*Nikki's pov*
Met tegenzin fiets ik naar school. Ik mis Niall zo.. Ookal was hij eerst zo vol van zichzelf, ik zag na een tijdje de echte Niall. Maar ja, zo'n leuke en knappe jongen ziet toch niks in een meisje zoals ik. Waarschijnlijk heeft hij nu een ander meisje waar hij heel erg gelukkig mee is.
Ik loop door het fietsenrek. Ik zoek zonder eigenlijk op te letten naar een lege plek voor mijn fiets, als ik plotseling tegen iemand aanloop.
'Ooh, sorry. Ik zat niet op te letten' Ik kijk in de blije blauwe ogen van Perrie.
'Wat doe jij nou hier?' Zeggen we allebei tegelijk.
'Nou ik zit dus nog op school, en ik ben veranderd van school, omdat ze hier meer aandacht besteden aan talent, maar ik wist niet dat jij hier op school zat?' Zegt ze blij.
'Ooh, wat leuk per! Nu kan je El ook ontmoeten, het vriendinnetje van Louis!'
'Ben benieuwd! Heb je nog wat van Niall gehoord?' Zegt ze voorzichtig.
Net was ik hem even vergeten.. Als Perrie mijn gezicht ziet, heeft ze haar antwoord al gekregen. Ze bied haar excuses aan, maar ik zeg dat ze er niks aan kan doen. Als ik mijn fiets heb weg gezet lopen we samen de school in.
*Niall's pov*
Twee weken zijn voorbij, en ik mis haar nog steeds. Hoe ze lacht, hoe ze loopt en hoe ze doet. Liam heeft eerlijk toegegeven dat Harry haar gezoent had, en niet andersom. Ik kon mezelf wel voor mn kop slaan. Maar eigenlijk is ze beter af zonder mij. Ik heb alle telefoontjes en berichtjes genegeerd, zelfs die van Zayn en Louis. Ze zijn allemaal beter af zonder mij. Ik was toch wel weer in mijn oude gewoontes terug gevallen. Of Liam daar nou bij mee hielp of niet. Waarschijnlijk heeft Nikki een goede jongen gevonden die geen problemen heeft.
We zijn in een hele andere stad dan Mullingar, ik heb geen idee waar we zijn. Ik mag Liam nog steeds niet. Maar op dit moment is hij de enige die ik nog heb. We lopen over straat. Het is al pikke donker. Als we langs een steegje lopen stopt Liam ineens. Ik kijk hem vragend aan maar hij negeert mijn blik. Na een tijdje komt er een man in het zwart aangelopen. Ik wil weg gaan maar Liam houd me tegen. De man begroet Liam en hij wil wat uit zijn zak pakken, ik deins een beetje achteruit. Wat, dalijk is het een pistool? Gelukkig niet, het zijn twee zakjes. Wacht, wat? Nee Liam, waarom? Liam pakt geld uit zijn zak en rekent af. Daarna lopen we samen weg.
'What the hell man?, wat moet je met dat spul?!' Zeg ik boos.
'Ni, doe rustig, je moet gewoon een.beetje plezier in het leven hebben.' Zegt hij nonchalant.
Uiteindelijk lopen we verder en na een paar minuten komen we een discotheek tegen. De uitsmijter kent Liam blijkbaar, en laat ons zo binnen. Als we binnen zijn loopt Liam naar de VIP ruimte, ik loop hem maar achterna. Ik zie een paar mensen zitten. Jongens, maar ook 2 meisjes. Je kan het eigenlijk geen meisjes meer noemen. Ze zien er uit als hoeren. Ik snap niet wat er aantrekkelijk aan is. Liam wenkt dat ik op de bank moet gaan zitten, tussen de 2 meisjes in. Ik twijfel nog even, maar ga dan toch zitten. Ik zit bog niet eens en het ene meisje vliegt al bij me op schoot, terwijl de ander aan mn nek hangt. Liam kan er om lachen, maar ik niet. Jezus man, kunnen ze niet een eindje verderop gaan zitten.
Na een paar biertjes te hebben gedronken voel ik mezelf al dronken worden. Als er dan een jointje word aangegeven neem ik een grote haal. Dit is zo lang geleden, ik snap nu weer waarom ik gestopt was. Maar dit voelt wel even lekker. Ineens voel ik mijn telefoon in mn broekzak trillen. Ik haal hem eruit en zie de naam Nikki staan. Ik bevries. Maar toch besluit met mijn dronken kop op te nemen.
'Whaalloow, met Nwiall' Zeg ik met een dubbele tong.
____________
Badboy Niall is back!
Natuurlijk zullen Niall en Liam noooooooooit zo zijn. Daarom vond ik het wel grappig.
Xoxo Noes
JE LEEST
One day (dutch Niall Horan)
Fiksi PenggemarNikki Hilds, 17 jaar woont in Ierland Ze is pas naar Mullingar verhuisd met haar moeder. Ze mist haar vader heel erg en twijfelt of ze wel de goede keuze heeft gemaakt. Ze mocht kiezen, of bij haar vader blijven, of met haar moeder meegaan naar Mul...