část 24- tak to ani náhadou!

1.6K 105 26
                                    

,,Ne! Na to zapomeň!" malinko jsem zvýšil hlas. Ale i přes nenápadnou změnu mého hlasu jsem viděl, jak sebou Martin v křesle škubnul. Věděl, že hlas nezvyšuji ani o stupínek když nejsem opravdu naštvaný. A to zatím neřvu.
,,Já to vím, Kájo. Uklidni se. Bude to tak jen hoďka... Nic víc." snažila se usmát, ale moc jí to nešlo.
,,Heh. Jim stačila půl hodina." utrousil jsem potichu.
,,Prosím, Kájo. Je to moje sestra a chce jen na kafe. Nebuď k nim zas tak hnusný." řekla prosebně. Povzdechl jsem si.
,,Já se k nim chovám hnusně?! Do háje vyhodili mě z domu jen s dvackou a mýma pěti švestkama, na který mi nedali ani kufr!" teď jsen to s hlasitostí asi opravdu přehnal.
,,Kájí." ucítil jsem dotek na ruce. Pevně jsem jeho ruku stiskl. Stále seděl v křesle, ale snažil se mě uklidnit.
,,Já vím co udělali. A vím, že sem mohou jet aby ti jen "popřáli", ale můžete zůstat u Marťase doma. Tam přeci nemůžou bez Marťasova rozhodnutí." bere mobil do ruky a pravděpodobně jim chce napsat esemesku.
,,Můžeš jít prosím napřed?" za ruku jsem ho vytáhl do stoje. Nechápavě svaštil obočí.
,,Hned jsem tam, ano?" usmál jsem se a políbil jsem ho.
Když se za ním bezpečně zavřely dveře otočil jsem se na tetu.
,,Promiň. Už na tebe nebudu řvát, slibuju. Jen.... Já je tu nechci. Nenávidím je. A navíc je tu problém s velkým P. Martin. To že jsem gay způsobilo to že jsem tady, co by asi řekli na to, že mám přítele?" sklopil jsem pohled. Z tety vyšlo krátké ,,a jo" a objala mě.
,,Oni ho budou urážet. A znáš tátu."
,,Jo je to prevít. Ale jak jsem řekla. Když přes jejich náštěvu budete u něj urážet nebudou ani jednoho z vás." usmála se a pohladila mě po trváři.
,,To se ti řekne když je jeho dům skoro jen ze skla." uchcechtl jsem se.

***

,,Už mi řekneš proč jsem šel napřed?" naléhá na mě jen co vejdu do dveří. Než jsem začal mluvit sedl jsem si k němu na gauč.
,,Právě proto si šel napřed. Aby jsi to neslyšel." pobaveně protočím očima.
,,Notaaaak Káájíí." začne mě pusinkovat po celém obličeji.
,,Dobře dobře." zasmál jsem se. Sedl jsem si pohodlněji.
,,Jak už víš rodiče mě vyhodili z domu když jsem jim řekl, že jsem gay. A já mám prostě strach jak by reagovali na tebe." nejistě jsem uhnul pohledem do strany. A bylo ticho. Nevěděl co mi na to má říct. Taky nevím co bych si na to řekl.
,,Tak víš co?" nahnul se ke mě a donutil mě tak se na něj podívat. Usmíval se. Další věc ke které mě donutil...
,,Dáme si zmrzku a budem čumět na filmy." ...Úsměv.
,,A nechci slyšet, že pak budem tlustí. Protože takovou tyčku jako jsi ty budu vykrmovat dlouho. " zasmál se a ukazováčkem mě píchl do břicha. Taky jsem se zasmál. Dokáže mě dostat z jakkékoliv špatné nálady.
,,Miluju tě." vypadlo ze mě aniž bych si to rozmýšlel. Furt mi koukal do očí a usmíval se.
,,Já tebe taky." políbil mě. Do polibku jsem se usmál. Sladší to být snad ani nemohlo;-)

Ahoj! Omlouvám se za neaktiviu, ale teď by snad mohla být lepší. Moji milí blížíme se konci. Jako vždy mi napiště Váš NÁZOR na novou kapču. A zatím pápá😇😉

Co mi tajíš? || Mavy Kde žijí příběhy. Začni objevovat