*Nikki's pov*
Ik lig in bed. Niet mijn bed. Het bed van Niall. Ik draai me om en zie hoe Niall op zijn rug ligt te slapen. Hij heeft zijn mond een klein beetje open en er komen zachte snurkgeluidjes uit. Na zo'n tien minuutjes word hij langzaam wakker. Hij kijkt me slaperig aan maar dan verschijnt er een glimlach op zijn gezicht. Hij trekt me tegen zich aan en fluistert 'I love you baby, I Will never let you go.' Ik draai me om zodat onze gezichten heel dicht bij elkaar zijn. En dan zeg ik 'I love you to'. Hij lacht naar me en geeft me dan een zachte kus. Ik draai me weer om en we vallen samen in slaap.
*Niall's pov*
Ik word wakker van een toeterende auto. Ik kijk om me heen en besef dan dat ik weer thuis ben. In mijn eigen huis. Nikki ligt naast me in bed, ze is in een diepe slaap. Gister heb ik haar verrast op het bal. En dat heeft goed uitgepakt. Louis en El zijn ook weer bij elkaar en Perrie en Zayn waren al bij elkaar. Dat worden waarschijnlijk veel dubbeldates met z'n zessen.
Ik stap voorzichtig uit bed en probeer Nikki niet wakker te maken. Ik loop naar benden en maak een ontbijtje klaar. Het is een gebakken eitje met bacon en een versgeperst glaasje sinnasappelsap. Hopelijk smaakt het een beetje.
Ik loop naar boven met het dienblad en ik zie dat al Nikki recht op in bed zit. Ze ziet me binnen komen en er verschijnt een dikke grijns op haar gezicht. Ik zet het dienblad op het nachtkastje en ga op bed zitten. Ik trek Nikki naar me toe, en ze vouwt haar handen om mijn nek. Ik geef haar een kus. Eerst op haar mond. Dan op haar wang. En daarna in haar nek. Er verdwijnt een giegel uit haar mond en daarna pakt ze met haar handen mijn hoofd vast. Ze drukt haar lippen op die van mij en daarna eten we samen het ontbijtje op.
*Nikki's pov*
Als we het ontbijtje op hebben sta ik op en loop ik naar de badkamer. Ik hoor dat Niall achter me aan loopt en ik draai me om.
'Ik ga douchen hoor' Zeg ik lachend.
'Weet ik' zegt hij grijnzend.
'Dus?' Zeg ik blosend.
'Ik moet toch ook douchen' Zegt hij nog steeds grijnzend. Hij kijkt me uitdagend aan en ik zie een twinkeling in zijn ogen die me niet bevalt.
'Never in your wildest dreams' Zeg ik lachend. En ik duw hem de badkamer uit. Waarna ik de deur achter hem sluit.
'Aah, common babe' Hoor ik nog door de deur heen en ik roep terug dat hij geduld moet hebben.
Ik stap onder de douche en laat de warme regenstraal mijn haar nat maken. Ik wrijf mijn haar in met shampoo en net als ik het wil uitspoelen word de douche koud. Gillend spring ik bij de straal vandaan en ik hoor Niall keihard lachen. Ik spoel voorzichtig maar snel mijn haar uit onder de koude straal en stap dan gauw onder de douche vandaan. Ik wil Niall betaald zetten. Zodra ik me heb af gedroogd wil ik mijn kleding aan doen. Maar ik kan het trainingspak van Niall niet vinden. Shit, ik heb het in de slaapkamer laten liggen. Het is ook super toevallig dat er helemaal geen andere kleding in de badkamer ligt, denk ik sarcastisch. Ik sla de handdoek om me heen en doe voorzichtig de klink van de deur naar beneden. Ik duw de deur verder open en zie Niall staan.
Midden in de kamer met het trainingspak in zijn handen, Met de grootse grijns van hier tot tokyo op zijn gezicht..
_________________
Heey guys!
Sorry dat jullie zo lang moesten wachten..
Eind deze zomer komt er weer een nieuw luchtje van de boys!! Het heet you & I !!!
Hope you like the chapter!!Xoxo Noes
JE LEEST
One day (dutch Niall Horan)
FanfictionNikki Hilds, 17 jaar woont in Ierland Ze is pas naar Mullingar verhuisd met haar moeder. Ze mist haar vader heel erg en twijfelt of ze wel de goede keuze heeft gemaakt. Ze mocht kiezen, of bij haar vader blijven, of met haar moeder meegaan naar Mul...