Chapter 5

1.1K 37 3
                                    

*Nikki's pov*

 Ik loop naar binnen en doe de deur achter me dicht. Ik leun tegen de deur aan, ik zak door mijn knieen en ga op koude vloer zitten. Bijna, bijna hebben we gezoend. En Eleanor heeft nog zo gezegt dat ik uit zijn buurt moet blijven. Maar wat is er nou zo slecht aan hem? Hij is super lief! Ondanks dat hij me erg bang maakte toen ik in de auto moest stappen. Hij is gewoon bezorgd, maar waarom ik?

Ik besluit om wat te drinken te pakken en naar mijn kamer te lopen. In het raamkozijn heb ik allemaal verschillende kussens neegelegd en ik ga zitten. Ik staar wat uit het raam, maar dan gaat de bel. Ik loop naar beneden, en kijk door het kijkgaatje van de deur. Er staan een knappe gespierde jongen met opgeschord bruin haar. Ik doe de deur open. Hij heeft een wit hemd aan met een lichte spijkerbroek er onder. In zijn achterzak hangt een rode doek en hij heeft bruine timberlands aan.

'Hey, jij bent Nikki toch?' Vraagt hij.

'Euhm, ja. En wie ben jij?'

'Dat doet er nu niet toe, ik zeg je alleen dat je bij Niall Horan uit de buurt moet blijven'

En weg was hij. Ik snap er niks van, waarom legt niemand mij uit wat er aan de hand is?  Uiteindelijk  maak ik maar wat avond eten klaar voor me zelf. Mama moet weer eens overwerken.

Als ik mijn eten op heb zet ik mijn bord in de vaatwasser en loop naar boven. Ik loop naar de badkamer en laat het bad vollopen. Zo, daar ben ik wel even aan toe.

Na drie kwartier besluit ik om mijn haar uit te spoelen en me af te drogen. Ik sla een handoek om me heen, en loop weer naar mijn kamer. Ik loop naar mijn kast om wat ondergoed te pakken. En net als ik mijn handoek wil laten vallen hoor ik een uguhm. Veschrikt draai ik me om. Daar staat Niall, grijnzend in mijn kamer.

*Niall's pov*

Net als ze haar handdoek af wil doen maak ik een kuch geluid. Verschrikt draait ze zich om en probeert haar lichaam de bedekken met de handdoek.

'Geen zorgen hoor babe, je ziet er goed uit' Zeg ik.

Ze geeft me een boze blik, en ik grijns. Ze wenkt dat ik de kamer uit moet, dus ik gehoorzaam maar. Ik loop naar de gang, en ze duwt de deur met een klap dicht. Na een paar minuten doet ze de deur weer open, ze heeft een blauw trainingspak van adidas aan. Haar haar zit in een slordige knot, maar dat staat dr goed. Ik zie dat ze flapoortjes heeft, niet heel erg. Maar een klein beetje. Het past wel bij dr, het maakt haar schattig. Ik ga op het bed zitten en klop op de plek naast me. Ze komt naast me zitten. Dan stelt ze de vraag waar ik zeker geen antwoord op wil geven.

'Waarom zegt iedereen dat ik uit je buurt moet blijven, en wat is je verleden?' Vraagt ze zacht.

Ik zwijg en kijk haar aan.

'Ik verdien een antwoord!' Schreeuwt ze nu.

Ik zwijg weer en sta dan op.

*Nikki's pov*

Hij staat op en loopt weg. Hij loopt gewoon weg? Ik hoor voetstappen op de trap en na een paar seconden word de voordeur hard dichtgeslagen.

Waar slaat dit nou weer op?

________________________________________________

Hooi allemaal!

62 mensen hebben het begin van mijn verhaal al gelezen! Woow! Supper bedankt allemaal! Dit betekend echt heel erg veel voor me!

ik wilde even duidelijk maken, dat dit verhaal NIET over mij gaat. Beeld je maar een onopvallend schoolmeisje in, die nooit een blik van jongens geschonken werd. En nu isneens aandacht krijgt van de hotste, maar misschien ook wel gevaarlijkste(?) jongen van de school.

Nogmaal heel erg bedankt allemaal! Hope you guys like the story for so far!

XoXo Noes

One day (dutch Niall Horan)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu