Chapter 1

2.2K 44 0
                                    

*Nikki's pov*

'Maaahm, zijn we er bijna?' vraag ik, terwijl ik een oordopje uit mijn oor haal. 'Ja schat, nog een klein stukje' antwoord ze. We zitten in de auto onderweg naar het nieuwe huis. Ik kan echt niet wachten tot we er zijn. Allemaal winkels afstruinen, voor leuke spulletjes voor in mijn kamer. 'Niet te duur he' zegt mn moeder de hele tijd, maar zodra het allemaal in orde is, ga ik gelijk op zoek naar een baantje!

Ik zie dat we in de buurt zijn van ons nieuwe huis, dus besluit ik mijn muziek maar uit te doen, en mijn oordopjes op te bergen.

*Later die dag*

Alles is uitgepakt, en ik besluit om de buurt te gaan verkennen.

'Mam, ik ga even naar buiten. Ik ben over anderhalf uur weer terug' roep ik.

'Is goed schat, heb je je telefoon bij je?'

'Jaaaa, doeg!' en ik trek de deur achter me dicht.

*niall's pov*

Ik hoorde dat er een nieuw meisje is verhuist naar Mullingar, zeg ik tegen Zayn.

'Ja man, zoiets hoorde ik ook. Perrie is hoogstens toe aan een nieuwe vriendin, dus moest ik op onderzoek uit gaan, want ze durft het weer niet zelf' zegt hij.

Ik ben benieuwd hoe ze er uit ziet, dus zeg ik 'ik wil je wel helpen hoor'. 'Thanks man, dat waardeer ik!' zegt zayn.

Ik drink mijn biertje op, en besluit om naar huis te gaan lopen. Zayn vraagt nog of hij me moet brengen, maar ik ben wel toe aan wat frisse lucht. Ik geef Zayn een vriendschappelijke knuffel, en vertrek dan.

Ik loop naar huis via de winkelstraat, en spot een meisje. Ze is lang, ontzettend lang, nog wel kleiner dan mij schat ik. Maar ze is oh zo mooi. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Ze ziet dat ik naar d'r kijk, en ik duik weg. Ik loop als een gek terug, en besluit om maar een omweg te nemen.

Shit man, wat gebeurde er nou net?

*Nikki's pov*

Ik loop door een winkelstraat, maar alle winkels zijn gesloten. Raar, want het is gewoon een doordeweekse dag. Ik zie een bloemist en kijk even naar binnen. Ik zie een blaadje hangen met 'personeel gezocht' en contact gegevens. Dit lijkt me best wel een leuke baan. Ik haal mn telefoon uit mijn zak, en maak er een foto van, en kijk hoe laat het is. Tijd om weer naaa huis te gaan.

Ik draai me om, om weg te lopen en zie een jongen staan. Een blonde kuif, met bruin/zwarte uitgroei. Prachtige diepe blauwe ogen waar ik in verdrink. En poef, ineens is hij verdwenen..

Wie is deze misterieuze jongen?

________________________________________

Hooi allemaal!

Sorry voor het korte hoofdstukje.

Dit is mijn eerste verhaal op Wattpad!

Hope you like it!

Ik probeer zo veel mogelijk hoofdstukken te posten per week! Geef een reactie of je het eerste hoofdstuk van 'One Day' leuk vond!

XoXo Noes

One day (dutch Niall Horan)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu