*Niall's pov*
We zitten in de auto onderweg naar een pretpark, ik heb geen idee welk pretpark. Maar het gaat er om, dat Nikki het huis uit is. Ze zit naast me uit het raam te staren. Ik besluit een arm om haar heen te slaan. Ze schrikt een beetje van mijn aanraking, maar gaat dan tegen me aan liggen.
'Hebben we er een beetje zin in?!' Schreeuwt Perrie ineens.
'Nou en en of.' Zegt Nikki sarcastisch.
Ik geef d'r een por in haar schouder, en we schieten allebei in de lach.
Eleanor heeft echt al een buikje gekregen. Ze weten al wat het word. Een jongentje. Ze willen alleen de naam niet zeggen, waardoor Perrie erg gefrustreerd raakt.
'Maar El.. Hoe gaan jullie 'm nou noemen?! Ik wil het zo graag weten!' Zeurt Perrie. El geeft d'r een bange blik, en wenkt naar Nikki.
Ik merk dat Nikki bevriest. En Perrie beseft nu ook dat het niet slim is dat ze hier over begon. Iedereen kijkt nu gespannen naar Nikki.
'Het is oké jongens. Het gaat prima. Het is al drie maanden geleden hoor. Het is heus niet zo dat ik El en Lou geen geluk gun hoor!' Zegt Nikki.
'Ooh, gelukkig! Maar het is gewoon fucked up dat ze Liam nog niet hebben gevonden!' Zegt Zayn gefrustreerd.
'Nou hoe gaan jullie dat kleine jochie nou noemen?!' Vraagt ik om van onderwerp te veranderen.
'Dat zien jullie wel in het geboorte kaartje.' Zegt Louis van achter het stuur.
Ik, Nikki, Per en Zayn zitten op de achterbank. En ik kan Louis' grijns zien in de achteruit spiegel. El en hij vinden dit natuurlijk helemaal geweldig..
'Jongens, we hebben onze eindbestemming bereikt!' Zegt Perrie enthousiast terwijl Louis het busje pakkeert.
'Laten we er een dag van maken om nooit meer te vergeten!' Zegt Eleanor.
'Om nooit meer te vergeten!' Zeggen we daarna allemaal te gelijk.
...
*Nikki's pov*
Iedereen is in een achtbaan, behalve El en ik. El mag er niet in en ik wilde d'r niet alleen laten. Nu hebben we even de kans om alleen te praten.
'Dus, hoe is het nou om zwanger te zijn?' Vraag ik nieuwschierig.
'Weet je zeker dat je het hier over wil hebben Nik? Ik bedoel ik snap niet hoe je het uit houd met mij, aangezien we allebei te gelijk zwanger werden..'
'El, ik heb mezelf er over heen gezet. Die psycholoog heeft op de een of andere manier toch geholpen. Het is zoals het is, en ik wil dat we allemaal van jouw zwangerschap kunnen genieten!'
Ik zie dat Eleanor daar heel blij mee is en dat ze emotioneel word.
'Aahg Nik! Kom hier!' Zegt ze terwijl ze me in een knuffel trekt.
Ik knuffel terug, en zo zitten we een tijdje.
'Whoow!! Dat was geweldig!' Zegt Louis terwijl de groep aan komt lopen.
'Euh.. Wat gebeurd hier?' Vraagt Niall verward.
'Gewoon, meiden dingen!' Ik wilde net mijn mond open doen. Maar Perrie was me al voor.
Zodra ze ons ziet, knuffelt ze mee, en al snel is de knuffel van mij en Eleanor veranderd in een groupshug. Ik voel me goed. Vredig. En blij dat ik deze idiote mensen mijn vrienden mag noemen. Maar eigenlijk zijn ze meer dan vrienden. Ze zijn mijn familie!
...
*Louis' pov*
'Deze dag was echt geweldig, bedankt jongens!' Zegt Nikki enthousiast.
'Geen dank Nik, we doen het graag!' Zeg ik terug.
We zijn bij Niall en Nikki thuis en Nikki besluit even een douche te gaan nemen. Zodra ze naar boven is en ik hoor dat de douche aan staat, twijfel ik even maar besluit het dan toch in de groep te gooien.
'Jongens, vinden jullie het ook niet raar dat Nikki eigenlijk ook wel een buikje heeft?' Vraag ik.
'Ja vind je het gek? Heb je gezien wat die wel niet allemaal naar binnen schuift!' Zegt Niall lachend.
'Nee Niall, er klopt iets niet. Ze moet juist mager zijn. Ze heeft al die tijd niks gegeten door haar depressie.' Zeg Zayn.
Iedereen denkt er over na, en het klopt inderdaad niet. Ze heeft amper wat gegeten in die tijd. Ze lag heel de dag op de bank of in bed zonder iets te doen.
Zodra Nikki naar beneden komt vertellen we waar we het over hadden.
'Pardon?! Noemen jullie mij dik!?' Zegt ze een.beetje boos.
'Nee Nik, schatje. Denk er dan over na. Je hebt al die tijd zo weinig gegeten. Hoe kan het dan?' Zegt Niall.
'El, Nik, ga anders even naast elkaar staan. Dan kunnen we het vergelijken.' Zegt Perrie.
Nikki en Eleanor staan allebei op en ze gaan naast elkaar staan. Ze doen hun shirtje omhoog en je ziet duidelijk dat El een zwangerschapsbuikje heeft. Maar zodra je naar Nikki's buik kijkt, zie je geen enkel verschil. Iedereen kijkt vol verbazing naar de meisjes. Ze staan voor een spiegel. Nikki kijkt verward naar haar spiegelbeeld en zegt:
'Maar hoe dan?'
________________________
Haaaai guys!
Sorry voor het lange wachten!
Maar whut? Is Nikki nou toch zwanger? Of toch niet? Whaaat??
Ik ga na dit verhaal nog een Niall Horan fanfiction maken, maar dan bestaat One Direction wel. Ik ga binnenkort met de cover en de intro beginnen :) Maar ik begin pas echt als deze af is!Xoxo
JE LEEST
One day (dutch Niall Horan)
FanfictionNikki Hilds, 17 jaar woont in Ierland Ze is pas naar Mullingar verhuisd met haar moeder. Ze mist haar vader heel erg en twijfelt of ze wel de goede keuze heeft gemaakt. Ze mocht kiezen, of bij haar vader blijven, of met haar moeder meegaan naar Mul...