beni aşağıya mı atacaktı?Eminim ki şuan bunu yapardu çünkü fazlasıyla sinirliydi.Nefes alış verişi sayesinde üşümüştüm.Teresa çıktığımızda hızlaca bana dönüp bağımaya başladı biri beni kurtara bilir mi? lütfenn...
Sen o adamın yanında neden sürekli dolanıyorsun ha napmaya çalışıyorsun sen!!
Ne bağrıyosun kerem hem bundan sanane sen demedin mi ki biz boşandık diye beni tanımıyomuş gibi davran diye ne oldu şimdi desene.Hem ben sana bişey demiyor muyun?
O ayrı bu ayrı tamm mı?
Neresi ayrı be neresi ayrı.O ezgi niye sinin peşinde.
Ne saçmalıyorsun kendi geliyor git diyemem ya.
Ya kerem tamam bişey demiyorum ne halt edersen et!
Zeynep bir daha seni onun yanında görmiyecem.
Nedenmiş Sayer onuda de o zaman.
Çünkü sen benim eski karımsın ve seni o heriften kıskanıyorum oldu mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek ve Kadın
RomantikEvlenirsin ve hayatını onunla birleştirirsin herkesin yaptığı gibi.. Boşanırsın ve hayatlarınız ayrılır... Peki her şey bu kadar kolay mı? Yaa kaderler bir yazıldıysa? Kadere inanmak gerekir... Çünkü onlar birbirlerinin kaderiydi.