*Nikki's pov*
Over twee dagen is het dan eindelijk zo ver, dan word ik 18! Ik heb absoluut geen zin in een feestje, maar gewoon het idee dat ik dan eindelijk volwassen ben. Daar kan ik echt niet op wachten. Niall is de liefste jongen die ik ooit heb ontmoet. We zijn nu al bijna 7 maanden aan het daten. Hij heeft me eigenlijk nooit echt als 'zijn vriendinnetje' gevraagt. Het is gewoon zo gelopen. We zijn een stel. Daar waren geen woorden voor nodig. Het is wel lief dat hij voor me heeft gezongen op het bal. Maar hij kan ook gewoon super goed zingen. Ik snap niet dat hij daar niks mee doet.. Het is vast en zeker weer slecht voor z'n imago..
...
Ik geef Niall een kus en stap uit de auto. Ik vraag nog voor de zekerheid of hij niet mee naar binnen gaat. Maar hij heeft nog 'dingen' te 'regelen'. Het zal wel. Ik steek mijn sleutel in het slot en duw de deur open. Ik begroet mijn moeder en ze vraagt waar Niall is.
'Die heeft nog dingen te regelen mam' Zeg ik licht geiriteerd.
'Oh nou, dan zie ik hem wel op je verjaardag.'
'Say what?!' Zeg ik met een hoge stem.
'Je verjaardag, je dacht toch niet echt dat we die niet gingen vieren? Tuurlijk wel Nik! Je word 18! Dat is de mooitse leeftijd die je maar kan krijgen! Daar moet je van genieten!' Zegt ze uitgelaten.
Ik moet haar toch gelijk geven bij deze. Je word maar één keer 18.. Ik besluit Niall een berichtje te sturen om te vragen of hij op mijn verjaardag komt. Natuurlijk komt hij. Hij is m'n vriendje. Maar heeft hij wel zin om hier opgescheept te zitten met mijn familie? Nou, dan moet hij maar zin maken hoor.. Ik vraag of El, Lou, Zayn en Perrie ook willen komen. En na enkele minuten krijg ik berichtjes terug.
Zayn en ik kunnen niet schat, sorry.. - xx Per
Okee.. Geen reden? Nou en ik vermaak me wel met Niall, El en Lou.
Sorry Nik, ik kan niet komen. Ik ga morgen al weg, op vakantie. Weetje nog? Wel een leuke dag van maken he! - X Lou
Jeetje. Wat een gezellige boel weer.. Ik besluit het bad vol te laten lopen en daarna naar bed te gaan.
*Niall's pov*
'Zayn? Ga je zo mee. Het winkelcentrum is nog open. Ik moet voor een ring voor Nikki kijken..' Zeg ik in de telefoon die op de speaker staat, omdat ik eten aan het maken ben.
'Wat?! Ga je dr ten huwelijk vragen?! Jullie daten pas voor 7 maanden.. Ga je niet een beetje te snel?' Vraagt Zayn ongerust.
'Rustig aan gozer, er gaat hier niemand trouwen. Het is een beloftes ring. No panic man'
'Ooh, beter, dan zie ik je zo daar.' Zegt hij nu wat meer gerustgesteld.
...
Zayn en ik lopen samen de juwelier binnen.
'Kan ik jullie helpen?' Vraagt een tuttig meisje.
'Hem ja, maar mij niet' Zegt Zayn terwijl hij met z'n vinger naar mij wijst.
'Ik ben opzoek naar iets kleins en opvallend' Zeg ik.
Het meisje kijkt me aan alsof dat onmogelijk is, maar pakt dan toch wat onder de toonbank vandaan. Ik ga alle ringen langs, maar niks spreekt me aan. Ik kijk nog even de winkel rond. En dan blijven mijn ogen hangen op iets glinsterends. Zayn komt naast me staan en ziet de ring dan ook.
'Hij is perfect man' Zegt Zayn uitgelaten.
__________________________
Sorry voor het late posten! Ik had even geen inspiratie.. Bedankt voor jullie geduld ;)
En super bedankt voor alle reads!xoxo
JE LEEST
One day (dutch Niall Horan)
Hayran KurguNikki Hilds, 17 jaar woont in Ierland Ze is pas naar Mullingar verhuisd met haar moeder. Ze mist haar vader heel erg en twijfelt of ze wel de goede keuze heeft gemaakt. Ze mocht kiezen, of bij haar vader blijven, of met haar moeder meegaan naar Mul...