Po přistání jsem měl už rezervovaný pokoj v hotelu, kde jsem měl krasný výhled na celé město.Yugyeom mi mezi tím oznámil jak budeme postupovat dál.
„Její otec mě poslal do hotelu kde přebíhá jeden z těch nejbohatších mafianů,mám sním večer zamířit rovnou na ten maškarní ples.Půjdeš tam semnou,já ho mezitím nějak zabavím.Zatím co ty se za něho budeš vydávat.Adresu znáš,jeho jméno také.Od Jacksona jsem zaslechl že mu má přinest nějaké prachy.Předám ti je, tak to nepokaž."Odvětil Yugyeom.
„Dobře,děkuji."Kývl jsem na souhlas.
„Nemáš za co."Mávnul nad tím rukou.
Byl jsem nervozní,strašně moc.Po tak dlouhé době jí uvidím a nebudu moct jí obejmout či jí něco říct.Musim být trpělivý,jedině tak vyhraju.
„Čekej tady zavolám ti,prozatím se dej do kupy.Já půjdu na věc."
Znovu jsem kývl na souhlas,mezitím co Yugyeom odešel jsem se osprchoval.Popravdě mi chyběl malý,strašně moc.
Po hodince strávené ve sprše jsem zavolal Esme.Hned mi bylo líp když jsem uviděl přes web cameru malého.Pořád něco nesrozumitelného žvástal bylo to ale rozkošný.
O několik hodin později
Venku se už docela stmívalo,nechápal jsem když Yugyeom přijel k hotelu s černým Ferrari 599.Kde ho proboha vzal.
„V kufru jsou prachy,od dneška tohle auto patří tobě."Usmíval se.
„Ale jak ?."Nadzvedl jsem obočí.
„Prostě mi věř,ten večírek začíná přesně ve 20:30.Oblek máš v kufru."Ušklebil se.
„Co ? Umím být taky nebezpěčný co?."Zasmál se když viděl můj zaskočený pohled.
„No..fajn."Zasmál jsem se též.
Nakonec mi hodil klíčky od auta,a odešel.Šel jsem tedy zpátky do pokoje.Vytáhl jsem si z kufru černý oblek a musel se ušklebit,pak jsem v kufru taky našel ZORO masku.
Oblékl jsem si tedy oblek a své černé vlasy si trochu poupravil.Jde se na to.
Nastoupil jsem tedy do auta,a pořádně se nadechl.Nastartoval jsem auto a rozjel se.Hned zamnou jeli kluci.Čím víc jich tam budeme tím líp.Jakmile jsem došel na adresu kterou mi dal Yugyeom zaparkoval jsem auto.Parkoviště bylo přeplněné všelijakýma nejdrahšími autami.Nasadil jsem si masku,a následně vystoupil z auta.
„Připravený ?."Otázal jsem se všech.
„Si piš."Odsouhlasil mi Taehyung.
Kývl jsem tedy na souhlas,sám jsem to rozdělil.Semnou dovnitř půjde jen Suga a Namjoon.Ostatní budou čekat tady.Nesmí to být nápadný.Ty dva si stouply za mně.
Mířily jsem si to do velkého hotelu Plazma.Otočil jsem se na ně.
„Máte u sebe zbraně ?." Otázal jsem se.
„Jistě."Odvětil Namjoon.Kývl jsem na souhlas,sám jsem měl pistoli u sebe.Nikdy si nemohu být jistý.
„Potřebujete pozvánku pane."Zavrčel týpek který dohlížel na vstup dovnitř.Vzpomněl jsem si na slova Yugyeoma,nikdy se nenechej rozptýlit.To zvládneš,není to přece až tak dlouho.Hrál si v tom taky.
„Víš ty kdo já jsem ?."Zavrčel jsem stejně jako on.
„Je mi jedno kdo jste,tu pozvánku nebo odejděte."Zamračil se.
„Georgi,pusť toho pána ten pozvánku nepotřebuje."Uslyšel jsem hrubý hlas.Následně jsem zpozoroval na proti mě vysokého chlapa který na sobě měl masku.Vedle něho stál Yugyeom a já hned pochopil o koho se jedná.Zatnul jsem pěst.V tuhle chvíly bych nejradši výtahl pistoli a zastřelil ho.
„Omlouvám se."Omluvil se mi ten týpek.
„Vítám tě,jsem velice rád že jsi dorazil."Promluvil hrubým hlasem.Skenoval jsem ho pohledem a nakonec se pousmál.
„Takovou akci jsem si nemohl nechat ujít."Odvětil jsem přesně jako on hrubým hlasem.
„Abych pravdu řekl,čekal jsem někoho staršího,tedy aspoň podle názoru ostatních."Zasmál se.
„Nerad poslouchám názory jiných,jsou to předci jenom zbytečné kecy."Odvětil jsem.
Usmál se.
„Tak tedy pojďme,připravil jsem pro tebe ten nejlepší stůl."Dodal.
Šel jsem tedy i sním do velkého Casina kde se uspořádal maškarní večírek.Byli tu spoustu lidí,samé masky.Očima jsem hledal jen jednu osobu.
Došel jsem i sním ke stolu kde byli všelijaké alkoholické nápoje.Muzika hrála strašně nahlas,některé lidi tancovali a zas některé stáli u baru,jiné zas u kasy kde si vyzvedávali herní žetony na turnaj pokeru.Zápach cigaret a drog byl na každém kroku.Kam si se to jenom dostala.
Posadil jsem se do laciných kožených křesel.Za mnou stál hned Namjoon se Sugou.
„Doufám že cesta byla příjemná."Usmál se.
„Byla."Kývl jsem na souhlas.
„Jinak,mohu ti nabídnout aby jsme spolu založily menši organizaci z které budeme mít oba dva zisky."Odvětil s úsměvem.
„Chceš se bavit o tom ? myslel jsem že si užiji dnešní večer bez jakékoliv ceny."
„Máš pravdu,jsi předci můj nejvhodnější host."
Vtom momentě mě pobídl nejluxusnějším vínem.Snažil jsem se očima zkoumat všechny lidi.V tu chvíly jsem zahlídl,ženu v černém měla také černou masku.Scházela po schodech,díky sklopenému pohledu jsem neměl šanci jí pořádně vidět do obličeje či zahlídnout její rysy tváře.
Chtěl jsem se přiblížit k neznámé ženě která na mě udělal zvláštní dojem,když vtom jsem uslyšel výstřel ze zbraně.Automaticky jsem si vzpomněl na Yugyeoma slova :
„Když nastanou komplikace,využíj šanci."
Pak teprve nastal velký chaos,uviděl jsem vysokého chlapa který si to mířil k nám s pistolí v ruce hned na to vystřelil.Neváhal jsem a odstrčil uznávaného člověka,kulka se však odrazila a já následně ucítil bolest ve svém pravém rameni.
ČTEŠ
D.A.N.G.E.R.O.U.S.- IN LOVE GAME | j.jk
ФанфикJe to jenom nebezpečná hra, každý krok každé slovo je pouhá lež~ D.A.N.G.E.R.O.U.S.-IN LOVE GAME [druhá série]