Z očí mi vytekly slzy a já ani netušila proč. Dívala jsem se mu do očí a skousla si ret když si opřel čelo o to mé.
„Ty jsi jenom moje~ jenom moje."
Znovu mě vášnivě políbil. Zavřela jsem oči když se odtáhl a znovu si skousla ret. Cítila jsem se tak divně ničemu jsem nerozumněla, ale chtěla to tak.
Tentokrát jsem ho políbila první já, objala jsem ho kolem krku a on si mě tak k sobě přitiskl ještě víc tím že mě objal kolem pasu. Skousl mi spodní ret, vůbec jsem nedokázala myslet pozitivně. V tuhle chvíly tu byl jenom on a já nic jiného. Neprostestovala jsem když semnou došel k rozloženému gauči, kde mě následně něžně položil. Vyšlo ze mě několik roztřesených vzdechů když polibky sjížděl na mou bradu, a pak krk.
Prsty jsem hladila jeho vlasy na šíji a nechala ho ať mi sundá tričko. Klepali se mu ruce proto jsem mu s tím pomohla a sama si ho sundala. Chytl mé tváře a znovu mě políbil. V tuhle chvíly jsem věděla že to chci. Věděla jsem, že to chci s ním.
Hladila jsem ho po čelisti a žhavé polibky mu oplácela. Trochu jsem se od něho odtáhla a sama mu sundala jeho tričko. Skousla jsem si po několikáté ret když jsem zahlédla jeho vypracovanou hruď. Pravě teď jsem se styděla za všechny jizvy na mém těle. Co když se mu nebudu líbit? Předci jenom to není pěkný pohled.
V tu chvíly mě najednou popadl divný pocit, strach, obavy. Ruce mi držel na posteli.
„Ne...přestaň." Zamumlala jsem a začala se vrtět. Jenže on vůbec nereagoval, a na dále jezdil svýma rukama po mém těle.
„Už to nevydržim, nemužu se dál držet zpátky. Nejde to, a kurva je mi jedno jaký nasledky to bude mít." Zašeptal mi do ouška a skousl lalůček.
„Potřebuju tě znovu vidět." Věnoval mi polibek na krk.
„Potřebuju vidět znovu tvé krásné tělo." Šeptal mi.
„Potřebuju líbat ty tvé sladké rty."
„Potřebuju tě." Skousl mi spodní ret.
„Chci tě, tak moc po tobě kurva toužím." Vášnivě mě políbil, tlumeně jsem vzdychla a skousla mu spodní ret. Zavřela jsem oči a nechala se ním unášet. I když to možná nebyl nejlepší způsob, já to v tuhle chvíly takhle chtěla.
***
Probudila jsem se a promnula si oči, musela jsem se usmát když jsem ucítila na své šíji polibky.
„Dobré rano." Zachraptil vedle mého ucha.
„Dobré ráno." Usmála jsem se, vzpomněla jsem si na včerejšek a peřinu si víc přitáhla k tělu. Porozhlídla jsem se po pokoji, ani si nepamatuji jak semnou zamířil jinam.
„Jak ses vyspala?." Otázal se.
„Skvěle." Usměv jsem mu opětovala. Podívala jsem se na něho a prohlédla si ho, vlasy měl rozcuchané a v očích jisté jiskřičky. Vždycky se na mě díval tak...divně což jsem nikdy moc nepochopila.
Dívá se na mě jako kdyby mě bůh ví jak dlouho znal, jako kdyby o mě věděl úplně všechno. Možná jsem mu ze začátku nevěřila, možná jsem sama pochybovala o tom že přemýšlím o něčem jako je má minulost. Teď jsem ale věděla že tak je to spravné, za celou tu dobu jsem se cítila volná, v bezpečí, avšak pořád mi něco chybělo. A já si nebyla jistá co, když jsem se na něho dívala pokaždé měla jsem tak známý pocit, věděla jsem sama moc dobře že pokud jsem s ním nebo mi je na blízku nestane se mi nic špatného.
Možná jsem si to sama nalhávala a možná tomu tak bylo doopravdy. Rozhodla jsem se mu věřit od první chvíle, v ten den kdy jsem ho potkala v hračkářství, celý den jsem myslela jenom na něho. Něco mi našeptávalo že se mohu ještě osvobodit. A právě teď jsem byla spokojená, nemyslela jsem na to jak vude zuřit otec, nemyslela jsem na svadbu s Jacksonem. Myslela jsem jenom na něho, to on mě rozesmál v každé situaci, on mě uklidňoval v nejhorších okamžiků, on tu je vždy pro mě.
Možná jsem ze začátku neměla odvahu postavit se otcovi a být proti svadbě. Teď jsem jí ale dostala, protože Jackson není ten s kým se chci po ránu probouzet, on není ten který mi na tváři vytvoří usměv, on není ten na koho myslim každý den, a hlavně on není ten koho si mé srdce vybralo.
Mohl se snažit jak chtěl, mé srdce čekalo jen na něho a právě teď je konečně šťastné. Chci být jenom s ním, jenom v jeho náručí. Za tak krátkou dobu mé srdce a mysl dokázal pobláznit.
„Stalo se něco?." Otázal se mě, byl tak starostlivý.
„Nestalo, jen..jen jsem šťastná." Usmála jsem se.
Chvíly se na mě překvapeně díval.
„Já taky." Kývl na souhlas.
„Jsem rád že jsi tu semnou." Dodal.
„Já jsem ráda že můžu stebou být."
Usmál se a pramínek vlasů mi zastrčil za ucho, pak pohladil rukou mojí tvář. Na čemž jsem musela být určitě červená jako rajče. Sklonil se ke mě a své rty přitiskl na ty mé.
„Jsem jenom tvoje." Odvětila jsem, míříc na včerejší větu kterou řekl několikrát.
ČTEŠ
D.A.N.G.E.R.O.U.S.- IN LOVE GAME | j.jk
ФанфикJe to jenom nebezpečná hra, každý krok každé slovo je pouhá lež~ D.A.N.G.E.R.O.U.S.-IN LOVE GAME [druhá série]