*Nikki's pov*
We zitten in de auto onderweeg naar huis. Het is stil. Op een gegeven moment stoppen we, voor mijn huis. Ik kijk Niall vragend aan.
'Stap uit' Zegt hij stug.
'Maar Nia..'
Hij onderbreekt me door uit te stappen en mijn deur open te doen. Hij trekt me uit de auti. Ik probeer tegen te stribbelen maar hij is te sterk.
Hij tilt me op en loopt de voortuin in.
Niall doet de voordeur open en duwd me naar binnen.
'Niall, ik hou va'
Boem. Hij slaat de deur zo dicht in mijn gezicht.
De tranen stromen over mijn wangen. En ik zak op de grond.
*Niall's pov*
Godver de godver. Ik loop terug naar mijn auto en stap in. Ik sla boos op mijn stuur. Ze houd van me? Waarom zoent ze dan mer Harry? Precies Harry, waar komt die ineens vandaan? Ik rij weg, en hoe meer ik er over na denk, des te meer spijt ik krijg van wat ik heb gedaan. Als ik thuis aankom zie ik Liam. Hij heeft een grote grijns op zijn gezicht. Hij, godver. Hij zit hier achter! Ik stap boos uit de auto en loop naar hem toe.
'JIJ! WAT WIL JE VAN ME?! Schreeuw ik.
'Rustig maar Horan, ik kom je leven alleen maar beter maken' Zegt hij rustig.
'Kom met me mee, we gaan de groep weer bij elkaar brengen!'
'Voor geen goud dat ik met jou mee ga!'
'Jij gaat gewoon met mij mee, ff wat meisies scooren en dan ben je dat grietje zo vergeten'
Ik twijfel eerst nog maar besluit dan toch mee te gaan. Ik moet Nikki uit mijn goofd zetten. Ze vind Harry leuk, en dat moet ik accepteren.
*Nikki's pov*
Ik lig op bed, mijn ogen rood en dik van het huilen. Ik heb super veel voicemails voor Niall ingesproken. Ik voelde me eindelijk goed na de verhuising. En dan moet die stomme Harry het weer verpesten.
Na een tijdje hebben getreurd besluit ik Eleanor te bellen. Ik leg haar het hele verhaal uit en ze nodigt me uit om naar haar en Louis te komen.
Als ik bij El ben aangekomen bel ik aan. Ze doet de deur open en ik vlieg haar gelijk aan. Grote snikken verlaten mijn mond en de hand van Eleanor die over mijn rug wrijft maakt me rustig. Na een tijdje vraagt ze of ik het verhaal nog een keer wil uitleggen en dit keer ook aan Louis. Zodra ik de naam Harry Styles noem, worden Louis zijn ogen groot. Ik kijk hem vragend aan en dan verteld hij het zijn hele verhaal. Over de bende en alle jongens, ook over Liam. Eleanor mocht het eerst niet weten, maar hij kon niet meer tegen dr liegen. Ik schrik wel een beetje van het verhaal maar ik geloof wel dat Niall echt veranderd. Nadat ik het verhaal heb gehoord maak ik me wel zorgen. Gaat Niall nu niet weer de verkeerde kant op?
_____________________
Weer een kort hoofdstukje maar het zijn er wel 2 op een dag! ;)
Zie het maar als een bedankje voor de 130 reads!
Willen jullie alsjeblieft reageren of jullie het verhaal leuk vinden of dat er iets veranderd moet worden. Dat weet ik ook dat ik dit verhaal niet voor niks schrijf.
Xoxo Noes
JE LEEST
One day (dutch Niall Horan)
FanfictionNikki Hilds, 17 jaar woont in Ierland Ze is pas naar Mullingar verhuisd met haar moeder. Ze mist haar vader heel erg en twijfelt of ze wel de goede keuze heeft gemaakt. Ze mocht kiezen, of bij haar vader blijven, of met haar moeder meegaan naar Mul...