Chapter 8

1K 31 0
                                    

*Niall's pov*

We lopen hand in hand naar de volgende les. Ik voel me zo gelukkig. Ik heb niet het gevoel van: Zo, ik heb er weer een gescoord hoor. Nee, zo voel ik me totaal niet. Ik heb het gevoel, dat gevoel. Alsof zij het meisje van mijn dromen is.

*Nikki's pov*

Als we bij het lokaal zijn aangekomen, zie ik dat veel mensen naar ons staren, omdat we nog steeds hand in hand lopen. Ik snap echt niet dat mensen niet kunnen geloven dat Niall is veranderd. Iedereen doet wel geschokt. Dus ik wil nu echt wel weten wat er in zijn verleden is gebeurd. Maar ik moet geduld hebben.

Als de bel is gegaan heb ik nog een paar lessen en dan ben ik uit.

Samen lopen Niall en ik naar de auto. Hij zet me thuis af en gaat gelijk weer weg. Hij moest nog even langs een vriend.. Een paar dagen geleden heb ik contact opgezocht met de bloemenwinkel en ik zie dat ik een mail van de eigenaar heb gekregen.

Beste Nikki,
Wij zijn erg geintereseerd in jouw.
We willen je graag uitnodigen op een solocitatie gesprek.

Mvg,

Desirée Dores.

Ik ben erg enthousiast en stuur gelijk een mailtje terug. Ik mag morgen op gesprek komen. Even Niall een berichtje sturen of hij me wil brengen.

Ni, wil je me morgen naar mn solocitatiegesprek brengen -nik x

Niet veel later krijg ik al wat terug.

Tuurlijk babe, geen probleem x

Ik merk dat er een glimlach op mijn gezicht verschijnt. Ik haat het dat hij me de hele tijd babe noemt. En toch vind ik het ook weer leuk. Ik loop naar beneden de keuken in, waar mijn moeder folders aan het lezen is. Ik vertel haar het verhaal en ze geeft me een kus op mijn voorhoofd.

'Ik ben trots op jou Nik, weet je dat?'

'Ja mam, dat weet ik'

Ik pak een appel en loop weer naar boven. Ik voel mijn telefoon in mijn broekzak trillen. Het is Eleanor. Ze vraagt of we vanavond samen uit eten gaan met Niall en Louis. Ik vind het lief van dr dat ze Niall een kans geeft. Ze zegt dat het met Niall al geregeld is, dus ik kan geen nee meer zeggen. Ik krijg ook nog een bericht van Niall.

Kom je half 7 ophalen x

Is goed, zie je dan x

Ik heb geen idee wat ik moet aantrekken, dus ik ga voor een simpel zwart jurkje, met lage pumps. Ik ben namelijk al zo lang.

Als het eindelijk tijd is hoor ik de bel gaan. Ik hoor dat mijn moeder open doet, dus ik besluit maar om naar beneden te gaan. Daar staat Niall, in een pak. Oh my lord. Wat staat een pak hem goed. Ik zie dat hij naar me staart dus ik moet blozen. Gelukkig val ik niet weer van de trap af. Dat zou echt awkward zijn. Ik ga naast Niall staan. We zijn nu even groot. Uiteindelijk stappen we in de auto en zwaaien we mijn moeder nog even uit.

'Je ziet er fantastisch uit Nik' Begint Niall.

'Jij mag er anders ook wel wezen hoor' Zeg ik glimlachend.

Ook Niall moet lachen en uiteindelijk zijn we bij het restaurant aangekomen. Ik zie Louis en Eleanor al zitten. Ze begroeten ons en we bestellen wat te drinken. De avond loopt verrassend goed, en na het toetje besluiten we afscheidt te nemen. Niall en ik gaan nog naar een of ander feestje en daarna zou hij me thuis afzetten.

Als we zijn geariveerd op het feestje, zie ik alleen maar sjieke mensen.

'Zie ik er niet te slordig uit zo?' Vraag ik onzeker aan Niall.

'Tuurlijk niet, je bent perfect' Zegt hij.

Ik geef hem een kus, en we lopen verder de zaal binnen. Het is een feestje van een of ander familielid van Niall. Zodra we een paar minutjes binnen zijn word er al gelijk een glas champagne in mijn hand geduwd. Een glaasje kan geen kwaad, denk ik bij me zelf. Maar een, worden er al gauw twee. En voordat ik het weet is de drank naar mijn hoofd geschoten. Na een tijdje voel ik me duizelig worden. En belsuit Niall om te gaan. Ik hang om hem heen, want lopen kan ik al niet meer zelf. Niall moet lachen en zegt.

'Nooit gedacht dat je zo grappig zou zijn als je dronken bent'

'Whaat?! Drwonken, iwk ben nwiet drwonken' Zeg ik met een dubbele tong.

*Niall's pov*

Ze is zo dronken als maar zijn kan. En ze is zo grappig. Ze kan niet eens meer normaal praten,  en toch is ze heel een verhaal aan het vertellen wat ik totaal niet kan verstaan. Ik besluit om maar een taxi te bellen en mijn auto hier te laten. Ik heb namelijk ook wel het een en het ander op. Als de taxi is aangekomen stappen Nikki en ik in. Ik heb de deur nog niet eens dichtgeslagen of Nikki valt al tegen me aan in slaap. Wat is ze toch schattig als ze slaapt..

________________________________

Heeeey Guys!

Sorry voor het ontiegelijk saaie hoofdstuk. Ik ben eventjes Koos inspiratieloos :')

Over de 100 reads alweer! Heel erg bedankt allemaal! Ik beloof dat het volgende hoofdstuk spannender word!

Xoxo Noes

One day (dutch Niall Horan)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu