7-díl

665 44 6
                                    


„Slyšel jsem že máš vlastní gangy po celém světe."Usmál se.

„Na tom předci nezáleží,i kdybych je měl nikomu se svěřovat předci stím nemusím."Ušklebil jsem se.

„Jistě že né,chtěl bych ti něco ukázat."Odvětil.

Šel jsem tedy i sním po dlouhé chodbě která vedla do jedné zamčené místnosti která se tam nacházela.Nacházeli jsme se v jeho kanceláři,musím jít na všechno postupně.Až tehdy se dostanu do jeho domu.

Z mého přemýšlení mě vytrhl dívčí křik a následně i vzlyky.Zastavil jsem se na konci chodby a otočil hlavu.Hned mi pohled spadl na dívku která klečela na zemi,nad ní se skláněl vysoký muž.

„Zase utekla mrcha ?!."Zavrčel naštvaně sám velký šéf tohoto místa.

„Omlouvám se pane,odskočil jsem si jen na chvíly.Diky bohu jsem jí chytil dřív."Sklopil hlavu vysoký hnědovlasý chlap.

Díval jsem se na dívku která plakala na zemi.Na tváři pod okem se jí rýsovala modřina,měla rozsekly ret.Její věci byli napůl roztrhlé.Byla poměrně mladá.

Sklonil jsem se k ní a nadzvednul jí hlavu,její oči byli červené od pláče.Utřel jsem jí slzy a pousmál se.Vypadala vystrašeně.Kdo ví co si tady prožila.

„Odveď jí."Zavrčel znovu.

„Prosím,nenech ho mě odnést.Pomoc mi."Zašeptala tak abych to slyšel jen já a znovu vzlykla.

„Kolik za ní chceš ?."Otázala jsem se a podíval se na jeho překvapený výrazu.

„Ona....není na prodej."Mykl ramenama.

„Můžeš si vybrat jinou."Dodal.

„20 000 ?."Nadzvedl jsem obočí.

„Vyber jsi jinou."Odvětil,nervozně.

„30 000?."Usmál jsem se.

Chvíly po rozmýšlel,pak se na ní znovu podíval a povzdechl jsi.

„Dobrá tedy."Dodal.Usmál jsem se a podíval se na Namjoona který tu semnou byl.Kývl jsem mu na souhlas,on následně zamířil do auta pro prachy.

Stoupl jsem si a dodal :

„Prachy ti donese,mě teď omluv.Večer to dokončíme."

Usmál se a kývl na souhlas.

Chytl jsem tu holku za loket vyzvedl jí ze země a zamířil sní k autu.

„Prosím nech mě."Vzlykala pořád dokola.

Strčil jsem jí do auta,a sedl si vedle ní.

„Nesahej na mě !."Vykřikla a já se musel ušklebit.

„Já ti neublížim."Odvětil jsem.

„To říkal i on,řikal to všem."Hekala dál.A porozhlídla se po autě.

„Kam mě to vedeš ?."Vzlykla.

Čekal jsem pak na Namjoona který konečně došel k autu.Nastartoval ho a rozjel se.

„Co semnou chceš dělat ?."

„Už jsem říkal,že ti nechci ublížit tak se neboj."

„Jsi jeden znich,proč by jsi mu pak davál tolik peněz."Vykřikla.

D.A.N.G.E.R.O.U.S.- IN LOVE GAME | j.jkKde žijí příběhy. Začni objevovat