En mükemmel iki fandom 😍😍😍
Bence army ile exo-l etle tırnak gibi. Kardeşler biri olmayınca diğeri olmuyor.Yemeklerini yiyince kalktılar . Bende masayı topluyordum. Jungkook arkamdan bana sarıldı. Boynuma bir öpücük bıraktı.
Jungkook : hayatım kendini biraz fazla yormuyor musun?
Büşra: bunu hastaneden çıkar çıkmaz şey yapan adam mı söylüyor? Hem bitti zaten merak etme.
Jungkook: bu arada biliyor musun dün gece sabaha kadar çok güzel bir sesinin olduğunu farkettim.
Büşra: Jungkook bak bir daha dersen valla bir daha asla yapmam .
Jungkook: hayatım sakin ol.Ellerini itip içeri geçtim . TV yi açtım. Jungkook ta yanıma oturdu. Beraber komedi showu izlemeye başladık. Ama ben hiç eğlenmiyordum. Göz kapaklarım ağırlaşıyor heran uyutulacak gibi oluyordum. Ve uyuyakalmıştım.
Uyandığımda hala aynı yerdeydik. Benim kafam Jungkook un omzundaydı. O da uyuyordu. TV yi kapattım. Kalkıyordum ki Jungkook beni kendine çekti. Daha çok sarıldı.
Jungkook: biraz daha böyle kalalım .
Büşra: Jungkook hadi daha yarın okul var. Aaaa evet okul var. Sınavlar var. Ve ben staja gidemedim . Uf ya
Jungkook: sen hala gitmeyi mi düşünüyorsun ?
Otur oturduğun yerde . Bundan sonra bensiz nefes bile almıcaksın.
Büşra: Jungkook sence biraz abartıyor musun ?
Jungkook: daha dün yeni uyandın . Seni kaydedebilirdim . Bu yüzden bunun gibi bir şey olmasına artık izin veremem. Doğacak çoçuklarına ve bana doktorluk yap. Zaten şurda ne kaldı mezun olmana 2 hafta.
Büşra: hödüksün ama çok tatlısın yaJungkook a başımı gömdüm. 1 haftadır hasret kaldığım Kokusunu içime daha çok çektim.( Dün gece çok çektin amma)
Büşra: Seni çok sevdiğimi bir kez daha anlamış oldum. Ve iyiki babam beni zorla senle evlendirmiş .
Jungkook: sorma seninle uğraşacak bi deli ben vardım zaten bu yüzden verdi.
Büşra: odunsun ya2 hafta sonra~~~~~~~~~
Bu gün mezun oluyordum. Hemen hazırlanmaya başladım. Üzerime siyah bir elbise giydim. Jungkook erken çıkmıştı. Bu yüzden tae oppayla gidecektim. Jimin minhoo yla gidiyordu. Okula vardığımızda herkes bi yana dağıldı. Bende öyle etrafıma bakınırken yanıma chen geldi.
Chen: çok güzel olmuşsun
Büşra: teşekkürler
Chen : keşke yıldız kolyesi taksaydın
Büşra: niye ki ? Bu güzel bence
Chen: boşver hadi eğlenmeye bak .Chen gidince yanıma Jungkook geldi.
Jungkook: çok güzelsin benim için yıldızlar kadar parlaksın. Ve ben paylaşmayı sevmem . O yüzden erkeklerden uzak dur.
Büşra: yaaa ben niye erkeklere yakınlaşıyorum. Kızdırma beni !
Jungkook: çok tatlı oluyorsun ne yapayım ? Benim şimdi gitmem gerek sen kuzenlerimin , eunji ve minhoo nün yanından ayrılma
Büşra: peki Jungkook~~~2 saat sonra tam olarak mezun olmuştum. Ama düşenceli kocam sayesinde hastanede çalışmicaktım. Tek hastam o olucakmış.
