0.23

6K 339 40
                                    

Şirkete gelmiştik. Niye burası ?

Büşra:Jungkook niye buraya geldik.
Jungkook: yüzleşmen için
Büşra: neyle ?
Jungkook: alilenle

Susmayı tercih etmiştim. Ve yine sözde ailemin yaptıkları geldi aklıma. Arabadan indik . Yukarıya çıktık. Tamda babamın odasının kapısına gelmiştik . Çalışanlara aldırmadan elimi tuttu. Ve sadece benim duyabileceğim şekilde kulağıma fısıldadı.

Jungkook: tek başına ailenle yüzleşmelisin
Büşra: hatırlatırım sözde annem ve babam beni burda bırakıp Türkiye ye döndüler .
Jungkook: yanılıyorsun gitmediler .
Büşra: jungkook yapmak istemiyorum. Yapmak istesem de tek başıma yapamam .
Jungkook: Büşra saçmalama hem daha benim çok işim biraz acele etsene !!
Büşra: jungkook bazen düşünüyorum sana nasıl aşık oldum ben diye
Jungkook: bak hala konuşuyor hadi git yüzleş ve gel !

Korksamda bunu yapmalıydım. Jungkook un elini bıraktım. Odaya yavaşça girdim. Sanırım deliriyorum. Çünkü babamla annemi sarılırken görüyorum. Hayatımda ilk kez babam anneme böyle sarılıyor.

Babam: Büşra kızım
Annem: kızım inan ki herşey senin içindi.
Büşra: siz birbirinizi seviyor musunuz ?
Annem: kızım bunu nerden çıkardın?
Büşra: anne baba sizi ilk defa birbirinize sarılırken görüyorum.
Babam: sen bizden gidince evlenince ailenin dağıldığının farkına vardık. Ve eski seninle olan iyi günlerimize dönmeye karar vermiştik. Ama sen bizden nefret ediyorsun .
Annem: üzgünüm kızım.
Büşra: herşey benim evlenmemle mi oldu?
Annem: kızım
Büşra: keşke daha önceden karşı çıksaydım.
Babam: kızım böyle yapma
Büşra: ben bunca yıl aile olabilmek hep beraber olabilmek için uğraştım. Ve şimdi sizden nefret edince mi oluyor ?
Annem: kızım
Büşra: anne baba bölmeyin sadece dinleyin. Bir kerelik olsun beni dinleyin !
Annem: kızım bizi affet

Kapıyı açtım. Jungkook un elini tutturarak yanıma çektim.

Büşra: sizi affedeceğim çünkü ilk defa bana zorla yaptırdığınız bir şey beni mutlu etti.

Annem bana sarıldı . Dayanamadım kokusu özlemiştim bende sarıldım. Ardından babamda sarıldı . İşte şimdi gerçek bir aile tablosuna sahiptik .

Jungkook: efendim sizi bölüyorum ama bizim gitmemiz gerekiyor .
Babam: tamam ama kızıma daha yeni ulaştım. Bizden çok ayırma
Jungkook: peki efendim.

Gülümseyip ayrıldım. Arabaya binene kadar Jungkook un elinden tutmuştum.

Büşra: Jungkook teşekkürler
Jungkook: teşekkürler etmene gerek yok sonuçta kocalık görevimiz .
Büşra: gerçekten teşekkürler
Jungkook: teşekkür etme onun yerine öp
Büşra: pislik her an her fırsatı yakalıyorsun .
Jungkook: sadece öpeceksin çok zor bir şey değil
Büşra: jungkook!!!
Jungkook: uf peki 😔😔😔

Dayanamadım yanağından öptüm. Bana döndü
Ve dudaklarıma kısa bir buse kondurdu.

Jungkook: işte şimdi gidebiliriz .

Az da olsa utanmıştım. Sıkıcı geçen yarım saatin ardından susamıştım.

Büşra: jungkook çooooook susadım.
Jungkook: arkada su var .
Büşra: tamam

Arkamı dönüp suyu aldım. Üstün de seni seviyim yazıyordu . Bu ne şimdi?

Büşra : bu ne ?
Jungkook: senin için nasıl?
Büşra: jungkook arabayı sür ve konuşma !!

Sahil gibi bir yerde durmuştuk.

Jungkook: hadi gidelim .
Büşra: jungkook buraya neden geldik ?
Jungkook: soru sorma hadi gidelim.

İlerlediğimiz de iskeleye geldik . Bir çok gemi , vapur , tekne vardı. Ama bir tanesi çok garipti . Mavi süslerle süslenmişti. Pembe balonlarlada etrafı sarılmıştı. Ve beyaz gövdesinde  SENİ SEVİYORUM  yazıyordu . Gerçekten çok hoş görünüyordu. Millet sevgilisine be hazırlıyor jungkook ne hazırlıyor? Arkama baktığımda jungkook yoktu. Jungkook demişken jungkook yoktu. Yoksa beni bırakıp kaçtı mı? Telefonumu çıkartıp jungkook u aradım. Açmadı. Biranda biri gözümün üstünü kapadı . Elini gözümün üstüne koydu.

Büşra: jungkook sen misin?
X : sadece yürü

Sesi tanıdık ama çok sertti bildiğim seslere çok yakın bir o kadar da uzaktı . Ve elleri çok ince büyüktü. Korkmaya başlamıştım. 5 dk yürüyünce durduk .

X:burda bekle bir yere gitme ve yavaş yavaş ilerle .

Bu sefer sesi daha ince çıkmıştı. Sanki tae nın sesine benziyordu. Daha neler tae oppam bana böyle bir şaka bile yapmaz . Ama şimdi içime bir kuşku düştü .

Elini çekti. Kim olduğuna bakmak için döndüm . Ama çoktan gitmişti. Bu gün çok garib şeyler oluyor...

Zorunlu hayat ; jeon jungkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin