Chapter 16

831 28 0
                                    

*Niall's pov*

Ik stuur Louis een bericht.

Lou, hoe laat hadden we ook alweer afgesproken? -Niall

Over een half uur sukkel, zie je dan -Lou

Louis had het geweldige idee om Nikki te verrassen op het gala. Dat is over twee weken al, dus we gaan vandaag kijken voor een pak. Louis gaat Eleanor dan ook verrassen, aangezien ze even een pauze hebben.

Als ik de bekende tuuter van Louis auto hoor, gooi ik mijn hotelkamerdeur open en storm naar buiten. Voor het eerst in mijn hele leven heb ik zin om kleding te kopen!

*Nikki's pov*

Na de hele middag geshopt te hebben met mijn moeder, was ik Niall eventjes vergeten. Maar nu ik in bed lig, ga ik weer aan hem denken. Louis heeft gezegt dat hij en Eleanor even een pauze hebben in hun relatie. Vandaar dat El zo raar deed aan de telefoon. Ze heeft me voor dagen genegeerd maar toch probeer ik haar nog een keer te bellen.

...

'Met Eleanor'

Eindelijk, ze neemt op!

'El, met mij. Ik hoorde dat jullie een pauze hebben. En ik mag jullie allebei. Maar dat betekend niet dat je me weg hoeft te duwen. El, je kan altijd bij me terecht. Dat weet je!

Het is even stil aan de andere kant van de lijn, en dan hoor ik een zucht.

'Ja, je hebt gelijk. Het spijt me Nik!'

'Maakt niet uit schat, maar niet meer doen he! Zullen we volgend weekend voor jurken voor het gala kijken?'

'Ja, euhm is goed. Maar ik weet niet of ik ga hoor. Ik heb niet eens een date.'

'Ik toch ook niet! We gaan gewoon samen! En we kunnen Perrie ook mee vragen. Alhoewel, die gaat waarschijnlijk met Zayn. Maar ze kan wel mee jurken kopen!'

'Oke, is goed! Leuk! Zie ik je morgen op school?'

'Ja, denk het wel! Kus!'

'Kus!' Zegt ze terug, en we hangen op.

Al snel val ik in een diepe droomloze slaap.

****

Ik word langzaam uit mezelf wakker. Ik kijk op mijn wekker hoe laat het is. Half 8. Shit man, waarom ben ik altijd zo vroeg wakker, als ik eindelijk uit kan slapen. Nee, wacht. Kut! Ik moet gewoon naar school! Snel haast ik me in mijn kleding, en doe wat mascara op. Ik ren naar beneden en prop een boterham in mijn mond. Als een gek trek ik mijn schoenen en jas aan. 5 voor 8. Zo, dat heb ik snel gedaan.

Als ik op school ben aangekomen zie ik Eleanor en Perrie lachen. Zo te zien kunnen ze het wel met elkaar vinden. Als ze me aan zien komen lopen vliegen ze me om mijn hals.

'Zo! Waar heb ik dat dan voor te danken?' Zeg ik verrast.

'Omdat we je gemist hebben!'  Perrie knipoogt naar me.

'Trouwens, ik ga zeker met jullie mee! Leuke gala jurken uitzoeken!' Zegt Perrie uitgelaten.

_________________________

Sorry, saai hoofdstuk!

One day (dutch Niall Horan)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu