Chapter 6

1K 35 8
                                    

*Niall's pov*

Verdomme, waarom zegt iedereen toch dat ik gevaarlijk ben. Dat was mijn verleden, ik ben veranderd oke? Waarom geloofd niemand dat toch? Als ik naar huis loop, zie ik dat er iemand in de voortuin staat, raar want ik woon alleen. Dan herken ik zijn opgeschorde kapsel en zijn gespierde lichaam. Liam payne, de klootzak.

'Wat moet jij hier?' Snauw ik.

'Ha geen spat veranderd he, Horan' Zegt hij.

'Jij weet helemaal niks van mij' Sis ik naar hem.

'Dat is misschien wel zo, maar ik weet wel dat dat meissie van je, Nikki heet ze toch? Na ja doet er niet toe, ze wilt in iedergeval niks meer met je te maken hebben' En hij grijnst.

'Wat heb je met dr gedaan!' Schreeuw ik.

'Niks hoor, misschien een babbeltje met dr gemaakt over je verleden?'

'Ik ben verdomme veranderd! Besef dat nou eens!'

'Je hebt me belazerd Horan, daar moet je voor boeten'

Voordat ik nog iets terug kan zeggen is hij al verdwenen. Jezus, wat werkt hij me op de zenuwen. Ik moet er wel achter zien te komen wat hij nou allemaal tegen Nikki heeft gezegt. Ik besluit Louis een bericht te sturen om te vragen of hij het nummer van Nikki heeft.

Heey Lou, heb jij het nummer van die nieuweling: Nikki? -Niall

Jeez Ni, ik ben nu met el, ze mag niet weten dat wij contact hebben weetje nog. Ik stuur je Nikki dr nummer wel, ff vissen bij el. -Lou

Opgelucht stap ik naar binnen en leg mn telefoon weg. Louis was vroeger mijn beste vriend, nu nog steeds eigenlijk. Hij is de enige die geloofd dat ik ben veranderd. Alleen niemand mag weten dat we met elkaar omgaan.

Zayn is ook een jongen waar ik mee omga. We hebben allemaal in een bende gezeten. We noemde het One Direction. Ik, Louis, Zayn, Liam en Harry. Van Harry weet ik niks meer. Daar heb ik geen contact meer mee. We waren een gevaarlijke bende. Hier en daar plukte we een meisje van straat. Iedereen was bang van ons. Na een jaar was ik er mee gestopt, ik wilde er gewoon niet meer bij horen. Daardoor is de rest ook gestopt. Behalve Liam, die wil nu dus wraak op me nemen. Iedereen weet mijn verleden. En niemand wil iets te maken met me hebben. Daarom wil ik het Nikki niet vertellen. Dan weet ik zeker dat ook zij niks meer met me te maken wil hebben. Eleanor weet Louis' verleden ook niet. Maar louis wilt dat ook graag zo houden.

*Mobiel trilt*

Hier is haar nummer: 0678254797
-Lou

Thanks Lou, fijne avond met El -Niall

Ik besluit Nikki maar een bericht te sturen.

Ik wil met je praten, kan dat? -Niall

Euhm, wanneer?

Nu.

Ik weet het niet hoor.

Alsjeblieft, ik heb wat uit te leggen

Na een paar minuten wachten krijg ik dan eindelijk bericht terug.

Oke dan, tot zo.

Ik stuur niks meer terug en loop gelijk de deur uit. Ik moet weten wat Liam heeft verteld.

Uiteindelijk ben ik bij haar huis aangekomen.

*Nikki's pov*

De deurbel gaat. Ik loop naar beneden en doe de deur open. Het is Niall. Ik laat hem binnen. We gaan op de bank zitten.

'Ik moet je een vraag stellen' Zegt hij sirieus.

'Oke?'

'Is er een jongen naar je toe gekomen, die heeft gezegt dat je uit mijn buurt moest blijven?'

'Ja, hoe weet je dat?' Zeg ik terug.

'Dat is Liam. Probeer alsjeblieft zo ver mogelijk uit zijn buurt te blijven. Hij is gevaarlijk' Zegt Niall bezorgt.

'Maar waarom dan, niemand in dit dorp legt me iets uit' Zeg ik wanhopig.

*Niall's pov*

Ik zucht. Zal ik het vertellen of niet. Ze verdient een antwoord. Maar ik ben haar dan zeker weten kwijt. Dat wil ik totaal niet. Ze betekend iets voor me, ik weet niet wat. Maar het is wel zo. En voordat ik het weet doe ik iets, waar ik waarschijnlijk heel veel spijt van ga krijgen.

Ik druk mijn lippen op die van haar.

__________________________________________

Bijna 100 reads :o
Woooow! Bedankt allemaal!

Xoxo Noes

One day (dutch Niall Horan)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu