HARRY'S POV
Niall sa dlho nezdržal, pretože podľa jeho slov "prišiel za Eddiem, aby s ním prešiel text, ktorý napísal", a keďže "Eddie" nebol doma a on nemal čas čakať ho celý deň, po dobrej pol hodine zase odišiel. Louis sa hneď po jeho odchode opäť chopil príležitosti a začal ma presviedčať, aby sme si skrátili čakanie partičkou Scrabble, no vážne som na to nemal náladu. Miesto toho som šiel do zadnej časti domu, kde sme mali bazén, aby som si mohol prečistiť hlavu. Zhodil som zo seba všetko oblečenie a skočil do vody po hlave, keďže to bol jediný spôsob, ako som dokázal prekusnúť tú zimu, ktorá vás obklopí, len čo si namočíte čo i len prst na nohe. Hneď som aj začal plávať dĺžky a postupne z mysle dostával všetky myšlienky, takže ma celkom prekvapilo, keď po dobrej hodine sa na okraji bazéna zjavil pár nôh. Vynoril som hlavu a priplával až k Louisovi, ktorý na mňa znepokojene hľadel.
"Nemal by si plávať nahý," poradil mi s predstieraným úsmevom.
"Prečo, veď si ma už videl," mykol som plecom.
"A čo keby som bol Edward?"
"Som si istý, že aj ten vie, ako vyzerám nahý," povedal som presvedčene, čo ma však donútilo zamyslieť sa. "Myslíš, že Edward má taký istý-..."
"Nemyslím," odpovedal mi skôr, než by som vôbec stihol dokončiť vetu.
Potriasol som hlavou, aby som z nej dostal vizuálnu predstavu Edwardových chúlostivých miest a dvihol zrak späť k Louisovi. "Ale neprišiel si sem preto, aby si mi povedal, nech si oblečiem plavky."
"Nie," prisvedčil mi.
"Tak čo sa deje?"
Chvíľu na mňa hľadel, akoby zvažoval, či mi môže povedať pravdu a nakoniec zvesil plecia. "Edward. Čo ak sa stratil? Nemali by sme ho ísť pohľadať?"
"Čo sa oňho tak strachuješ? Nie je to tvoj brat," prevrátil som očami.
"Nie, ale je to tvoj brat." Jeho prísny pohľad ma celkom prepaľoval. "Si za neho tak trochu zodpovedný."
"Dobre," vzdychol som a vzoprel sa na rukách o okraj bazéna, aby som mohol vyliezť von. Z uší som si vytrepal vodu a zatriasol vlasmi, načo sa Louis zháčil a okríkol ma. Len som sa zaškeril, vzal si zo zeme svoje odhodené oblečenie a vybral sa za ním späť do domu, pričom po ceste som si zo skrine vybral osušku, do ktorej som sa omotal.
"Daj mi desať minút," ozval som sa, keď sme vošli do obývačky a vybehol som hore schodmi do izby, aby som sa mohol obliecť.
S ešte stále vlhkými vlasmi som sa opäť vrátil dole a ignorujúc jeho netrpezlivé frflanie som sa natiahol po kľúče na stolíku. Akurát vo chvíli, keď som otvoril vchodové dvere, pred naším domom zastala motorka, na ktorej sedel Edward so širokým úsmevom. Sledoval som ho, očakávajúc nejaké vysvetlenie, alebo aspoň pozdrav, no nezdalo sa, že by si nás vôbec všimol. Ruky spustil z držadiel, no ostal sedieť na motorke a s tým prihlúplym úsmevom hľadel pred seba. Musel som si odkašľať, aby som na nás upozornil a jeho od ľaku trhlo.
"Nevidel som vás," oznámil nám miesto pozdravu a ja som nadvihol obočie.
"Všimli sme si."
Konečne zliezol z motorky a vyhýbajúc sa môjmu či Louisovmu pohľadu, vybehol hore schodmi a prešiel okolo nás do domu. Namosúrene som za ním zavrel dvere a otočil sa s hrozivým výrazom v tvári, pripravený vynadať mu za to, že mi ničí povesť svojim ošahávaním fanúšičiek, no skôr, než by som vôbec vydal hláska, rozbehol sa Louis za ním s nadšeným výkrikom: "Ty si so mnou zahráš Scrabble, však?"
YOU ARE READING
Double the Trouble [SK]
FanfictionHarry Styles má dvojča, o ktorom nevedel až do svojich osemnástych narodenín. Jeho príchod do Londýna komplikuje mnohé veci, ale hlavne Harryho život. * "Kde je Harry?" "Ja som Harry," odvetil som, nasledujúc Louisa do obývačky a zatiaľ čo on si sad...