4-díl

632 46 1
                                    


„V ten den kdy jsme spolu mluvily jsem ti neřekl pravdu,byli to samé lži.Nemohu ti říct všechno,doopravdy bych chtěl ale nemohu.Řeknu ti jen jedno.A to je to že se její pravé rodiče vrátily její otec je zpátky."Odvětil nervozně.

Nemohl jsem pořádně probrat to co právě řekl.Ten...kretén ještě žije.Myslel jsem že je mrtvý.Zatnul jsem pěst a snažil se být v klidu.

„Kde tedy je ?!."Zavrčel jsem.Musím zjistit kde je,to je to nejhlavnější.

„Je tam kde jsou i oni."

„A to je kde ?!."

„New York."Odvětil a já vykulil oči.Nic z toho nechápu,proč by tam zůstávala.

„Ale...on jí tam drží ?."Vyhrkl jsem.

„JungKooku je to její otec ten by jí nedržel."Povzdechl si.A já čím dál tím víc byl zmatenější.

„Tak proč-."Chtěl jsem něco řict ale předběhl mě.

„Ten den kdy jí Jackson unesl se zranila nepamatuje si nic,ani tebe ani malého ani svůj minulý život.Nahecoval jí samé lži,žije život Emily chápeš ?."Odvětil a mě v tu chvíly všechno došlo.

„Ale jak se k ní dostaneš ?."Vyhrkl Jimin.

„Musíš si začít znovu s mafii,jinak se k ní nedostaneš."Odvětil Yugyeom.

Sklopil jsem hlavu a prohrábl jsi vlasy,to snad není pravda.Co mám dělat,nemohu ohrozit malého.Navíc začít si znovu s mafii to...není lehké.

„Chci ti jen pomoct,kdyby jsi se chtěl pomstít či jí najít tak zítra večer uspořádá pro vznešeně bohatou sekci mafiánu maškarní večírek, zaslechl jsem že pozval jednoho z nejbohatších chlapů v Londýně.Pašuje prý drogy,zbraně a další věci.Zjistil jsem že jeho jméno je  známý ve všech clubech mafie.Pamatuj si jeho jméno je Nicolas Scot a nazývají ho Lee.Jestli chceš vymyslel jsem plán aby ses mohl dostat na ten maškarní večírek kde se sejdeš u stolu tvář v tváří  svého nepřítele."

Trochu jsem se pousmál a pak dodal.

„Jdu do toho."

Po vylíčeném plánu který jsem si vyslechl a uspořádal v hlavě.Jsem nejdřív zabezpečil Marcuse a Esme se kterými zůstal Jimin aby nebyli v ohrožení.Pak jsem se rovnou připravil a odjel na letiště.

***

Mezitím co se připravovali velké přípravy v hotelu Plaza,jsem strávila svůj čas v Thajské masáži která mi velmi prospěla,od tam tud jsem šla rovnou si koupit ostatní věci ohledně dnešního večera.Byla jsem trochu unavená,nechápu proč uspořádá tolik večírku.Pak jsem zašla s maminkou na večeři kde mi oznámila že chtějí předevšemi oznámit naše zasnoubení.Vůbec jsem z toho nebyla nadšená,ale budiž.Když si to tak s otcem přejí ať je tedy po jejich.Tím skončila naše konverzace.

Pak jsme spolu zamířily domů,kde jsem potkala tátu který se vybavoval s Jacksonem.Jenom jsem protočila očima,a obešla je.

Šla jsem do pokoje kde jsem si napustila koupel s pěnou.Zavřela jsem oči a užívala si ticho.Nikam se mi nechce,ještě když vím co mě tam čeká.Budu muset celý večer mít na tváři profesialní falešný úsměv.

Nedá se hold nic dělat.

Přínáším kratší část,doufám že se bude líbit a omlouvám se za chyby.Možná že vydám další část ještě dnes večer,uvidime.

D.A.N.G.E.R.O.U.S.- IN LOVE GAME | j.jkKde žijí příběhy. Začni objevovat