*Niall's pov*
Ik had Louis een bericht gestuurd met het adres van het hotel waar ik verbleef. Hij was onderweg hier heen. Ik heb het helemaal verpset bij Nikki. Ik had 'r nog een paar keer geprobeert te bellen, maar hij ging gelijk over op voicemail. Wat heb ik eigenlijk gezegt aan de telefoon wat haar zo gekwetst heeft dat ze me uit haar leven heeft verbannen? Ik weet dat ze beter af is zonder mij. Maar ik kan niet zonder haar. het is misschien egoistitisch maar ik kan haar niet uit mijn leven zetten.
Als ik Louis zie stort ik me in zijn armen. Ik snap niet wat ik doe, ik kwets iedereen van wie ik hou en verban ze uit mijn leven. Stop er mee Niall!
'Hoe gaat het Ni?' Vraagt Louis voorzichtig.
'Moet je dat echt nog vragen Lou?' Zeg is sarcastisch.
'Nou, vertel me eens wat er is gebeurd'
Ik leg het verhaal uit en aan Louis gezicht te zien heb ik het echt verkloot. Maar dan zie ik Louis' gezicht opklaren. Alsof er een lampje boven zijn hoofd aan gaat.
'Ni, ik heb het!' Zegt hij uitgelaten.
'Wat, je heb wat?'
'Ik weet hoe je haar terug kan krijgen!'
*Nikki's pov*
Ik word wakker van het felle straaltje zonlicht dat tussen mijn gordijnen doorschijnt. Ik blijf nog even liggen maar besluit dan een douche te pakken. Als ik in de spiegel kijk, schrik ik. Donkere kringen bevindenzich onder mijn ogen, en mijn haar is als een ontplofte tienerkamer. Ik ben magerder geworden. Het is een week geleden sinds ik Niall gesproken heb. En ik voel me er totaal niet beter op. Als ik heb gedoucht trek ik mijn adidas pak aan. Hetzelfde pak toen Niall plotseling in mijn kamer stond.. Stop Nikki! Niet aan denken! Ik loop naar beneden en zie tot mijn verbazing mijn moeder aan tafel zitten.
'Moest jij niet allang naar je werk zijn?' Vraag ik verbaasd.
'Nee, vandaag gaan wij een leuke meidendag hebben!' Weer kijk ik mijn moeder vragend aan.
'Ach kom op Nik, je bent afgevallen! Je ligt al een week op bed zonder iets te eten. Dit moet op houden, ik hou van je. Dat weet je! ' Ze geeft me een kus op mijn voorhoofd.
'Ik weet het mam, maar die jongen deed iets met me..' Zeg ik verdrietig.
'Oh meisje toch! Je bent nog maar 17! Er zwemmen genoeg vissen in de zee!' Ze trekt me in een knuffel.
'Dat is het m' juist, ik val niet op vissen!' Zeg ik sarcastisch, en we moeten allebei lachen.
______________________________
JE LEEST
One day (dutch Niall Horan)
FanficNikki Hilds, 17 jaar woont in Ierland Ze is pas naar Mullingar verhuisd met haar moeder. Ze mist haar vader heel erg en twijfelt of ze wel de goede keuze heeft gemaakt. Ze mocht kiezen, of bij haar vader blijven, of met haar moeder meegaan naar Mul...