0.1

25.7K 656 232
                                    

Benim adım Büşra coşkun son sınıf tıp öğrencisiyim. Ve babam uluslar arası şirket sahibi. Annem ise evhanımı ailenin tek çocuğuyum. Babama katlanma sebebimde annemdi.

Babam gene yurt dışına iş görüşmesine gitti. Bende yarı tatilin tatını çıkartıyorum. Tabi babam gittiği yere bizi kalıcı çağırana kadar. Bu ne okulum bitmek üzereyken mi? Esyalarımızı toplayıp jettimize bindik. Yolda giderken internet üzerinden yeni okuluma kayıt yaptım. Babamdan nefret ediyorum. Herşeyimi altüst ediyor. Kitap okuyarak uyuyakalmışım. Uyandığımda inmek üzereydik. Ve inip yeni evimize gittik . Yarın babamın sirketine gidicektik. Yeni odam çok güzeldi . Ama bu babama olan nefretimi değiştirmez. Sabah kalktığımda üstümü değiştirdim. Kahvaltı yapıp şirkete geçtik. Babamla yolda giderken hiç konuşmadım. Şirkete girdiğimizde babam bir odaya girdi. Banada bir odaya geçmemi söyledi. Yeni ortağıyla  konuşaçakmış. Ordaki çalışan kadın beni bir odaya soktu. Ama bune burda 7 tane erkek var . Oda ise bilardo masası bowling playstation vb oyun ailetleri vardı oda gerçekten çok büyüktü ve çikolata çeşmesi bile vardı. Beni farkedince bir çocuk yanima geldi.
X -u yeni bir kız sekreter felan mısın?
Y- yok ya değildir.
Z- aynen sekreter tipi yok
A- kıza sorsanız daha kolay olur
B- sağol yoongi hyung
C- hala konuşuyorsunuz soralım hadi
J- tamam sizin sorucaginiz yok ben sorarım. Senin burda ne işin var?
X- jungkook öyle sorulurmu az kibar ol
Jungkook: sorulur jin . Ama soruma cevap alamadım.
Büşra: konuşmama izin verseydiniz söylerdim.
Yoongi: atarlı , ımmm sevdim.
Jin: susunda kız adını söylesin
Büşra: sonunda , adım büşra coşkun ve evet eser coşkun kızıyım.
Jungkook: demek babamın ortağının kızısın
B- ben park jimin tanıştığımda memnun oldum.
Y- bende jung hoseok
Z- bende kim taehyung
Yoongi: bende min yoongi
C- bende kim namjoon
Jin: bende kim seokjin
Jungkook: ve bende jeon jungkook
Büşra: siz kardeş misiniz?
Jin: akrabayız tabi ben namjoon ve taehyung kardeşiz diğerleri tek çocuk
Taehyung: kaç yaşındasın?
Büşra : 23
Taehyung: nerdeyse hepimizle yaşıtsın okuyor musun ?
Büşra: evet .......okulu ( okulu siz hayal edin)
Taehyung: bizde orda okuyoruz ama daha önce seni hiç farketmedim.
Büşra : doğaldır babam burdaydı ben türkiyedeydim. Babam buraya gelmemi isteyince geldim.
Jimin: hangi sınıftasın
Büşra : a sınıfı
Taehyung: bizde o sınıftayiz. Ve sen sınıf öğretmenini tanıyor musun?
Büşra: hayır yakında tanırım
Jimin: hiç gerek yok çünkü tam karşında. Tanıştırayım sınıf öğretmenimiz bay jeon

Ne bu ukala benim sınıf öğretmenim mi???

Zorunlu hayat ; jeon jungkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin