Chapter 30

740 23 3
                                    

Omg jongens, ik heb 1K reads!!! Voor sommige is het niet veel, maar voor mij wel! Super duper bedank! Als jullie vinden dat er iets veranderd moet worden aan het verhaal, tell me! :)

______________________________

*Niall's pov*

We zitten in de auto onderweg naar het winkelcentrum, spulletjes kopen voor de kleine. We hebben volgendeweek een afspraak om een echo te laten maken, samen met Eleanor. Beide zitten ze nu op de 4 en een halve maand. Stiekem ben ik wel een beetje zenuwachtig.. Gelukkig heb ik de baan bij m'n vader gekregen. Doordat Nikki zwanger is, word de band tussen mij en m'n ouders steeds beter. We hebben weer contact. En nadat we een echo hebben gemaakt gaan we bij ze op bezoek, zodat ze Nikki kunnen ontmoeten.

Nikki's moeder wil niks meer met ons te maken hebben, dus ik ben extra blij dat ik nu weer contact heb met mijn ouders.

Ik merk dat Nikki verdrietig is, dus ik zet de auto aan de kant. Nikki kijkt me vragend aan.

'Kom is hier' Zeg ik terwijl ik Nikki in een knuffel trek.

Ze begint te huilen. Ik trek haar stevig tegen me aan en kalmeer haar.

'Ik wil gewoon dat ze er bij is, hier hoort mijn moeder bij te zijn' Snikt ze.

Ik trek haar stevig tegen me aan, en laat d'r uitpraten.

'Nik, het komt wel goed. Ik snap dat je je moeder er bij wilt hebben, maar je hebt mij toch?'

Ze geeft me gelijk en we geven elkaar een kus.

...

Als we kleding en babyspullen hebben gehaald, besluiten we een ijsje te gaan halen. Als we een ijsje hebben gekocht, komen we El en Lou tegen.

'Heey jongens, ook babyspullen aan het kopen!' Zegt Lou enthousiast.

'Ja, we hebben echt zulke leuke dingen gekocht! Echt schattig, alles is zo klein!' Zegt Nikki uitgelaten.

Ik ben blij dat ze zich weer wat beter voelt..

'Gaan jullie morgenavond mee stappen? En wees maar niet bang Nik, El gaat ook niet drinken' Zegt Lou knipogend.

Ik kijk Nikki vragend aan, en ze kijkt aarzelend naar Eleanor, die weer hevig ja schud. Uiteindelijk stemt ze in, en hebben we morgenavond bij mij thuis afgesroken.

*Liam's pov*

Ik scroll door mijn contactenlijst. Ineens zie ik de naam Niall staan. Dat bedenkt me ineens, dat ik nog 'wraak' op hem moet nemen. Ik had ergens gehoord dat hij morgen naar die nieuwe discotheek gaat. Samen met dat grietje van 'm. Want ze zijn weer bij elkaar hoor, de tortelduifjes..

Ik ga Niall morgen gewoon pijn laten voelen, dat krijg je er van als je mij belazert..

...

*Nikki's pov*

'Ni, schiet nou eens op! Lou en El zijn hier al over vijf minuten!' Schreeuw ik door de badkamerdeur heen.

Die jongen doet nog langer over zijn haar dan ik. En ik ben al een half uur bezig!

Ik heb er zin in! Maar ik vind het wel jammer dat ik niks mag drinken.. Ben ik eindelijk 18, en mag ik legaal alcohol drinken. Kan het nog niet.. Maar ja, had ik maar niet zwanger moeten worden.. Stiekem moet ik een beetje lachen om mezelf, want ik vind het niet eens zo erg om zwanger te zijn. Zowieso wilde ik wel een kind met Niall. Alleen niet zo vroeg. Eerst trouwen enzo.. Maar dat zit er niet in.

Ik hoor het getoeter van Louis' auto, en Niall zwaait de badkamerdeur open. Ik zie dat hij een roze kuif heeft en plas bijna in mijn broek van het lachen. Het staat hem eigenlijk wel goed.

'Speciaal voor jou!' Zegt hij grijnzend terwijl hij me een kus geeft.

....

El en ik zijn aan het dansen, en Niall en Louis zitten aan de bar. De muziek galmt door mijn hoofd heen. Na een tijdje heb ik dorst en ga ik wat te drinken halen. Ik wring me tussen de plakkende lijven en loop naar de bar. Ik zie dat Niall al een cola heeft besteld en ik geef hem dankbaar een kus.

Ineens stijgt de warmte naar mijn hoofd en ik krijg het ontzettend benauwd. Ik besluit even een frisse neus te halen.

'Moet ik even met je mee gaan babe?' Vraagt Niall.

'Nee hoor, blijf maar hier. Ik ben zo weer terug!'

Niall twijfelt nog even, maar blijft dan toch staan. Ik zoek mijn weg tussen de mensen door. Zodra ik naar buiten stap, kan ik eindelijk weer normaal ademen. Maar dan krijg ik de schrik van mijn leven. Ik zie iemand staan. Is dat Liam?!

One day (dutch Niall Horan)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu