Beni hemen masadan kaldırdılar spor salonuna götürdüler .
Büşra: bu chen kim ki adam gibi anlatın
Jimin : lee chensuu ( Exo daki tatlı chen le ilgisi yok) rakip firmalardan birinin oğlu ve jungkook ile bir düşmanlığı var sürekli jungkook un peşimde senin geldiğin gün oda buraya geldi . Jungkook da okul değiştirmekten sıkıldığı ve senin burda okuyacağını öğrenince okul değiştirmedi.
Büşra: anladım.
Jimin : büşra neden o hastene sence jungkook u tuzağa düşürmek için ?
Büşra: onu anladım . Chen nin hastanesi olduğunu jungkook biliyor mu?
Jimin : hayır
Büşra: lütfen jungkook a söylemeyin ne olur
Tae: ama Büşra senin için kötü olabilir .
Büşra: bare benim söylememe izin verin hem chen bana en fazla yapabilir ki?
Jimin: chen be kadar tehlikeli biri bilmiyorsun
Büşra: bana bir şey yapamaz merak etmeyin ve tamam orda çalışmam ama hastaneyi görmeme izin verin bare
Tae: ama bizde seninle geleceğiz tamam mı ?
Jimin: tae haklı bizde gelicez herşeye karşı hazır olmalıyız . Seni tehlikeliye atamayız .
Büşra: uff peki hadi sınıfa gidelim jungkook başkanı açıklayacak çok heyecanlıyım .
Jimin : seni seçicek niye heyecanlanıyorsun ki?
Büşra: uff sen ne anlarsın kaç kere Başkan oldun ki ?
Jimin : yalnız ben 9 yıllık başkanlık yaptım.
Büşra: tamam sustum.
Tae: hadi gidelim artık.Sınıfa geçtik. Jungkook gelmemişti daha of niye gelmedi ki ?
Tae: kendini bu kadar sıkma
Büşra: elimde değil
Tae: kızım erkekler hep sevdikleri kişileri seçerler
Büşra: desteğin için teşekkürler 😊Tae sıkıldığımı anladığı için yanıma oturdu . Sonrada Jungkook gelmişti . Sıraya oturdu. Çok garipti. Mutluydu. Oysa bana hala tripli sanıyordum. Ders işlemeye başladık. Son beş dk kalmıştı.
Jungkook: arkadaşlar başkanı ve bayan jung un tabiriyle kötü haberi eminim hepiniz çok merak ediyorsunuzdur . Ama ilk denemeleri açıklayayım.
3 e kadar herkesi söyledi. Sadece tae jimin ve benim ki söylenmemişti. Keşke 2. Ve 3. ye de baksaydım.
Jungkook: evet son üç kişi ilk üçüncüyü açıklayayım.
Zil çalmıştı.
Jungkook: eee artık denemelere okulun haber duvarından bakarsınız ve kötü haberse öğretmeniniz bayan jung un bugün son günü başka bir okula transfer edildi.
Bu mu kötü haber şuan resmen kurban kesiceğim
Jungkook: Büşra odama gelir misin senle kantin de olanları konuşacağım
Rian: Hocam dikkat edin kocası sizi görüp kıskanıp sizi dövmesin
Jungkook: Rian yaptığın şaka hiçte konik değildi . Ama merak etme eşi beni dövemezJungkook sınıftan çıktı. Tae sadece beni duyabileceğim şekilde konuştu.
Tae: kendini dövebilirse tabi
Büşra:sus biri duyacak şimdi neyse ben gidiyorum.Kalkıp odaya gittim. Girer girmez kapıyı kapattı. Koltukların birine oturdu. Bende onun tam önündeydim.
Jungkook: herkese söylemen iyi olmuş kimse daha sana yaklaşamaz .ama kötü birşey oldu. Chen denen şerefsiz bizim evli olduğumuzu biliyor. Bu yüzden yanından iki dakika bile ayrılamazsın.
Büşra: ama hastane staj
Jungkook: boşver sadece ben hastan olurum
Hatta şuan kendimi çok hasta hissediyorum.
Büşra: jungkook çoçuk gibi davranma
Jıngkook: ama ben hastayım doktor iyileştir beni
Büşra: jungkook dersim var bi de gerçekten bayan jung gidiyor mu?
Jungkook: evet atandı .Telefonum çalmaya başladı . Açtım.
X: merhaba efendim biz seol özel tıp hastanesinden arıyoruz bu gün gelicek misiniz ?
Büşra: evet
X: peki efendim iyi günler
Büşra: size de iyi günlerTelefonu kapatıp cebime koydum.
Jungkook: kim aradı ?
Büşra: hiç hastane
Jungkook: uff gitmesen olamaz mı ben oraya gelemem
Büşra: bu yüzden tae ve jimin benimle geliyor .
Jungkook: yine de gitmesen olmaz mı?
Büşra: jungkook ya gidicem hem ben dersime geç kalıyorum .Odadan hızlıca çıkıp sınıfın kapısına geldim içeri girer girmez konfeti patladı . Ve bağırma sesleri yükseldi.
Tae: tebrik ederim başkanım
Jimin : bana dondurma Makinesi olmazsan seni başkanlıktan attırırım ona göre
Tae: jimin saçmalama
Min hoo: tebrik ederim En iyi sınıf başkanı olucaksın tabi benden sonra .
Büşra: teşekkür ederim ama bir şey söylemek istiyorum. Senin Başkan olmanı istiyorum.
Min hoo: neden ?
Büşra: çünkü buradaki herkesi tanıyorsun neye ihtiyaçları var biliyorsun . Başkanlığa en uygun kişi sensinZaten bayan jung gidiyor Başkan olmama gerek kalmamıştı. Hepimiz onu kutladık. Okul bitince oraya jimin ve tae la gidecektim . Ve kabul etmeyecektim. Beni almak için eve geldiler daha fazla gecikmemek için hızlıca yola çıktık. Hastanenin önünde kaza olduğunu gördük. Bir çok kişi giriş yerindeydi .bizde geçtik . Ama bir anda birkaç silah sesi patladı. Ardından herkes kaçışmaya başladı . Bende ne olduğunu anlamadan bir silah sesi daha duyuldu. Bağırma sesleri yükseldi. Ama bu sefer kendimi çok yorgun ve ağır hissediyordum. Son duyguğum sesler ise
"Hayır hayır hayır" , " Büşra uyan Büşra!!" , "jimin büşra vuruldu" idi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorunlu hayat ; jeon jungkook
Fanfictionbabamdan bir gram sevgi görmediğim gibi hayatımıda mahvediyordu. bana sadece kendi istediklerini yaptırıyordu. ama ilk defa zorlukla yaptığım şey beni mutlu mu edicekti ?