,,Pro tebe bych klidně zemřela, ale nikdy se tě nevzdala.."
Ta známa vůně, pocit který ani neumím popsat mě donutil zavřít své oči a cítit jen jeho silný stisk objetí. Dotýkajíc se jeho vlasů, následně hrudi a nakonec jeho tváře jsem se konečně podívala do jeho očích a srdce jakoby mi chtělo vyskočit z hrudi.
,,Tiffany.." Šeptajíc moje jmeno z jeho úst jsem postřehla jen na chvíly, a přitiskla jsem své rty na jeho.
,,Všechno už je dobré.."Zašeptala jsem do jeho rtu na čemž mě znovu políbil.
Odtáhla jsem se jen na chvíly a prohlédla své svatební šaty. Náhle jsem si připadala jako kdybych stala na něčím mistě a taky že stála, můj pohled se setkal s dívkou kterou jsem měla už čest poznat dokonce jí nenavidět, byla tak odlišná a přesto mě podobná. Mé rodiče..poznala jsem své opravdové rodiče i když špatnou cestou ale poznala. Však důvod proč mě dali pryč neznám, tiše jsem se dívala na plačicí dívku a mojí vlastní matku která ji k sobě silně tiskla. Mezitím co můj vlastní otec se stále díval na mě.
,,Tiffany..mrzí mě že jsem chyboval, a teď když sis vzpomněla maš právo znát pravdu." Promluvil hrubým hlasem.
Avšak čím víc jsem se na Emily dívala došlo mi jak to vlastně je, byla jako já. Byli jsme stejný. Jsme sestry. Žila jsem do teď její život.
,,Vezmi mě domů..chci domů za mojím děťátkem." Šeptla jsem a stiskla jeho ruku. Ach, jak mi chyběl jak mi moc mi chyběl. A co teprve můj chlapeček, neviděla jsem ho růst jak asi vypadá pamatuje si mě. Kráčejíc i s ním z tohoto místa jsem odcházela a cítila se konečně svobodná. Nevnímala jsem hlasy volajíc mé jméno, jen tiskla jeho ruku a šla tam kam on.
,,Myslel jsem že jsem tě ztratil." Odvětil zastavujíc se, pohladil mě po líčku a díval se mi do očí. Jeho oči se leskly a já mu toho tolik chtěla říct ale nešlo to. Objala jsem ho kolem krku a nechala volně stékat své slzy.
,,Jsi moje všechno na světě Tiffany." Šeptal mezitím co mě k sobě tisknul. On byl moje všechno, a já si to nikdy neuvědomila. Byl moje všechno, vzal a zaroveň mi daroval něco pro co dýchám. Kdyby mi někdo dal na vybranou svůj život začít od znovu vybrala bych si stejně v osudu jeho ať se stalo cokoliv byl můj a já jeho.
Miloval mě a já milovala jeho, byl hodně špatný člověk ale já milovala každou špatnou chybu na něm. Protože to ho dělalo mým. Potkat ho byl osud, milovat byla má volba.
,,Miluju tě, miluju."
,,Já tebe mnohem víc."
Omlouvám se všem co do teď tak dlouho čekali ale bohužel měla jsem toho opravdu hodně a popravdě mě tenhle přiběh přestal bavit nejradši bych ho vymazala ale rozhodla jsem se to nějak šťastně rychle a jednoduše sepsat abych to měla za sebou, přemyšlim o tom že bych možná ještě udělala nějaky bonus ale uvidime každopadně moc děkuju všem luv ya❤
ČTEŠ
D.A.N.G.E.R.O.U.S.- IN LOVE GAME | j.jk
FanficJe to jenom nebezpečná hra, každý krok každé slovo je pouhá lež~ D.A.N.G.E.R.O.U.S.-IN LOVE GAME [druhá série]