*Nikki's pov*
'Hwalloow, mwet Nwiall'
Hij neemt op?!
'Niall met mij, waar ben je ik maakte me zo'n zor-'
'Nwikki, bel me niet meer, je bent bweter af zonder mij'
'Wat, hoe kan je dat nou zeggen?!, je bent dronken, je weet niet wat je zegt Niall!'
Ik hoor harde muziek op de achtergrond en toen kreeg ik kippenvel, Ik hoorde een zeurderige meidenstem zeggen: Schatje, hang nou op!
Ik wist het, hij heeft iemamd anders. Maar hij had het niet uitgemaakt. Als hij jou even duidelijk was geweest.. Maar dat had het waarschijnlijk niet minder pijnlijk gemaakt.
'Weetje wat Niall, je bent een klootzak, I cared about you! En dat weet je! Ik heb me zo'n zorgen om jou gemaakt of je nog wel zou leven. Maar jij! Jij zit gewoon in discotheken, lekkere chickies te scoren! Weetje wat, Jij bestaat niet meer voor mij!' Schreeuw ik huilend in de telefoon.
Ik hang op en gooi mijn telefoon van het bed af. Met lange halen huil ik, en het stopt niet. Uiteindelijk huil ik mezelf in slaap.
*Niall's pov*
Na de woorden 'Jij bestaat niet meer voor mij' Was ik gelijk nuchter. De drank deed niets meer. Met een verdrietig en verbaast gezicht kijk ik naar mijn telefoon.
'Gedumpt Ni?' Schreeuwd Liam boven de muziek uit.
Ik duw boos het meisje van me af en loop de VIP ruimte uit. Weg van hier. Zodra ik buiten ben twijfel ik geen moment en bel Louis op. Ik pak mijn telefoon en tik zijn naam in. Hij gaat over, een teken dat zijn telefoon aan staat.
'Met Louis' Hoorde ik een slaperige stem zeggen.
'Lou met mij'
'Niall?! Ben jij dat?! Jezus man we hebben je overal gezocht. Waar zit je?!'
We? Dus Nikki is echt naar me opzoek geweest? Shit man, ik moet er echt voor zorgen dat het goed komt! Ik kan niet zonder dat meisje!
*Louis' pov*
'Lou, ik heb het verkloot..' Zegt hij droevig.
'Wat?, wat is er aan de hand Niall'
'Ik heb het verkloot, bij Nikki. Ik wa.. was in een dis.. disco en, en, en' Zegt hij hakelend.
'Ni, doe rustig. Waar zit je, ik kom naar je toe!'
_______________________
haai guys!
Bijna hemelvaart!!
Kan ik lekker aan mn story werken!
Hope you enjoy!Xoxo Noes
JE LEEST
One day (dutch Niall Horan)
FanfictionNikki Hilds, 17 jaar woont in Ierland Ze is pas naar Mullingar verhuisd met haar moeder. Ze mist haar vader heel erg en twijfelt of ze wel de goede keuze heeft gemaakt. Ze mocht kiezen, of bij haar vader blijven, of met haar moeder meegaan naar Mul...