Şimdi nasıl diyecektim bunu Zeynep'e.
Kerem sana soruyorum sen nerden tanıyorsun Pelin'i?Ateş saçıyordu gözleri resmen ateşli kadınım benim.Bu zaman da bile düşündüğün şeye bak Kerem.Sapık boşuna demiyor Prenses sana.
Kerem sen demiyeceksen ben söyliyim ya da o muhteşem videoyu izletiyim dedi pelin gülerek.
Ne videosundan bahsediyosun sen Pelin?
Ahh be Pelin yaktın başımı.Nerden çıktın sen şimdi.Allahım 2. kez senden yardım istiyorum.Helppp...
Zeynep bir gelir misin dedi Savaş koridorun öbür ucundan.
Allahım sen beni mi sınıyorsun ya yardım ettin ama yolladığın ite bak.Ey yarabbim.
Senle konuşacaz Kerem dedi zeyno ateş saçan gözleriyle.Resmen Athenanın kızı gibi hareketler yapıyor şuan.Bak bak hareketlere bak.Artist.
Eee neden söylemedin gerçeği dedi Pelin Zeynep'in arkasından bakarken.
Nasıl diyim sonra olacakları sende biliyorsun dedim sinirli halde.
Evet ama elinde sonunda öğrenecek.
O zamana kadar bulurum bişey hem sen o videoyu neden silmedin hani silmiştin.
Valla baktım çok güzel ve komik bende silmiyim dedim.Eee özleyince açıp açıp izliyorum dedi benden makas alıp uzaklaşırken.
Zeyneple nasıl kardeş olduklarını çözemedim.Acaba babalarımı farklı.Yok canım olmaz öyle şey.
Yok yok olmaz.
Ne olmaz abi dedi cenk arkadan sinsi sinsi yaklaşıp.
Cenk yemin ederim bir gün seni bu huyun yüzünden deşecem.Ne biçim yaklaşmak lan o sinsi sinsi.Ya ayıp bişey düşünüyo olsaydım.
İçinden düşün abi fantazilerini dışa vurma sende Allah Allah hem ne diyodun sen?
Olayı Cenk'e anlatınca gülmeye başladı.
Hahahaaa abi sen bitmişsin ya resmen şapa oturduğunun resmidir bu.
Onu bende biliyorum.Napacam onu de dedim Cenk'e masum masum bakıp
Biraz düşüniyim ben dedi elini çenesine koyup.Hah buldum.
Ne buldun lan çabuk de dedim heyecenla.
Bak şimdi gidiyosun bir soğuk su alıp içiyorsun.Hahahahh
Ulan kaç seni yakalarsam bittin sen Cenk.Koridorda kaçan Cenk'i kovalamaya başlamıştım.
Zeynep'in Ağzından...
Kerem neden bu kadar şaşırdı ve bunlar birbirlerini nerden tanıyorlardı ayrıca bu video neydi?Kafamda deli sorular.Allahım yoksa Kerem pelinle şey yaptı pelinde şey edip şeyi mi çekti sonra ben sorunca şey oldu.Ayy deliriyorum ben yine..Şey şey şey ne be of..
Offf...
Ne oldu Zeynep dedi Savaş önümden yürürken
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek ve Kadın
RomanceEvlenirsin ve hayatını onunla birleştirirsin herkesin yaptığı gibi.. Boşanırsın ve hayatlarınız ayrılır... Peki her şey bu kadar kolay mı? Yaa kaderler bir yazıldıysa? Kadere inanmak gerekir... Çünkü onlar birbirlerinin kaderiydi.