část 23- úklid

1.6K 99 22
                                    

Pomáhal jsem tetě umívat okna a u toho jsem sledoval jak Martin luxuje. Malý prostor po mé oslov dopadl hůř než můj pokoj ve městě. A to je co říct, obzvlášť když já jsem opravdu bordelář.

Bylo vtipné, že několikrát ho naštvaně vypl a dupl si. Nemohl jsem se ubránit smíchu. A teta taky ne. Naštěstí jsme byli z druhé části prosklené stěny takže nás neslyšel. Občas po mě taky hodil očkem a já se nemohl neusmívat.

Utřel jsem si mokré ruce do kalhot a dal jsem tetě hadr do kýblu.
Přicupital jsem za Martinem a vzal si od něj lux.
,,Nechceš s tím pomoct?" zasmál jsem se.
,,Nikdy jsem neluxoval." přiznal se a podrbal se na zátylku. Pobaveně jsem protočil očima. Pohled mi tedy spadl na konec luxu. Přimouřil jsem oči a znovu jsem se rozesmál.
,,Aaaaaa moooožnáaaa by ti to šlo líp talhle, nemyslíš?" vyměnil jsem nástavec na záclony za ten na koberce (lidičky ticho sama jsem nikdy moc neluxovala, ju?😀).
,,Jo, jo to možná šlo." usmál se. Ticho mezi námi mi začalo připadat moc dlouhé. Vždycky jsem měl co říct. A hlavně němu. Jenže teď si asi slova vzala dovolená. Zmohl jsem se jen na to ho krátce políbit a jít zpět za tetou.

Když jsem se po něm ohlédl usmíval se jak blbec. Teta ještě nic nepostřehla. Nepochybuji, že věděla co mi měl Martin v tom domku říct. To určitě věděla moc dobře. Ale asi se rozhodla, že tohle bide tolerovat a nebude do mě nípat. Takže to pro ní chce potlesk.

,,Zkazil jsi zábavu. Já čekala až si toho všimne." zasmála jen jsem k ní došel.
,,Můžeš mu to jít znova vyměnit. Stejně si toho asi nevšimne." taky jsem se zasmál.
,,Aha. Pořád jsi mi něco neřekl." kmitne na mě krátce pohledem. Užuž jsem si myslel, že do mě bude nípat, ale místo toho ukázala na mojí kapsu, ve které byl můj nový mobil.
,,A Martin čekal až si ty všimneš tohodle." ušklíbl jsem se.
,,Vy dva jste tajnůstkáři." uchcechtne se. Udiveně se na ní podívám.
,,My? Ale di ty. Nic bychom ti netajili." jo bude do mě nípat. Připravoval jsem se na to, ale ona pořád nic. Hooodně mě to překvapovalo. Možná je to z důvodu, že ji o to Martin požádal nebo prostě jen čeká až to řeknu sám. V každém případě jsem na ni byl hrdý. Takhle dlouho to ještě nevydržela;-)

****

Unaveně jsem padl do postele a Martin se rozvalil vedle mě.
,,Asi jsem to přepálil." vydechl a převalil se na bok aby na mě viděl. Zasmál jsem se.
,,Jen jsi luxoval."
,,Jo, ale já nikdy předtím neuklízel. Je to hustý." řekl na oko vážně. Dloubl jsem ho do žeber.
,,A jak uklízíš tady?" ukázal jsem rukou po pokoji, ale samozřejmně jsem myslel celý dům. Hraně vyděšeně vyvalil oči.
,,Já myslel, že tady uklízíš ty."
Znova jsem se zasmál a znova do něj drkl. Chytl mě za loket a přitáhl si mě k sobě. Neprotestoval jsem. Naopak jsem se k němu víc přitulil.









Taková část o ničem. Názor?♥😊

Co mi tajíš? || Mavy Kde žijí příběhy. Začni objevovat