1-díl

1K 51 6
                                    


„Emily zlato,co ti tak dlouho trvá."Zaklepala na dveře máma.Musela jsem protočit očima,pořád něco.Otevřela jsem jí dveře a s úsměvem prohodila.

„Připravovala jsem se na večer mami."

„Ukaž mi jaké šaty si bereš."Pohladila mě po vlasech.

Odstoupila jsem od dveřích a nechala jí vejít dovnitř.Sedla si na postel a s úsměvem mě pozorovala.

„Neumím se rozhodnout."Povzdechla jsem si.

„Doopravdy tam musím?."Dodala jsem.

„Jistě zlato,táta chce aby si tam byla také."

Prohrábla jsem si vlasy,a napila se džusu.

„Vemu si ty černé."Prohodila jsem.

„Ty jsou krásné,sluší ti."Usmála se.

Sice jsem si pořád nic moc nepamatovala ale podle její vypravování a dalších věcí doufám že si vzpomenu na okolnosti co nejdřív.Trvalo to dlouho skoro už rok,ale nedá se nic dělat.

„Byl tu Jackson."Odvětila s úsměvem.Musela jsem se usmát.

„Bude na tom plese dnes večer i on?."Otázala jsem se.

„Ano,bude."Kývla na souhlas.

Musím se pěkně připravit,podle toho co mi Jackson říkal se známe už dlouho.Sice jsem si to nepamatovala ale věřila jsem mu.

„Ták já tě tu nechám,půjdu se podívat za tátou."Usmála se,vstala a odešla.

Mezitím jsem vyšla také z pokoje,a mířila si to dolů do knihovny.Měla jsem ještě spoustu času.Vešla jsem do velké knihovny a porozhlídla se.Skoro všechno jsem měla už přečtené.Vzala jsem si do ruky svou oblíbenou a sedla si do křesla které se nacházelo uprostřed místnosti.Docela mě mrzelo že si nic nepamatuji,někdy jsem slyšela dokonce jak se baví o tom že jsem jiná a mám jinou povahu.Pak zase začnou stím že to bude tím že jsem zapomněla na vše.

Otevřela jsem první stránku a usmála se.Jediné místo které mě dokáže uklidnit.Četla jsem první odstavce a vzpomněla si na dnešní sen.Byl stále stejné jako vždycky,opakuje se mi jeden sen dokola.

„Co tu děláš?."Uslyšela jsem tetu Nanu,byla to starší paní .Prý mě podle mami slov vychovala jenže já si na ní stále nemohu vzpomenout.

„Čtu."Usmála jsem se.

Sedla si vedle mě a pohladila mě po tváři.

„Knížky tě nikdy nebavily."

Nad její větou jsem se musela zamračit,mám pocit jako kdybych knížky milovala celý život.

„Asi se to změnilo."Mykla jsem ramenami.

„Jak ses dnes vyspala ?."Otázala se.

„Jako obvykle."

„Znovu se ti zdál ten samý sen ?."Nadzvedla obočí.

„Ano,je tak živý jako kdyby se to už stalo.Pokaždé vidím jednu a tu samou osobu.Je to kluk pamatuji si jen jeho černé vlasy a jeho hlas který mi opakuje „vrať se mi."Je to divný,je ale tak daleko ode mě,pokaždékdyž se chci k němu přiblížit zmizí.Pamatuji si jen jeho oči,a černé vlasy."Odvětila jsem.

„Je to jen sen zlato."Usmála se.

„Já vím."Kývla jsem na souhlas.

„Už půjdu,musím pomoc v kuchyni."

Jen jsem jí kývla na souhlas,pořád jsem musela myslet na ten sen.Promnula jsem si oči a povzdechla si.Znovu jsem si začala číst.

***

Přečetla jsem celou knihu.Přešla jsem k oknu a podívala se z něho ven na velkou zahradu.Na které se nacházel táta s Jacksonem.

Byl strašně milý,diky němu jsem zpátky doma.Jenže...tím to konči.Necítím k němu nic nesnáším když mě táta násilí sním spojuje.Chce abych k němu něco cítila a dokonce mu slíbil sňatek.Jenže tohle já nechci.Nemám ho ráda,a on mě nutí do věcích které nechci.

Položila jsem knihu na stolek,a sedla si znovu do křesla.Asi po patnácti minutách jsem šla znovu do pokoje jenže mě někdo zastavil na chodbě.Ten někdo byl Jackson.

„Neměla by jsi být už přichystaná?."Usmál se.

„Děláš jako kdybych se na to bůh ví jak těšila."Protočila jsem očima.

Krátce se zasmál.

„Vím že se ti tam moc nechce,a vím že mě nemáš v lásce ale to se změní uvidíš."

„Nemůžeš přinutit někoho aby ti opětoval své city,ani ty ani můj otec."Odvětila jsem.

„Zamiluješ se do mě sama od sebe,uvidíš."Usmál se.Jen jsem si povzdechla obešla ho a šla se tedy přichystat.Nechce se mi tam,zase mít na tváři falešný úsměv a každému všechno odsouhlasit.

Osprchovala jsem se a udělala si jemný make-up.Vlasy jsem si upravila do drdolu,a dala si do něch diamantovou sponu.Natáhla jsem si černé dlouhé šaty,a zkontrolovala se v zrcadle.Na ruku jsem si dala diamantový náramek,a musela se trochu zamračit.Chtěla bych vědět od čeho mám ty jizvy.Ať už si konečně vzpomenu.

Následně jsem si dala diamantové šperky a obula si vysoké boty.Nejradši bych strávila celý večer v knihovně jenže to by ta zuřil.Pořádně jsem se nadechla a vydechla.Tohle je tvůj život.Tedy aspoň si to myslím.

Nazdar lidičkypřidávám 1-díl této ff,je docela nudná ale doufám že se bude přece jenom libit😊omlouvám se za chyby prozatím bay...❤

D.A.N.G.E.R.O.U.S.- IN LOVE GAME | j.jkKde žijí příběhy. Začni objevovat