27-díl

543 37 11
                                    

„Vítej na večírku největší zábavy okolo." Zasmál se a otevřel dveře. Hned mě praštila do ucha hlasitá hudba, pach všelijakého alkoholu, drog. Všude na každým místě byli dívky, polonahé dívky. V tu chvíly jsem si uvědomil že jsem na místě o kterém mi mluvila Diana. Vešel jsem dovnitř a musel se zamračit. Ve prostřed se nacházelo velký podium na kterém samozřejmě dívky představovali stripper. Samozřejmě že byli zdrogované, už podle pohledu na ně mi to bylo jasné. V tomhle případě jim určitě bylo jedno co se s nimi děje, nejhorší na tom je že jsou to nevinné dívky které si to nezasloužily.

Na lacných kožených sedaček se nacházeli mafiani které jsem vůbec neznal. Věčinou to ale byli mafiani ve věku stejném asi tak jako já. Pravdou je že tyhle místa jsem vůbec nikdy neměl moc v oblibě. Vždyť každá dívka co se tu nachazí si ničí čest.

Posadil jsem se a sledoval okolí. Sledoval jsem pódium na kterém se všelijak mozně ty dívky kroutily. Zaujala mě však blondýna která stála uprostřed a většinou se na ni díval každý.

„Co říkáš ?." Zasmál se šéf tohoto podniku.

„Užasný." Falešně jsem se usmál. Proboha...jak se má tady chlap držet na úzdě. Tak od čeho to taky je že?..nejraši bych od tud vypadl.

„Můžeš si vybrat jakoukoliv chceš, dnes večer bude jenom tvoje." Odvětil a napil se whisky. Usměv jsem mu opětoval a hodil do sebe panáka.

Je pravda že mě párkrát Jimin do takovýhlech clubech zatáhl, ale nevydržel jsem tam pokaždé dlouho.

„Slyšel jsem o tebe." Uslyšel jsem za sebou hrubý hlas. Došel až ke mě a podal mi ruku.

„Těší mě jsem Cameron." Odvětil hrubě.

„Rád tě poznávam." Potřásl jsem si sním ruku.

„Cameron je ten nejužasnější člen této akce chodívá jsem každý pátek." Poplácal ho po zádech kretén kterýmu bych nejradši vystřelil mozek.

„Jsi uznavaný všude, myslel jsem že budeš vypadat jinak, starší a ták." Zasmál se jmenovanný.

Vypadal přatelsky.

„Nezaleží na věku, jsme předce na stejné lodi." Odvětil jsem a pousmál se.

„To ano, co takhle si na to připít." Zasmál se. Kývl jsem na souhlas a připil si tedy s nim. Přisedl jsi k nám. Zůstal jsem tu teď sedět s ním sám.

„Jak se ti tu libi ?." Otázal se.

„Je to jako stvořené pro moje oči." Prohodil jsem a falešně se usmál znovu.

„Taky se mi tady dřív libilo...jenže pak se najde ta která ti zblazní celý tvuj svět a není to ono." Odvětil a ušklebil se.

„V tom případě nechápu proč trčíš tady." Zamračil jsem se.

„Jsem tu kvůli ní, jen kvůli ní."

„Projev jí to co doopravdy citíš, neztrať svojí šanci." Odvětil jsem, a hodil do sebe panáka.

„Říkáš to tak jako kdyby jsi věděl o čem mluvíš." Ušklebil se.

„Řekněme že vím, každým dnem...den co den, si říkám jaký by to bylo společně žít. Modlím se aby mě nikdy neopustila, jenže...to je jiné." Zasmál jsem se a sklopil pohled.

„Když potom mluvíš takhle, nechápu teď zase já proč jsi tady ty."

„Ze stejného důvodu jako ty, dřív to byla sranda teď to není ono spiš odreagovaní od myšlenek na ní." Pousmál jsem se.

D.A.N.G.E.R.O.U.S.- IN LOVE GAME | j.jkKde žijí příběhy. Začni objevovat