Věnoval mi živočistný úsměv. Na stůl přistály dvě sklenky nafialovělé tekutiny. Zamračila jsem se, vůbec se mi to nelíbilo.
„Tak, ta sklenka je tvoje." Usmál se.
„Začni první." Usměv jsem mu opětovala, ušklebil se.
„Bojíš se probudit v sobě šelmu která se v tobě skrývá ?."
S podezíravým pohledem jsem se na něho dívala.
„Já se nebojím ničeho." Odvětila jsem.
„Tak do toho."
Do ruky jsem tedy vzala sklenku s tekutinou. Kdyby mě viděl, táta.V tu chvíly jsem to kopla do sebe na ex.
„Páni, vidíš že máš v sobě odvahu až až." Zasmál se, hned na to hodil do sebe též sklenku s tekutinou.
„Jak jsem říkala." Mykla jsem ramenami.
„Dvakrát Johnnie Walker XR 21Y." Poručil blonďatému barmanovi.
Podívala jsem se na něho s patrným překvapeným pohledem.
„Chceš mě snad opít?." Nadzvedla jsem obočí.
„Možná ano,a možná mi taky jde o něco jiného, kdo ví." Usmál se.
„Co mi tím chceš naznačit?." Otázala jsem se.
„Na to musíš přít bohužel sama." Mrknul na mě, přiťukl jsi semnou. Hodila jsem to do sebe znovu na ex. Bylo to ale silnější než ta předtím, strašně hořké. Pomyslela jsem si.
To samé udělal i on, položil sklenku na stul a široce se usmál.
„Teď ty."
„Nechám to na tobě." Usměv jsem mu opětovala.
„Já už na řadě byl."
Nervozně jsem si skousla ret, porozhlídla jsem se.
„Extra dvakrát Henri Mounier." Odvětil jsem.
Krátce se zasmál.
„To není tak špatné, vedeš jsi skvěle."
Trochu jsem zčervenala, bylo mi najednou strašný horko, i když jsem na sobě měla jen šaty.
Tentokrát před nás položil barman červenou tekutinu ve skleničce.Než jsem stihla nějak zareagovat, hodil to do sebe.
Usmála jsem se, a následně udělala to samé. V prvních sekundách jsem si myslela že se pozvracím, bylo to strašné. Napila jsem se džusu, hned to bylo lepší.Lhala bych, kdybych nepřiznala že se mi trochu točila hlava. Měla jsem nutkaní se pořád usmívat. Trhla jsem sebou, když se po místností rozezněla hlasitá hudba. Měla jsem pocit, že mi prasknul ušní bubínek.
„Tady jsme skončily, prozatím." Usmál se, tahal mě k parkétu. Byli tu tolik lidí.
Přitáhl jsi mě do náruče a naklonil se mi k uchu. Krev se mi rozproudila po celém těle a adrealin se utrhl z řetězu. Tyhle doteky mi byli tak povědomé.
Začala jsem kroužit bokama. Objala jsem ho kolem krku, a mohla se tak nadechnout jeho nádherné vůně.
„Kdo doopravdy jsi?." Zašeptala jsem, moje srdce se rozbušilo jako na povel.
„Říkal jsem, že na mě nikdy nezapomeneš, protože mě budeš mít pořád hluboko v srdci jen si vzpomeň." Zašeptal mi nazpátek do ouška. Než jsem stačila něco říct, roztočil mě jako princeznu. Tím pohybem se mi rozpustily vlasy. Přivinul jsi mě znovu k sobě, držel mi tak boky. Dívala jsem se mu do očí. Naše tváře byli tak blízko vedle sebe. Nestydatě přesouval své ruce, v hlavě se mi šířily tolik otázek. Tyhle dotyky, mi jsou tak povědomé.
ČTEŠ
D.A.N.G.E.R.O.U.S.- IN LOVE GAME | j.jk
ФанфикJe to jenom nebezpečná hra, každý krok každé slovo je pouhá lež~ D.A.N.G.E.R.O.U.S.-IN LOVE GAME [druhá série]