2 hafta sonra
————————————————————————nedense karnım büyümüştü ama çok az ve bu gün bütün akrabalar bize geliyordu. Jungkook un kuzenlerinin hepsinin ailesi. Onun için hazırlanmaya başladım. Tatlıları yemekleri hazırladım. Jungkook ise hala gelmemişti. Kapı çaldı. Gelenler canım arkadaşlarımdı. Ama Jungkook gene yoktu. Bu çoçuk nerde ???Yoongi: zamanında geldik mi?
Büşra: evet de Jungkook nerde biliyor musunuz ?
Hoseok: biz senin yanında biliyorduk.
Eunji: annenler gelmedi mi?
Büşra: yok daha gelmediler .
Minhoo: ya benim gelmem doğru olur mu ki?
Jimin: ya bu kadar endişelenme hepimizin ailesi gelecek alt tarafı
Büşra: minhoo jimin haklı hem insan gelinini görmek istemez mi ? Merak etme çok güzel insanlar
Minhoo : pekiİçeri geçtiğimiz anda tekrar kapı çaldı. Bu sefer Jungkook un gelmesi umuduyla kapıyı açtım. Ama Jungkook değildi. küçük bir kızdı elinde çiçekler vardı.
Kız: Bu size bir abi gönderdi.
Büşra: teşekkürlerKız gitti. Bende içeri geçtim.
Jimin: kimden ?
Büşra: Jungkook' tandır.
Eunji: not yok mu veya kart
Büşra: var ama isimsiz
Tae: ne yazıyor ?
Büşra: bir şey sorcam siz tek tek beni sorguya mı çekiyorsunuz ? Hanginiz iyi hanginiz kötü polis?
Yoongi:çok espritüel bir kişisin . Hadi oku!
Büşra: "o gün geldiğinde mezuniyet gününden daha güzel olacaksın. Ama bu sefer kırmızıyla✨"
Sonunda da yıldız işareti var.Bir şey söylemelerine gerek kalmadan kapı çaldı. Gelen misafirlerdi. İçeri geçtiklerinde bende çiçeği sakladım. Sonra bende içeri geçtim.
Büşra: Jungkook hala ortalarda yok
Kayınannem: kızım Jungkook söylemedi mi?
O artık şirkette çalışacak . Bizde bunu ve mezuniyetinizi kutlamaya gelmiştik.
Kayınbabam: evet biliyorsun ki bizim yaşımız geçti . Artık bu işleri varis olarak Jungkook yapmalı.
Babam: Bu günde biraz fazla iş vardı. Ondan geçikmiştir.
Büşra: o zaman biz yemeğe geçelim.Birlikte yemek yerken kapı çaldı. Gelen Jungkook tu. Ve çok yorgun görünüyordu. Yemek salonuna geçtik. Yemekler bitince koyu bir sohbet başladı. Bayan ve bay park minhoo yu çok beğendi. Tabi eunji yi de min ailesi beğenmişti. Ben eunji ve minhoo tatlıları dağıtımı yaptık. Bu gün hem bizim
mezuniyetimiz hem de Jungkook un işini kutlanıyordu.Babam: biz artık kalkalım siz de çok yorulmuşsunuzdur.
Herkes evine gitti. Jungkook ta üstünü değiştiriyordu. Bu gün gerçekten bitkindi. Ona sarıldım. Sarılmaktan başka bir şey yapamıyordum çünkü.
Jungkook: Büşra iyi misin normalde üstün niye çıplak diyerek beni azarlaman lazımdı.
Büşra: kendini bu kadar işlere verme
Jungkook: merak etme senin çok güçlü bir koçan var. Şimdi bu süper müper kaslı yakışıklı kocanın kolları arasında uyumaya ne dersin?
Büşra: fazla abartmıyor musun derim. Ama hadi yat yorgunsun.Aşağı inip tabakları toplamaya başladım. Ve gene midem bulanmaya başladı. Birkaç gündür sürekli bulanıyordu. Hemen lababoya koştum. Uff niye böyleyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorunlu hayat ; jeon jungkook
Fanfictionbabamdan bir gram sevgi görmediğim gibi hayatımıda mahvediyordu. bana sadece kendi istediklerini yaptırıyordu. ama ilk defa zorlukla yaptığım şey beni mutlu mu edicekti ?