*Nikki's pov*
Er zijn alweer drie dagen voorbij en ik voel me er totaal niet beter op.. Niall zorgt erg goed voor me, maar hij wil dat als ik me morgen niet beter voel, ik naar de dokter ga. Nou, no freaking way, never in a million years. Ik haat dokters, ziekenhuizen en alles wat er mee te maken heeft. Ik voel me vast wel weer beter morgen!
Ik merk dat er een golf van misselijkheid in me opkomt, en ik kan nog snelgenoeg de emmer pakken. Niall komt net de kamer ingelopen, en snelt zich een weg naar mij toe. Hij haalt mijn haar uit mijn gezicht en houd het vast. Zodra ik klaar ben, loopt hij naar de badkamer voor een glas water. Als hij het glas aan me geeft merk ik dat hij iets wil zeggen, maar hij twijfelt..
'Is er iets Ni?' Vraag ik.
'Nou kijk.. Ik ga zo boodschappen doen, en ik dacht misschien heb je nog van dat spul nodig?' Zegt hij hakkelend.
'Wat voor spul?' Ik kijk hem vragend aan.
'Ja je weet wel! Als je je 'periode' hebt' Zegt hij met een rood hoofd.
Aah! Wat schattig.
'Euhm nee hoor, ik heb nog genoeg' Zeg ik knipogend.
Ineens schrik ik. Ik moest al 3 maanden geleden ongesteld worden.. Niall merkt het en vraagt of er iets is.
'Ni, ik ben al 3 maanden niet meer ongesteld geweest!' Zeg ik geschrokken
'Dus?..' Zegt hij vragend.
'Dat betekend dat ik misschien wel zwanger ben! Oh nee wacht, dat kan niet. Want er is nog niks gebeurd tussen ons..' Zeg ik een beetje opgelucht.
Niall word nu nog roder dan eerst..
'Toch?!' Roep ik nu.
Niall krabt zenuwachtig achter zijn hoofd.
'Ik weet het niet zeker Nik, maar op je verjaardag hadden we allebei aardig veel gedronken..'
'Shit, shit, shit! Godver!' Vloek ik.
'Nik, rustig aan. Dit hoeft niks te betekenden. Ik ga zo'n pisstaaf halen en dan zien we het wel, oke?' Zegt hij gerustellend.
'Zwangerschapstest' Verbeter ik hem.
'Ja, dat ja' Hoor ik hem nog mompelen.
*Niall's pov*
Ik loop de drogist in voor de 'zwangerschapstest' Die verkopers zien me al aankomen.. Ik loop door een paar gangpaden en heb ze eindelijk gevonden.. Jezus! Wat zijn die duur! Ik pak gewoon maar wat, en loop naar de kassa. De verkoopster kijkt me aan, alsof ik een of ander monster ben.. Ik negeer haar blik en betaal..
....
Nikki zit op de wc. Ik wacht todat ze klaar is. Ik merk dat de klink van de badkamerdeur naar beneden gaat en ik spring op.
'Zie je al wat?!' Vraag ik zenuwachtig.
'Nop, we moeten een minuut wachten'
Ze legt me uit dat als er 1 streepje staat, ze niet zwanger is. En als er 2 staan, ze wel zwanger is. De 60 seconden lijken wel 60 uren te duren, en ik verdrink in mijn gedachtes. Wat als Nikki echt zwanger is. Wat moeten we dan? Ik merk dat Nikki me uit mijn gedachtes haalt. Er staan tranen in haar ogen en ze overgandigt mij de zwangerschapstest.. 2 streepjes.. Wat betekende dat ook alweer?
JE LEEST
One day (dutch Niall Horan)
FanfictionNikki Hilds, 17 jaar woont in Ierland Ze is pas naar Mullingar verhuisd met haar moeder. Ze mist haar vader heel erg en twijfelt of ze wel de goede keuze heeft gemaakt. Ze mocht kiezen, of bij haar vader blijven, of met haar moeder meegaan naar Mul...