Chapter 33

708 23 1
                                    

*Nikki's pov*

We zijn thuis en ik lig op de bank, voor me uit te staren. Ik heb het gevoel alsof ik depressief aan het worden ben. Niall probeert me te helpen, maar ik duw hem van me af, waardoor hij weer verdrietig word. De sfeer die hier in huis hang is dus niet al te fijn.

'Nik, misschien moet je naar een psychiater gaan? Dan kan je er over praten' Zegt Niall uit het niets.

Ik kijk hem aan, ik merk dat ik boos word. Snapt hij het dan niet? Ik voel me verschrikelijk. En hij hoort zich ook zo te voelen. Ons kind is vermoord, weg, dood. En hij wil me naar een psychiater slepen. De enige die hier naar een psychiater moet is hij. Ik draai mijn hoofd weer terug zonder antwoord te geven.

'Godver Nikki! Praat dan is tegen me! Hoe denk je dat ik me voel?! Ik probeer me alleen maar sterk te houden voor jou hoor! Wat heb je er aan als ik net zo depressief ga doen als jou?! Niks he!' Schreeuwt Niall.

Ik draai mijn hoofd naar hem toe en probeer de tranen binnen te houden. Maar het lukt niet.

Niall ziet dat ik moet huilen, en hij vliegt op uit zijn stoel. Hij wil me omhelzen, maar ik duw hem van me af. Ik wil geen knuffel van hem. Maar zoals gewoonlijk, is Niall weer te sterk, en duwd hij me stevig tegen zich aan. Waardoor ik in grote tranen uitbarst.

...

*Niall's pov*

We liggen op bed televisie te kijken, er is een comedie film op. En voor het eerst in een lange tijd, zie ik Nikki weer lachen.

Ik voel mijn telefoon trillen, en zie dat er een berichtje is gestuurd in de groepschat van mij, Zayn, Perrie, Eleanor en Louis. We hebben Nikki er expres niet in gedaan.

Heey Ni, gaat alles goed daar? Vraagt Zayn

Wat je maar goed noemt, we liggen nu film te kijken, beetje afleiding. Maar vanmiddag stortte ze weer in..

Komt wel goed Ni, jullie komen er wel boven op. En de politie is opzoek naar Liam, zodat hij kan wegrotten in een cel.

Ja dat is waar, maar ik ben bang dat ze hem niet gaan vinden.

Vast wel maat! Ga maar weer lekker film kijken met je Meissie.

'Wie was dat?' Vraagt Nikki.

'Oh, dat was Zayn maar, maak je maar geen zorgen.' Zeg ik terug.

Ik zie dat Nikki moet gapen, en merk dat ik ook best wel moe ben. Ik kijk op de wekker, en zie dat het half 11 is. Mooie tijd om te gaan slapen.

'Nik, zullen we gaan slapen? Morgen weer een dag.'

'Ja is goed. Ni, zullen we morgen boodschappen gaan doen. Ik moet toch een keer het huis uit.'

Ik kijk Nikki een beetje verbaast aan, maar stem dan toe. Ik geef Nikki een kus op haar hoofd en trek d'r in mijn armen. Zo vallen we in slaap.

...

Ik word wakker, door Nikki die onrustig aan het bewegen is. Ik ga rechtop zitten en probeer d'r wakker te maken. Ze schreeuwt het nu uit. Ze wil niet wakker worden. Ik pak haar schouders vast en schut Nikki door elkaar, maar ze blijft in trans. Ze is helemaal bezweet. Ik voel met mijn hand aan haar voorhoofd, die bloedheet is. Ik raak in paniek, want ik weet niet wat ik moet doen. Ik besluit Nikki uit bed te halen en ik til d'r op. Ik loop naar de badkamer en zet de douche aan. Ik zorg er voor dat de straal lauw, warm is. Nikki heeft alleen een hemdje en een onderbroek aan, dus ik zet d'r met kleren en al onder de douche. Ik trek mijn shirt uit en ga er bij zitten. Ik hou d'r stevig vast en merk dat ze rustig word. Ze stopt met schreeuwen en onrustig bewegen. Ik ga zo zitten dat de straal niet op haar hoofd gericht is. Ze opent haar ogen en ik zie haar angst er in staan, waardoor ik ontzettend meedelijden krijg.

'Hij, hij, hij v..vv..viel me aan. Liam, Liam, Liam..' Stottert ze en ze barst weer in tranen uit.

Ik sus d'r en veeg de haren uit Nikki's gezicht. Nu dat ze weer wakker is zet ik de douche uit en droog Nikki af. Ik pak haar badjes en sla die om d'r heen. Ik til Nikki weer op en loop naar het bed. Ze is gestopt met huilen.

'Ga maar weer slapen, ik blijf bij je en ik laat je niet meer aleen.' Fluister ik in haar oor.

_____________________

I know, I know. Depressief he, dit hoofdstuk. Maar ik beloof. Binnekort komt er weer zonneschijn.

Lees ook de verhalen van mijn wattpad vriendinnetjes @kusjes_juulx en @bvbodegom

'You had me at hello' en 'Try someone else'

Bedankt!
Xoxo Noes

One day (dutch Niall Horan)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu