Arkadaşlar hikayenin başından beri bir çok yazım yanlışım oldu . Ve ben bu yanlışlarımı düzeltmeyi düşünmüyorum çünkü ben bu yanlışlar ve sizin sayenizde yükseldim. Bu yüzden yazım yanlışlarımı aldırış etmeyin . Sizi çok seviyorum 😘 iyi okumalar
Çünkü hoş bulduğum teknenin içindeydim. Ve jungkook karşımda takım elbiseyle duruyordu. Ve kabul etmen gerek çok yakışıklı görünüyordu. Yanıma yaklaştı. Diz kırıp önümde eğildi. Ve çok güzel bir kutu çıkardı açınca oldukça parlayan ve büyük taş ortaya çıktı. Galiba rüya görüyorum. Ya da başka bir şey ama harika bir şey .
Jungkook: benimle evlenir misin?
Arkamdan "EVET!!" Sözleri yükseliyordu.
Büşra: evet !
Hemen yüzüğü takmasına izin verip ona sarıldım. Şuan çok mutluydum. Bir konfeti patladı. Ve tebrik için bağıran insanlar ıslık çalan kişiler . Etrafımıza jungkook un kuzenleri ve eunji geldi.
Jimin: yeahhhh tebrikler!!!
Namjoon: tebriklerrrrrr
Hoseok: umarım hep mutlu olursunuz .
Jungkook: teşekkürler
Eunji: ayyyyyyy arkadaşımın 2. Düğününe gitçem gerçi bir ama neyse ayyyy bana bir stres bastı!!
Büşra: eunji ben bile bu kadar heyecanlı değilim.
Eunji: sen ne anlarsın gören evlendi sanır !
Büşra: hem evlendim hem de acaba sen kaç kere evlendin ?
Eunji: uff neyse yoongimmm hadi gidelim bunrası beni sıktı.
Büşra: ay tribini yerim ben senin !
Yoongi: yenge tebrik ederim
Büşra: teşekkürlerEunji ve yoongi gidince geri kalan kişilerde tek tek tebrik etti. Sonrada gittiler . Sonra jubgkook geminin kaptan yerine gitti. Hızla denize açıldık. Ben ve junkook dışında kimse yoktu. Yeterince açılınca jungkook yanıma geldi. Hala bu gemiyi benim için bu kadar güzel yaptığına inanamıyordum. Acaba bu geminin ismi ne ?
Jungkook: sonunda baş başa kalabildik .
Büşra: evet ama bu gemini ismi ne ?
Jungkook: benim aklımda bir isim var ama senin koymanı istiyorum.
Büşra: benim aklımdaki isim "hoş gemi" nasıl ?
Jungkook: güzelmiş
Büşra:ee senin aklındaki isin ne ?
Jungkook: benim aklımdaki "müjde"
Büşra: gerçekten mi?
Jungkook: evet ve şöyle yapsak " hoş gemi müjde"
Büşra: çok güzel olur da sen neden müjde koymak istedin ?
Jungkook: hiç seni düşündüğün gibi öküz bir kişi değilim.
Büşra: jungkook seni çok seviyorum.Gemiye benim ismimim anlamını vermişti.Dayanamadım hemen jungkook un dudaklarına yapıştım. Bunu gerçekten haketmişti . İlk şaşırsa ama sonra eşlik etti . ardından ayrıldım . Jungkook a tekrardan aşık oluyordum. Beni kaldırıp puf koltukların yanına götürdü. Yavaşça bıraktı. Yanımıza uzandı. Birlikte manzarayı izlemeye başladık.
Jungkook: balayına çıkamamıştık bu yüzden bende sürpriz yapıp bu gemiyi kiraladım. 1 hafta sen ben ve bu gemi olucak
Büşra: jungkook bilerek yapıyorsun de mi?
Jungkook : neyi ?
Büşra: artık yeni sınıf başkanıyım artı yarın hastaneye görüşmeye gidicem .
Jungkook: Büşra hadi ama ne güzel gemi ben sen deniz lütfen burdan ayrılmayalım.
Büşra: jungkook !! Gıcıklık yapma daha 1. Geldim diye ödül alıcam hem sen demiyor muydun evlendiğimizi öğrendiklerin de senin küçük düşmemen için benim okulda zeki olmam lazımdı?
Jungkook: Büşra yaaa gitmeyelim işte .
Büşra: jungkook mezun olmama az kaldı o zaman 1 hafta değil istediğin kadar balayı yaparız ama yarın benim gitmem gereken yerler var .Jungkook oflayarak kalktı. Gemiyi çalıştırdı. Sahile geri dönmüştük . Ve jungkook benle hiç konuşmadı. Eve arabayla giderken bile konuşmayı denesem de sustu hiç konuşmadı . Sanırım kalbini çok kırmıştım. Eve girip hemen odaya çıkıp derslerle ilgilenmeye başladı. Evet kesinlikle kalbini çok kırmıştım. Ve bunu hemen tersine çevirmeliydim . Ama nasıl yapacağım hakkında hiç bir fikrim yoktu. İlk düşünmeye başladım. Ama onu mutlu edecek hiçbir şey bulamadım. En iyisi onu biraz yalnız bırakmaktı. Bende odaya çıktım. Yarın için kitaplarımı hazırladım . Ve yattım. Sabah kalktığımda jungkook yanımda değildi.hemen onu aradım açmadı . Bi balıyına gitmedim diye kızmış olamaz değil mi? Kalkıp aşağı indiğim mutfaktan sesler geliyordu. Mutfağa girdiğimde jungkook bahçeye tabak taşıyordu. Bahçedeki masa çok güzel gözüküyordu . Beni görünce yanıma gelip yanağımdan öptü.
Jungkook: uyandın demek hadi kahvaltı yapalım.
Büşra: bana sinirli değil misin ?
Jungkook: sadece ben birazcık bencillik ettim . Hadi kahvaltı yapalım yoksa geç kalıcaz.Jungkook un yanağından öptüm . Gerçekten çok anlayışlı biriydi. Kahvaltıyı yapınca okula geçtik . Jungkook diğer öğretmenlerin yanına ben ise yeni sınıf başkanı olarak arkadaşlarımın yanına gittim . Ve eunji gelmemişti galiba bu gün yalnızım .Bizim sınıf daha zaman var diye kantindeydi . Tae ve jimin dışında diğer sınıf arkadaşlarım Grupça konuşuyorlardı. Ama jimin biraz her zaman kinden değişikti.Hiç gülmüyordu. Onların yanına gittim . Min hoo ve diğer kızlar benim yanıma geldiler.
Minhoo: ya hani sen tae ile akrabadın niye onla çıkıyorsun ?
Yanındaki kız : evet tae oppayı rahat bırak !Yanıma baktığımda jimin ağlayacak gibiydi. Tae ise ayağı kalktı .
Tae: siz ne karışıyorsunuz ?
Minhoo: ama tae oppa
Büşra: tae oppa bırak ben birşey söyleyeyim .
Tae: tamam
Büşra: ama bunu bütün herkes duymalı ki bir daha başımızı ağrıtmasınlar .Hemen elime mikrofon verdiler. Bu okul acayip derecede değişik . Neyse mikrofonu açıp deneme yaptım. O sırada herkes başımıza toplandı . Jimin ise gitmişti. Konuşma yaptıktan sonra ne olduğunu ona sormalıydım.
Büşra: siz bir şey söylicem tae oppa ve ben çıkmıyoruz . Beni kurtarmak için öyle söyledi. Çünkü ben nişanlandım. O da nişanlıma yakın birisi olduğu için beni korudu . Teşekkürler
Mikrofonu bıraktım. Kızlar rahatlamışa benziyorlardı . Jimini aramaya koyuldum. Ve onu en sonunda müzik odasında buldum . Yanına oturdum.
Büşra :Jimin oppa neyin var.
Jimin : Büşra ben yakışıklı ya da tatlı değil miyim?
Büşra: bu nereden çıktı ?
Jimin : sadece söyle ama doğruyu söyle söz kırılmam .
Büşra: jimin sen dünyada en iyi kişisin her şeyinle özelsin .
Jimin : peki o zaman hoşlandığım kız jungkook veya tae nın peşinden koşuyor ...Bu kişi kimdi acaba ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorunlu hayat ; jeon jungkook
Fanfictionbabamdan bir gram sevgi görmediğim gibi hayatımıda mahvediyordu. bana sadece kendi istediklerini yaptırıyordu. ama ilk defa zorlukla yaptığım şey beni mutlu mu edicekti ?