Chapter 25

744 25 0
                                    

*Nikki's pov*

'Ni, waar gaan we naar toe? We kunnen toch niet zomaar weg gaan?! El is er ook nog..' Zeg ik verward.

'Dat kunnen we wel' Zegt Niall met een grijns op zijn gezicht.

We lopen naar de gang en Niall geeft me mijn jas aan. Aarzelend trek ik 'm aan en we lopen naar buiten. Niall houd de deur van zijn auto open en ik stap in. Ook Niall stapt in en we rijden weg. Ik zie dat hij iemand een berichtje stuurt, en ik probeer mee te lezen. Maar hij heeft het berichtje al verstuurd..

*Louis' pov*

Ik heb net het berichtje van Niall binnen gekregen.

'Ssssshht!!! Ze komen er aan, iedereen verstoppen!!' Schreeuw ik boven het lawaai uit.

Er zijn best veel mensen. Nichten en neven, vrienden en vriendinnen. De enige persoon die nog mist is Eleanor. Waar blijft ze nou? Ineens hoor ik gefrommel aan de deur. En iedereen is dood stil. Net als we op willen springen en surprise willen roepen, hoor ik een stem.

'Ik ben het maar.'

Het is de bekende stem van Eleanor. Ik wenk dat ze bij mij achter de bank kan gaan zitten. Zodra ze me ziet verschijnt er een lach op haar gezicht. We geven elkaar een kus, en wachten af todat Nikki en Niall komen. Dat lijkt wel uren te duren.

*Nikki's pov*

Het is pikken donker, en ik heb geen idee waar we zijn. Niall heeft de auto gepakeerd en we staan voor een verlaten huis. Wat is dit nou weer voor onzin? Hij had toch een verrassing? Niall kijkt me nog even aan voordat hij de deur open doet. We stappen naar binnen, Niall doet het licht aan en ineens hoor ik geschreeuw.

'SURPRISEEEEE!!!'

De eerste mensen die ik zie zijn El, Perrie, Zayn en Lou.

Wat verschrikkelijk lief dit! Ik geef iedereen een knuffel, en dan gaat de muziek aan. Raar, vanaf de buitenkant is het een lelijk en verlaten huis. Maar vanaf de binnenkant is het net een discotheek!

El, Perrie en ik zijn lekker aan het dansen. En om ons heen zijn nog 'andere' vrienden. We gaan helemaal los, maar dan ineens stopt de muziek.  Iedereen richt zijn hoofd naar het podium waar een draaitafel en een dj staan. Ik zie Niall er bij staan met de grootste grijns op zijn gezicht.

'Euhm, ik weet niet zo goed hoe ik dit moet doen' Brengt Niall er zenuwachtig uit.

'Nikki, wil je even naar voren komen.'

Iedereen kijkt me aan en Perrie geeft me een zetje naar voren. Ik stap blozen het podium op en pak Niall's hand aan. We staan samen op het podium. Ik verdrink in zijn mooie blauwe ogen, net als de eerste keer. Toen we elkaar ontmoette.

'Nikki, vandaag ben je eindelijk 18 geworden. En ik wilde je wat speciaals geven. Ik had geen idee wat. Todat het perfecte cadeau in mijn hoofd op plopte.'

Hij pakte wat uit zijn zak vandaan, en ging op één knie zitten. Wat?! Hij gaat me toch niet ten huwelijk vragen he? Daar zijn we nog veel te jong voor!

'Je denkt nu vast: Wat gaat hij nou doen?! Maar nee Nikki, ik ga je niet ten huwelijk vragen. Bij deze vraag ik je officeel. Wil je mijn meisje zijn, forever and always?'

Ik sla mijn handen voor mijn mond en schut dan ja. Niall schuift de ring om mijn vinger en ik vlieg hem om zijn hals. We zoenen en de muziek gaat weer aan.

'Ik hou van je' Fluister hij in mijn oor.

'Ik ook van jou Niall. Forever and always!' Zeg ik terug.

....

Na een tijdje kwam er drank tevoorschijn en bijna iedereen was dronken. We hebben gedanst en gek gadaan. En god mag weten wat er die avond allemaal gebeurd is.

__________________________

Sorry voor het lange wachten iedereen!

HET CONCERT WAS SUPER GEWELDIG ALLES BIJ ELKAAR!! JSUXVWBDKSBSLAPWLSL..
IK WIL TERUG!!!!

Over de 640 reads!! Jullie zijn geweldig!!

Xoxo Noes

One day (dutch Niall Horan)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu